Jump to content

Foorumin siivous


karvanoppa

Recommended Posts

Myyntiosastoa ei taida siivota kukaan aktiivisesti. Ymmärtääkseni Joksa on poistellut silloin tällöin vanhoja ilmoituksia ihan päivämäärän perusteella (esim yli 2v vanhat).

 

Minä siivoilin jokunen kuukausi sitten noita myytyjä pois ihan yksittäin käsipelillä, mutta niitä on varmasti jäljellä vielä kasoittain.

Link to comment
  • 1 year later...

Päivittäkää nyt helvetti tuo kauppaosio, hitto kun joka toinen kohde on myyty (lisätty otsikkoon tai ei) ja kun klikkaat ilmoituksen "nettiauto ym" linkkiä niin eihän tuotetta enää siellä ole.

Eikö kauppaosiota voi muokata niin että ilmoitukset ovat voimassa kuukauden 1kk jonka jälkeen poistuvat bittiavaruuteen?

Link to comment

Jokaisen myyjän kuuluu mielestäni itse merkata otsikkoon MYYTY, SAA POISTAA jolloin hakusanalla löytyy ja olis helppo poistaa... Ei tarvi välttämättä Upata kumminkaan? Ja jos myynti ilmoituksessa on muuten vaan asiallista keskustelua kyseistä osaa koskien mutta silti myyty se voi sinne jättääkin mikäli myyjä itse sen haluaa?

Link to comment
Kuukauden maksimiaika ei kuulosta hyvältä ajatuksella. Itse ainakin olen löytänyt vuoden vanhoja myynti-ilmoituksia ja kamat olleet edelleen myynnissä.

 

t. Mika

 

Tämä aika toimii hemmetin hyvin muutamalla muulla voorumilla eli samalla se "siivotaan". Eli jos se kauppa-aika olisi tuon kuukauden niin päivittyis samalla ja kyllä tuolla autopuolella tuli heti montakin MYYTY ilmoitusta vastaan.

Samaa "vikaa" on eräällä toisella autovoorumilla jossa vanhimmat myynti/ostoilmoitukset löytyy kesältä -05. yritä nyt sitten tehdä kauppaa jos myyjä/ostaja on jo vaihtanut hiippakuntaa tms.

Jotakin järkeä tähän hommaan pitää saada, ajatelkaa jos esim nettivaraosassa keikkuis pari vuotta vanhoja ilmoituksia?

 

Esim laittakaa hakuun kirppu ja myytävät autot, tulee jokunen myynti-ilmoitus ja aika monessa nettiauton linkki joka ei enää ole voimassa, kaikki tämä roska jäis pois kun kauppa-aika olisi tuon kuukauden.

Link to comment
Esim laittakaa hakuun kirppu ja myytävät autot, tulee jokunen myynti-ilmoitus ja aika monessa nettiauton linkki joka ei enää ole voimassa, kaikki tämä roska jäis pois kun kauppa-aika olisi tuon kuukauden.

 

Kuinkas tarkasti se hakusivu on katsottu läpi? :)

Haku -> Hae edelliset -> alasvetovalikko -> 1 kuukausi

 

Näin saat ilmoitukset yllä mainitsemallasi kriteerillä. Kuten olen varmaan sanonutkin, tämä foorumisofta on niin vanha, ettei tähän ruveta enää tekemään mitään virityksiä minkään suhteen. Sitten kun saadaan phpbb3 tulille niin sitten voidaan taas uusin silmin katsoa softan mahdollisuudet ja käyttäjien toiveet.

 

Joka tapauksessa voin jo nyt sanoa, ettei tuollaista "ilmoitukset säilyvät vain kuukauden" -tyyppistä juttua tulla tekemään.

Link to comment
Mielipiteitä on monia. Mulle tää volkkaripalstan systeemi sopii hemmetin hyvin. Eihän sun karvanoppa tarvi katsella täältä yli kuukauden vanhoja ilmoituksia.

 

t. Mika

 

oon kyllä samaa mieltä! monesti tuloo selattua tosii vanhojakin ilmoja, ja joskus voip tärpätäkki.. jos ei asianosaiseslta niin sitten kaverinkaveri tietää.

Link to comment
Mielipiteitä on monia. Mulle tää volkkaripalstan systeemi sopii hemmetin hyvin. Eihän sun karvanoppa tarvi katsella täältä yli kuukauden vanhoja ilmoituksia.

 

t. Mika

 

No sä varmaan luet paskahuusissa 5 vuotta vanhoja keltsejä ja soittelet jos kiinnostavia kohteita löytyy.

 

Ei väkisin, pitäkää vooruminne.

 

Mun paskahuusi-asiat on mun omia. Toivottavasti ketään ei häiritse jos mulla on kotona vanhoja pörssejä. :-)

Mutta hyvinkin vanhoja volkkaripalsta ilmoituksia olen joskus hakenut ja sitä kautta myös kauppoja on tullut tehtyä. Minä ainakin pidän tästä foorumista!

 

t. Mika

Link to comment
Mielipiteitä on monia. Mulle tää volkkaripalstan systeemi sopii hemmetin hyvin. Eihän sun karvanoppa tarvi katsella täältä yli kuukauden vanhoja ilmoituksia.

