Jump to content

S.Production -69 1200 & Biisons -72 1300


Guest Sgegis

Recommended Posts

Guest Sgegis

Ajattelin ihan duunipöydällä purkaa / kasata, koska ei ole juottovehkeitä siellä missä auto on.

Täytyy vaa koittaa jotenki saaha ne suoraan...

 

No lopputulos on itsetehty ;)

Link to comment
  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Täytyy vaa koittaa jotenki saaha ne suoraan...

 

Sellaine pro-työkalu kuin kulmarauta. Eli 2 pätkää kulmaa rautaa, yx putken kummallekin puolelle, ja puristimilla kiinni. Välistä mahtuu mukavasti vielä heppaamaan, sitten kulmaraudat pois ja lopullinen hitsaus.

Link to comment
Guest Sgegis

Nonii nyt on madalluspalat ja kavennus 1" per puoli

Olin senverran kovis , että kavensin noista päistä enkä kiinnityskohtien välistä :) sen verran luotan omiin saumoihin.Oli tyhmää tai ei mutta

jos hajoo ni sit tehää uus.

Link to comment
Nonii nyt on madalluspalat ja kavennus 1" per puoli

Olin senverran kovis , että kavensin noista päistä enkä kiinnityskohtien välistä :) sen verran luotan omiin saumoihin.Oli tyhmää tai ei mutta

jos hajoo ni sit tehää uus.

 

Äkkiä tuntuu että kannattikohan nähdä kaikki tuo vaiva 1 tuuman kavennusta / puoli varten. Mutta onhan se parempi niinkin jos erityisiä vanteita ja jos tontittaa.

 

Miten pallonivelkeulassa nuo laakerit tuolla päissä? Vai tuleeko uretaanit?

Link to comment
Guest Sgegis

Vaiva ? Tämähän on harrastus. Kaikki tehdään sydämmestä ;)

No joo keula tulee ihan maihin.

Kyllä meinaan pitää ihan orkkis laakerit tossa.

Ainakin on 2" kavennettu keula nyt :D

Link to comment

Niin no vaiva ja vaiva. Mutta jos meinaat mitään muita vanteita kuin vakioita käyttää, niin tuo 1 tuuma ei riitä jos tosiaan tontittaa haluaa. Siihen vielä droppi-olat, niin on levenee taas 1/2 tuumaa.

 

Noista laakereista siksi kysyin kun olin käsityksessä ettei ne enää asetu tuonne päähän jos noin kaventaa, mutta ilmeisesti onnistuu.

 

Akseli näyttää tosi hyvältä, ei muuta kuin virtaa kinttaisiin jatkossakin.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla.

Link to comment
Guest Sgegis
Jokos kohta on ajossa?

 

Veden vallankumous jatkuu...

 

 

Sauhut ois tarkotus ottaa sitten kun löytyy p-asetelma jostain, varmaa parin viikon sisään...

Tavoite ois se vappumiitti hietsussa, jos semmoista on ?

 

 

minkäkokoinen tuo kone on?

golffilainen vai..

onko välilaippa itsetehty vai jostakin tilattu...?

 

 

Kyllä toi 59hp 1.3 on ;)

Laippa on tilattu eräältä laippavelholta. (täydellisyyttä hipova)

Link to comment
Guest Mika Raussi
Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla.

Sama vika rahikaisella. Menettää muutenkin ne bokserin hyvät ominaisuudet.

Link to comment
Guest Sgegis
Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla.

 

Saako? Laakso puhuu asiaa.

 

Entäs kun lähetään siitä ylöspäin, johonkin 150hv?

 

Kyllä mä ton ihan heppojen/kestävyyden/potentiaalin takia tonne istutan.

 

 

 

On se hyvä että tämä jakaa mielipitetä.

 

Missäs mallissa sun roojekti on pipoesa?

Link to comment
Guest Sgegis

Kyllä tämmöinen jälki moniakin kiinnostaa.

En tiedä saako nimeä julkaista, mutta oikeasti jos kiinnostaa niin enköhän voi kysyä sitä.

 

Vauhtipyörä OLI 180mm nyt 200mm

post-1992-13888359254407_thumb.jpg

Link to comment
Ei ole asenneongelmaa noiden vesikuplien kanssa, mutta en kyllä ymmärrä miksi turata isolla työllä vesikone kuplaan jos kone tuottaa vakiot 90 hevosvoimaa tms. Eikö saman saa bokseristakin ulos vielä ihan järkevällä rahallisella investoinnilla.

 

Saako? Laakso puhuu asiaa.

 

Entäs kun lähetään siitä ylöspäin, johonkin 150hv?

 

Kyllä mä ton ihan heppojen/kestävyyden/potentiaalin takia tonne istutan.

 

 

 

On se hyvä että tämä jakaa mielipitetä.

 

Missäs mallissa sun roojekti on pipoesa?

 

Hitaasti etenee.

 

Vesikoneella hv/euro suhde on kyllä selvästi parempi, kestävyydestä ei varmaan tarvitse puhuakaan?

Link to comment
  • 3 weeks later...
Eikö tuohon passais se Camber compensator tjsp.

 

Orkkiskorkuiseen varmaan ihan jees.. Omas kuplas ei toiminut ollenkaan ku oli perä niin matalalla.. Mut sitte tilasin Saksan maalta semmosen vakaajaraudan, joka on vähän samantapanen ku eteenkin myytävät vakaajaraudat. Mun mielestä ihan toimiva.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...