P_Valtonen Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Onko kukaan selvittäny onko Saksan ja Suomen alkuperäisilla osilla jotakin hintaeroa? Eli maksaako samaosa yhtäpaljon vai pitääkö Suomen VW paljonkin korkeampaa hintatasoa? Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Väkisinkin eroa on johtuen arvonlisäverotasosta (jossa tosin ei ole enää eroa kuin 3%) sekä tietysti rahtikustannuksista valmistuspaikasta lopulliseen myyntipaikkaan. Se että kuinka iso ero käytännössä on, ei ole nyt ihan tuoreessa muistissa. Todennäköisesti eri osissa on erilaiset hintaerot johtuen osien tilanviennistä/painosta (lue: rahtikustannuksista). Tarkempaa tietoa siis en osaa sanoa, ehkä joku muu muistaisi joitain esimerkkejä? Quote Link to comment
Rofa.com Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 On pääsääntöisesti halvempia. Osan hintatilavuusindeksistä riippuen kannattaa tehdä vertailut. Etänä palvelun toimuvuudessa on variointia mutta paikallishankintana k.o. osien hankinta toimii suht hyvin. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 12, 2007 Author Share Posted June 12, 2007 Eli pikkuosilla (koneen laakereilla) ei ero ole kuin alv ero + suomi VAG'n sikamainen kate (veikaten 20-40%). No olishan sekin jotakin.. ... . Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 21, 2007 Author Share Posted June 21, 2007 Aika hyvä veikkaus mulla, n35% jäi eroksi Ja nimenomaan VAG koodeilla varustetuisa alkuperäisosista nyt puhe Quote Link to comment
-MITO- Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 No mitkäs on Typ1 koneen laakereiden VW koodit? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 Ei ole typ-1 osaa, WBX kylläkin. Vaikka tuleekin kuplan lohkoon 025105501d 001 025105635 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.