Jump to content

Kone kysymyksiä


MaHa

Recommended Posts

Herättelen tässä 15 vuotta nukkunutta vw harrastusta. Koneeseen pitäisi saada hieman lisäpotkua. E siis mitään max tehoja. Hyllyssä olisi 78mm ja sille kaveriksi pitäisi saada 94 mukit, jos ostan stroke männät niin onko 5,600" kammet sopivat vai mitkä? Hyllyssä olisi myös scat c65 ja 1,25 nostajat, onko sopiva katuautoon? Ja uudet isoventtiilikannet pitäisi saada Scat pro street vai CB 044? Mikä olisi sopiva puristus, jos kaivataan enemmän kestävyyttä kuin tehoja? Ja vielä vielä hyllyssä olisi 40:set tupla dellortot, että mistä lähteä liikkeelle suuttimissa?

Link to comment
Herättelen tässä 15 vuotta nukkunutta vw harrastusta. Koneeseen pitäisi saada hieman lisäpotkua. E siis mitään max tehoja. Hyllyssä olisi 78mm ja sille kaveriksi pitäisi saada 94 mukit, jos ostan stroke männät niin onko 5,600" kammet sopivat vai mitkä? Hyllyssä olisi myös scat c65 ja 1,25 nostajat, onko sopiva katuautoon? Ja uudet isoventtiilikannet pitäisi saada Scat pro street vai CB 044? Mikä olisi sopiva puristus, jos kaivataan enemmän kestävyyttä kuin tehoja? Ja vielä vielä hyllyssä olisi 40:set tupla dellortot, että mistä lähteä liikkeelle suuttimissa?

 

-5,6" kanget on jees, laskennallisesti voit onnistua noilla välttymään pytynalusprikoilta, jos lohkoa kuitenkin on dekattu pienet prikat vaatii.

 

-C65 on olla turhan paksu nokka jos kerran voimaa et hae. Mulla oli vastaava kone, tosin 90,5 putkilla. Siinä C55 2° aikasella. Oli kyllä mukava ja alhaalta vääntävä. Keinuina mulla oli 1,3. No aikastamalla 4 astetta toi (C65&1,25)vois toimia hyvinkin.

 

-Molemmat kannet on ok aihiot. Töitä niissä kuitenkin on.

 

- puristukset esim 9,3. Mulla tossa omassa oli ensin 9,3 ja myöhemmin 9,7

Molemmat ok, mutta kiukkusempi oli isommalla rutulla.

 

-Kaasarit mulla oli 48sit 39 kurkuilla. Suutin lappu on tallilla. Mutta esim

Ø34/180/9164-2/140/65 olis hyvä alku.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...