Jump to content

bad karma 2


Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Toheltaja

tai sitte kaikki kiiltävä pulverimaalaten hopeiseksi... sekin o aika komeen näkönen kiiltävän mustan kanssa, eikä haittaa vaikka kaikki osat ei ois niin priimoja. Jossain volksworldissa oli vuuuuuooooosia sitten sellainen kiihdytyskarmanni jossa tuo värikombo oli.

Link to comment
Guest MMäkinen

Kuulin Männistöltä tosta tänään,

 

Komia peli nykyisin, mulle ja marttelinin tomille tuttu auto, oli Sonyn jälkeen tampereen aikansa mulla käytössä semmoisenaan mutta näyttää nyt paljon terveemmältä kuin 2001-2004

 

onneks aloitin noiden helvetinkoneiden harventamisen autosta silloin jo,

siinä oli 3kpl 100A=300A edestä vahvarien virrankulutusta 30A laturilla...

 

Markus

post-1-13888359576693_thumb.jpg

post-1-1388835957719_thumb.jpg

Link to comment
Jos loppuosaan renkuloista tuleekin ns. Kortesjärvimaalaukset?:P

 

Mitäs se taas tarkoittikaan?

 

Sitä kun maalaillaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekstit renkuloista valkosella.

Link to comment
Jos loppuosaan renkuloista tuleekin ns. Kortesjärvimaalaukset?:P

 

Mitäs se taas tarkoittikaan?

 

Sitä kun maalaillaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekstit renkuloista valkosella.

 

 

Jahans! taas pikkusen viisaampi! Kait?

Link to comment

Sitä kun maalaillaan kaikki mahdolliset ja mahdottomat tekstit renkuloista valkosella.

Kortesjärvilookkiin kuulunee myös erottamattomana osana kaikkien "irto-osien", kuten peilien, puskureiden, maskin jne, maalaaminen korin väriin - sopii erityisesti esim. valkoiseen 740-volvoon tai 124-koriseen mersuun.

Link to comment
Guest Toheltaja

Multa saatte luukut ja ovet lainaan jos noin haluutte tehdä. Vetäsee vaan valkoiseks. Ne on mun kuitenkin vedettävä pellille joskus, saa komeen tilapäis-sheriffin urhoon sitte. Mulla ois valkostakin varmaan jouten just noiden maalaamiseen :D

Link to comment
Multa saatte luukut ja ovet lainaan jos noin haluutte tehdä. Vetäsee vaan valkoiseks. Ne on mun kuitenkin vedettävä pellille joskus, saa komeen tilapäis-sheriffin urhoon sitte. Mulla ois valkostakin varmaan jouten just noiden maalaamiseen :D

 

hmm noi molemmat meidän tallista lähteneet punaset koogeet eroaa kyllä ovilukoiltaan sen verran et vaihto ei mee ihan tosta noin vaan...

Link to comment

hidasta on... ;-)oon yriitänä ettiä niitä kartio pultteja saranoihin jne...alkuperästen tilalle. no ei ole tärpännyt, tänään sitten löyty...tyarttin 30 kpl (muutaman varalle) no nyt niitä on vaan varalla 170 kpl. ;-)

...eikä maksanut laatikko paljoo :-(

 

hieno tuloo...ripee ja nopee...

post-145-13888359613817_thumb.jpg

Link to comment
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...