Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Ainakin 3 noista on ollu täällä palstalla myynnissä.

Toi "parhaamman" näköinen taitaa olla mun vanha, kauhee läjä ja Suomalaisille kauheen kallis..

 

-Pete-

 

Edit. Ei ollukkaan mun läjä tässä kuormassa, vaan edellisessä.

Edited by PZQ
Link to comment

Hebsterin vihje taisi ratkaista eekoon arvausleikin. Mitähän tuollaisen kuorman normaali markkinahinta on Suomessa (siis ei nyt kun pajatso on juuri tyhjätty)? Oma veikkaus on, että 10 - 20 k€ sijoituksella (jos pisteosiltaan suurin piirtein täydellisiä) kerää tuollaisen kuorman viikossa ja se raha on sivuosassa siinä vaiheessa, kun nuo on aikanaan tuntityönä jossain kunnostettu ja Sambassa myynnissä.

 

Tuosta kostoksi hakemaan ainutkertain 1303 avo Suomeen :-)

http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-Cabrio-1303-S-Hazard-Streaker-von-Fa-Kuhn-Raritat-Fahrbereit-/191196605845?pt=Automobile&hash=item2c8434ad95 

Edited by Ketsa
Link to comment

No selvis vissiin tämäkin "mysteeri". Ja jos ovat olleet palstallakin myynnissä, niin on mennyt multa ihan ohi. Voi olla että kuulosti vähän kriittiseltä toi mun kirjoitus, ei ollut tarkoitus osoitella ketään sormella tai muutenkaan mustamaalata noiden myyjää, ketä se nyt ikinä sitten olikaan. Kannatti silti avautua kun juttelin äskettäin asian tiimoilta Herra X´n kanssa puhelimessa ja sain itselleni puhelinnumeron mistä vois koittaa hakea ´51 splittiä, ja vielä 1,5km päässä tästä missä asun. Vois kääntää takin ja laittaa rahoiks. No hard feelings.... =)

Link to comment
Guest Jussinbussi

No mitä näistä. Splitit on niin rumiakin. Sitäpaitsi näin tossa keväällä yhtä kaveria mikä osti -50 mallisen auton ENSIMMÄISELTÄ omistajaltaan. 94 vuotias rouva myi autonsa pois. Olisin saanut auton ostaakkin mutta niin rumaa autoa en halua. Jos se auto jotakuta kiinnostaa niin semmonen Facebook kauppa kuin ROMU&RETRO, sieltä voipi kysellä.

Link to comment

No mitä näistä. Splitit on niin rumiakin.

 

Mitään en tästäkään kaupasta tiedä, mutta jos mulle joku lupaa 30-50 tuhatta euroa muutamasta vanhasta volkkarista, niin aika äkkiä kättelen kaupan!

Siihen rahaan kun ei verottaja pääse iskemään ja sehän käytännössä sama kun vuoden palkka puhtaana käteen. Jolloin todellisuus iskee eli raha puhuu ja oma etu menee isänmaallisuuden edelle! Ei voi vaan mitään....

 

1135259665335.gif

,

 

1305823084711?ts=5

Edited by vilkku
Link to comment

Tottahan tuokin, money talks and bullshit walks. Eikä mulla ole mitään sitä vastaan jos joku näillä nyt hiukkasen nappulaa tekeekin Mutta henk.koht mielipiteeni on että kaikista hienointa olis nähdä näiden liikkuvan muutenkin kuin trailerin päällä pois kotimaasta. Ja eihän noita nyt tarvi kovalla rahalla kahdessa viikossa ruuvata kasaan, hyvänä esimerkkinä käyttäisin -Alex-:in proggista eli hankitaan osaa sitä mukaan kuin pinkka kasvaa ja valmistuu sitten kun on valmis. Pääasia että valmistuu ja pääsee takas kadulle, vanhat autot tykkää kun niillä ajellaan. =)

  • Like 2
Link to comment

Tuossakin kuvan kuormassa niin tajutonta paskaa, että tuskin kukaan myyjä perään kyynelöi :)

Omasta mielestä parempi systeemi jos ulkolaiset haluaa ostaa noi paskat, ja joku jaksaa haalia tilalle hetiajoon malleja.

Jos otetaan +/- tilasto esim 2000 luvulta, niin kyllä Suomeen on varmasti enemmän 50 lukuisia ajopelejä tullut vs lähtenyt..

 

-Pete-

Link to comment
  • 2 weeks later...

Taisi olla sittenkin aito ilmo? Mutta oliko hinta oikein? Näissä pitää olla salaman nopea jos haluu ostaa

Jos jätkä tuonut auton rapakon takaa 2008 ja hehkuttaa että rahaa ei ole säästetty rakentelussa niin veikkaan että yksi nolla jäänyt hinnasta pois.

Link to comment

Veikkaampa että riesaa, alle kolmentonnin ollu katsastettuja pätkäkirvoja myynnissä ja äkkiälaskien koneeseen tonni, sisustaan toinen jne.jne. Jos lasket itelle egen tunnille palkaksi niin takkiin tulee ellei sit tohon oo tallessa kaikkia noita pisteosia mitkä puuttuu. Mut näähän on harrastelaitteita ja työtähän ei lasketa...

Link to comment

Mites, uskaltaako tuolta ebaystä luottaa kaikkiin myyjiin vai mites tuo oikeen kannattaa hoitaa, mulla ei oikeen kokemusta ite ole tuosta..

 

Voi suoraan katsoa millaista palautetta myyjä saanut. Tässä esimerkiksi tuosta edellisestä myyjästä palautteet:

http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=flamai&&_trksid=p2047675.l2560&rt=nc&iid=171129317806&sspagename=VIP:feedback&ftab=FeedbackAsSeller

 

Itse luottaisin kyllä tuohon myyjään

Link to comment
Guest Soppa

n. 550 kauppa tapahtumaa ja vain 3 valitusta joten luulisin olevan luotettava.

 

Maksa paypallilla niin voit tarvittaessa riitauttaa (tavara ei tule perille) jolloin käsittääkseni ko myyjän tili jäädytetään selvityksen ajaksi.

Link to comment
Guest marara

Voi suoraan katsoa millaista palautetta myyjä saanut. Tässä esimerkiksi tuosta edellisestä myyjästä palautteet:

http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=flamai&&_trksid=p2047675.l2560&rt=nc&iid=171129317806&sspagename=VIP:feedback&ftab=FeedbackAsSeller

 

Itse luottaisin kyllä tuohon myyjään

Ai okei, tajusin vasta että se toimii noin. Uuden myyjän varmaan vaikee saada asiakkaita jos ei ole yhtään arvostelua vielä...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...