Jump to content

Doppel


Recommended Posts

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Toheltaja

Riittääköhän tuo pienempi pallon kartiolle. Kandee varmistaa. Nuo menee kyllä yleensä sen verran ristiin että isommalla voi saada tehtyä pienemmänkin kartion vielä mitä vokkeloissa tarvetta. Mulla o Dormerin vastaava, ja siinä saa just kupla ja pallon ja muut siltä väliltä samalla aparaatilla.

Link to comment

Ok. yritän nyt ekaks löytää tuommoisen brotsin.

 

Elikkä tarvin siis kaksi tämmöistä Junikselle. (Onko molemmat puolet suht saman pituiset?)

 

4196-30.jpg

 

Sekä kaks tämmöistä Pallikselle tarkoitettua:

 

4192-4.jpg

 

Olenko ymmärtäny oikein?? Hotkarsin listojen mukaan T-2:sten ja T-1:sten raidetankojen päät ovat samat samoille vuosimalleille... Pitääkö paikkansa??

Link to comment

Vähän edistystä jälleen. Minähän ostin jonkin aikaa sitten 901 askin orggis etukannake mutta se oli muodoltaan vähän epäkäytännöllinen ja lisäksi niin leveä että kannake olisi ollut tiellä tukivarsille...

 

Pitkän pohdinnan jälkeen kehitin siitä tänään tämmöisen.

 

DSC_1561.jpg

 

DSC_1567.jpg

 

Minähän pidän siitä kun saa kamat näyttämään orggiksilta ja tässä minä mielestäni onnistuin aika hyvin? :)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Sain lopulta renkaat asennettu vanteille ja oli heti pakko asentaa possun navatkin paikalleen. Nyt näkee jo vähän miltä se alkaa näyttämään. Kunhan vaan vielä saan noi säätöpalatkin asennettua niin keula pääsee vielä muutama sentti alemmas... ;)

 

DSC_1673s.jpg

 

DSC_1677s.jpg

Link to comment

Irroitin tankin pari päivää sitten. Osoittautui että pensaputket/liitännät puuttui pohjasta. Sieltä löytyi vain tuo kierre osa. Minkä näköiset osat tuonne tankin alle pitää löytää jotta saa pensat ensinnäkin pysymään tankissa ja toiseksi pääsee koneeseen.. :)

 

Jos jollain on toi putken pätkä jonka saa ruuvattua tuonne tankinpohjaan niin ostan mielellään sen.

Link to comment
Enkä minä väitä että meinaan ajaa yli 120km/h kuitenkaan... Moniko on edes uskaltanu ajaa niin lujaa juniksella... :)

 

 

Hepp... tuikkasin MITOsta ohitte motarilla, silla oli kuulemma 130 lasissa :)

 

Muistinko oikein Mito?

 

Mulla alennusvaihteet ja miedosti viritetty T4 2-litranen.

 

Eihan se ihan turvalliselta tuntunu :P

Link to comment
Enkä minä väitä että meinaan ajaa yli 120km/h kuitenkaan... Moniko on edes uskaltanu ajaa niin lujaa juniksella... :)

 

 

Hepp... tuikkasin MITOsta ohitte motarilla, silla oli kuulemma 130 lasissa :)

 

Muistinko oikein Mito?

 

Mulla alennusvaihteet ja miedosti viritetty T4 2-litranen.

 

Eihan se ihan turvalliselta tuntunu :P

 

Onko se miedosti viritetty kun nelkussa on tuplat ja muuta pientä jekkua? Mutta kysymykseen hep ja mun mielestä se meni aika vakaasti. Tosin aina on se mielessä että jos ajaa kolarin, niin voi sattua polveen. :-)

 

Onko mittari porsaasta?

 

 

t. Mika

Link to comment

Onko se miedosti viritetty kun nelkussa on tuplat ja muuta pientä jekkua? Mutta kysymykseen hep ja mun mielestä se meni aika vakaasti. Tosin aina on se mielessä että jos ajaa kolarin, niin voi sattua polveen. :-)

 

 

t. Mika

 

Polveen ja nenaan :)

 

No olihan siian tuplat ja pakosarja ja kireahko nokka (alta 300 astetta kuitenkin) ja jotain pienta... mutta mun asteikolla viela 'miedohko' ;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...