 

t. Mika

 

No sä varmaan luet paskahuusissa 5 vuotta vanhoja keltsejä ja soittelet jos kiinnostavia kohteita löytyy.

 

Ei väkisin, pitäkää vooruminne.

 

mikäs urpo sää oot, ei tartte kiukutella jos ei saa tahtoosa läpi jokapaikassa? ei muutaku karvanoppia tuunailee korollaan jos ei volkkarit kiinnosta! (:)

Link to comment
  • 2 weeks later...
Aika törkeää kielenkäyttöä Timpalta, mikäs mies sinä ole muita nimimerkin perusteella nimittelemään?

Eikö aikuinen mies tajua että ei se nimimerkki välttämättä ikää paljasta.

 

eikö se aikuinen mies osaa lopettaa ajoissa?

Link to comment

No ota se herne pois nenästä äläkä marise, mun mielestä noi sun kommentit ei kuulu tähän aiheeseen ollenkaan.

 

Mun mielestä tämä on selkeä ja mukavan luettava foorumi, täällä ei ole mitään turhia aiheita esim kännitopic,millaisen xxx auton bongasit tänään ym paskaa.

Etenkin projektit on kiinnostavia kuvineen.

Mutta kauppa-osioon jotain rajaa, siivous puolen vuoden välein?

Link to comment
Guest Tuoppi

juu ei tarvii siivota vanhoja myynti ilmoja!!! ite löysin tuiki tärkeää tietoo juuri äsken vanhasta myynti-ilmosta, jossa oli muutakin keskustelua kuin up up up. jos tilaa on niin antaa vanhojen olla.

 

kiitos

Link to comment
juu ei tarvii siivota vanhoja myynti ilmoja!!! ite löysin tuiki tärkeää tietoo juuri äsken vanhasta myynti-ilmosta, jossa oli muutakin keskustelua kuin up up up. jos tilaa on niin antaa vanhojen olla.

 

kiitos

Juuri näin. Itse harmittelin kun ostin osia palstan kautta niin piti tarkistamani et kumpaakos etu umpioon tiivisteet oli(makaava vai pysty), niin oli ilmoitus jo kadonnut. Harva pää kun on niin jo viikossa unohtu...
Link to comment

Voisiko noi vesivessa ilmoitukset poistaa vw osien myynti-ilmoituksista tai siirtää vaikka ffp:lle? Kukaan kun ei varmasti tätä foorumia seuraa niitä ostaakseen. Kokonaiset vesivessat kanssa joutavat muiden vastaavien joukkoon nettiautoon.

 

Ei kehtaa kenellekkään mainostaa foorumin myyntipalstaa hyväksi kuplan osien ostopaikaksi, kun aina saa vittuilut takaisin, että purkukolffiahan sielä vain kaupattiin :-/

Link to comment

Ettei mene tappeluksi, laittakaa äänestys tai joku kysely, kuka palstalaisista tunnustaa omistavansa esim. käyttöauton tai muun perheen auton muodossa vesikoneisen VAG kulkineen. Jospa sitä kautta saatas selvyys tartteeko täällä sallia h2o vekeiden ilmoituksia.

Link to comment

Teoreettinen tilanne, jos kaksi harrastajaa on palstan kautta olleet toistensa kanssa tekemisissä aiemminkin ja toinen laittaa toiselle sopivan vesikäyttöauton myyntiin, voi ostokynnys olla pienempi kun ostaa "tutulta" palstan kautta.

 

Siitä olen kyllä samaa mieltä että vesiautot voisivat ihan hyvin olla "Muut" osiossa. Jotkut kakkiksen ovet vois taas olla jossain ihan muualla kuin täällä.

Link to comment

Ihan käytännön kokemus, olisko ollut sen kerran kun hain jotain vesivessan (Venton) osaa, tarkemmin sanottuna istuinlämmittimen relettä, ilmoitus oli kokeilun vuoksi täällä, pölhölässä ja ffp:llä... En muista oliko jossain muuallakin vielä? Mutta kuitenkin, muilta foorumeilta ei tullut tulosta, vaan täältä sen löysin. Saattoi olla kyllä sattumaakin. Ja mulle se on sama onko vesivessojen ilmot "VW" vai "muut" osion alla, mutta miksi niitä pitäisi kieltää kokonaan laittamastakaan? En siksi kysy että olisin laittelemassa ilmoituksia jatkossa, mutta kunhan ihmettelen miksi asian pitäisi olla niin mustavalkoinen? Yhtähyvin voi kieltää ihan kaikki muutkin ilmoitukset kuin ilmavolkkareiden varaosat ja ilmajäähdytteiset VW merkkiset autot, kiellettyjen listalla olisi siis mm. myös vesijäähy possujen osat, wasserien jakajat jne.

Link to comment

Itseäni henkilökohtaisesti ei vesivessa yms ilmot niin hirveästi haittaa kunhan OTSIKKO on kunnossa.

 

Ja tosiaan mielummin kokonaiset auton kun joku memberin entinen hiekkapelti kakkakoppaan.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...