hakkis Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 kokemuksia kestääkö miten...ja toimiiko hyvin...? Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 toiset toimii hyvin, toiset on mystisesti pimeinä paketista :D omat kokemukset accufirestä joka toimi, toisilla on muita kokemuksia.. Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Itse ostin accufiren ja myyjän suositteleman puolan. Ei pelannut, antaa kipinää todella heikosti ja oli pakko siirtyä normivehkeisin takasin. Quote Link to comment
Guest Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 009 ja Pertronix on toiminut monessa koneessa seka kisassa etta kadulla moitteetta, puolen tusinaa on itella ollu kaytossa ja kadulla sama yksilo kestany useamman vuoden ennenkuin autot myytiin. Compufirea olen myos kokeillut, nayttais olevan sama vekotin kuin Accufire. Toiminnallista eroa ei noissa kolmessa ole. Compu/accufiren piuhat ja lapivienti ovat halvempilaatuiset kuin Pertronixissa. Yhden Compufiren sain rikki liikennevaloista lahtiessa, kierroksia oli aika reilusti, ja magneettilautanen halkesi kappaleiksi. (Tama ei ole mahdollista Pertronixissa erilaisen muotoilun takia) Epailen siina olleen halkeaman joka hiljalleen paheni, tuskin se yhdesta rykaisysta antautuisi? Kello 3 aamulla ei niin mukavaa, mutta onneksi Kotten pelasti pulasta ja hinasi mut parempaan paikkaan missa sain auton korjattua samana yona. Mita tasta opimme: pida minigrip-pussissa hanskalokerossa mukana uudet karjet ja kondensaattori, niin matka jatkuu parin minsan sisaan. Mun valinta on Pertronix. Mutta suuria eroja noissa ei varmaan ole. Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Itsellä Compufire+Pertronix puola. Pakissa mukana vara 009 jossa Compufire myös :D Quote Link to comment
Guest Apex Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Käviskö tommonen vakio 1300een..Kuhan kysyn mielenkiinnosta... Quote Link to comment
Guest T-Bag Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Itellä 034 ja Pertronix Ignitor , lähtee käymään ja kiertää rutkasti paremmin. Aika iso ero verrattuna 009 + kärjet vs. 034 + Ignitor. Ei nyi ei nytkytä. Quote Link to comment
-MITO- Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Laita vakio 1300 moottoriin hyvä alipainejakaja+kärjetön. Quote Link to comment
Guest Raggare Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 asiasta kolmanteen, kone ja etenkin kaasari varmaan, jotka on suunniteltu käyttämään isolla alipainekellolla olevaa jakajaa, vaatii vähemmän alipainetta kuin esim nuo uudet pikkukellolla olevat, onko ollu huomattavaa eroo toiminnassa? toisaalta nää uudemmat on yleensä tupla ennakonsäädöillä vs vain alipaine.. jatkakaa :) Quote Link to comment
-MITO- Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Näissä uusissa 30/31 kaasuttimissa on 3 paikkaa mistä ottaa alipaine kellolle :) Jokaisessa erilainen imun määrä.. Quote Link to comment
Gerbiili Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Itse äpöstin viimesyksynä itelle ihan omanlaisen kärjettömän. Hyvältä se näin aluksi vaikuttaa, saa nähdä miten pelaa kesän ajoissa. Syksyllä ainaki ihan ok pelas. Jäähdytys on vedetty senverta isoks siinä että pitäs kestää järeääkin puolaa. Tai jos unohtaa virrat päälle...... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.