Jump to content

Kattokaas mikä on myynnissä....


juujoo

Recommended Posts

Ai okei, tajusin vasta että se toimii noin. Uuden myyjän varmaan vaikee saada asiakkaita jos ei ole yhtään arvostelua vielä...

 

Juurikin niin. Jos on uudet tunnarit ja vähäinen palaute ja myyjä myy normaalia halvemmalla, kannattaa harkita muutama kerta.

Paypal toki antaa pelivaraa kun jäädyttää myyjän rahat jos riitautat kaupan. Myyjällä muistaakseni 10pv aikaa sopia, tai paypal palauttaa rahat ostajalle. Pelkkä positiivinen palaute ei kerro kaikkea. Olen muutaman kerran joutunut riitauttamaan ja olen saanut kummallakin kerralla rahat kaikki takaisin. Toisella kerralla käyttäjän tili ja tunnukset oli kaapannut toinen henkilö joka myi olematonta tavaraa ja toisella kerralla myyjä myi tavaraa oikeasti halvalla (siis niin, että osti itse kalliilla ja myi tappiolle). Kun tavaraa oli myyty tarpeeksi tappiolla ja saatu hyvä palaute, lopetettiin tavaran toimittaminen. Ilmoituksia oli tällöin aktiivisena toista sataa kappaletta. Meni noin 2 vko ennen kuin ensimmäiset huijatut tajusivat ettei tavaraa tule. Tässä kohtaa myyjä kerää potin. Olin itse ensimmäisten huijattujen joukossa ja riitautin kaupan. Myyjä otti heti yhteyttä, että on joutunut sairaalaan ja palauttaa heti rahat jos poistan riitautuksen. Näin tehtiin, koska tässä vaiheessa oli syytä uskoa selitykseen. Sain rahat ja myyjä varmaan tyhjensi paypal tilinsä. Seurasin tilannetta mielenkiinnosta jonkin aikaa ja uskon myyjän tehneen tällä hyvän tilin.

 

Ei toki kannata tästä pelästyä. Itsekin ostan edelleen ebay kautta tavaraa lähes viikottain. Itse ostan melkeen kaikki euroopasta ebay.de , ebay.it jne jne

Link to comment

http://www.nettiauto.com/volkswagen/kupla/6571021 -62 räbä, pyynti karvan alle 12k€

 

Riihimäellä oli 6v sitten myynnissä aito 63 räbä josta pyynti oli reilu 6k€, hinta tuntui kovalta silloin..

 

Harvoin näkee veivikäynnistysmahdollisuutta enää 60 lukusissa kuplissa ja reijän muodosta päätellen sitä on myös käytetty. Sitten on kyllästytty ja vaihdettu vauhtipyörä ja startti...

Link to comment

Harvoin näkee veivikäynnistysmahdollisuutta enää 60 lukusissa kuplissa ja reijän muodosta päätellen sitä on myös käytetty. Sitten on kyllästytty ja vaihdettu vauhtipyörä ja startti...

Mites se veivikäynnistysmahdollisuus liittyy startin ja vauhtiksen vaihtoon.

Link to comment

Mites se veivikäynnistysmahdollisuus liittyy startin ja vauhtiksen vaihtoon.

No on voinu olla tuosta harvinaisesta optiosta muutaman viikon/kuukauden/vuoden ajan suurta apua, jos hammaskehä & startti on ollu hajalla. Näkyy reijän ympärillä sen verran käytönjälkiä. Lopulta on sitten tehty remppaa. Siis täähän on ihan arvausta, joka on tosta veivin reijän kunnosta peräisin ja voin olla ihan väärässä.

mainoksesta: Uusittu akku, stratti ja vauhtipöyrä 06/2014

Edited by SePi
Link to comment

On niin saatanan ruma että melkein makee.

Tässä olis jollekin gradun aihe ottaa selvää kauneus tms tyylilaji käsityksistämme muutenkin. Jostainhan ne inspiraatiot aina tulee, ehkä tämän kaltaiset on ollu nyt syynä? Hirveesti nähty vaivaa - se mua kummastuttaa eniten!

Link to comment

Ei mielestäni ihan hullu kauppa jos molemmat motit iskussa ja bolt-on. Siitä koko paketti varamoottorilla tai sitte kaverille:D

http://www.tori.fi/pirkanmaa/VW_kupla_2_3l__12990048.htm?ca=12&w=2

 

Eli -63 kupla, osittain ainakin splitin korilla.

Tori oli katkonut linkin:

Linkki projekti kerrontaan:

 

http://www.volkkaripalsta.com/keskustelu/t...

 

 

Löytääkö tuon joku täältä?

Link to comment

Jep. Myytiin Suomessakin 80-luvulla. Ei tietoa tuliko niitä liikenteeseen täällä siihen aikaan...?

Toivottavasti ei... en muista nähneeni yhtään hyvännäköistä kuplan pohjalle tehtyä lasikuitupulkkaa, poislukien kirput.

Link to comment

'Halpa' 74:nen,mutta jos kerran on vain 7 tkm ajettu ja räpeltämätön, miksi on konepelti on ilman tuuletusritilöitä? 1200-mallissa v. 75 eteenpäin ei kai muistaakseni ollut tuuletusritilöitä, mutta tämähän on 1300:nen?

 

http://www.autoscout24.ch/de/d/vw-kaefer-kleinwagen-oldtimer?lng=de&accountid=62395&nav=10&vehtyp=10&page=4&index=79&vehid=2314392&returnurl=%2fsearch%2fdetailindustry.aspx%3flng%3dde%26accountid%3d62395%26nav%3d10%26tabid%3d21620%26vehtyp%3d10%26page%3d4

Edited by jonte
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...