Jump to content

R.I.P. zwitter-52


Guest Salmi

Recommended Posts

Guest Salmi

Rust In Peace VW.

 

Projekti alkoi elokuussa 2007. Helpolla reseptillä eteenpäin mentiin: pohjalevy ja kori parsitaan nippuun, kehikko sisälle, tekniikka kunnostetaan ja baanalle (näin helppoa siis kaikki on, ainakin paperilla). Tässä lyhyesti projektin kulkua.

Auton olisi tarkoitus valmistua keväällä 2008 ja mennä ajamalla bugruniin, ehkä jo vw openissa on R.I.P.VW nähtävillä???

 

Tässä pari kuvaa "pienestä projektistani". Kuvia päivitän kun kerkeen ja viittin räpsiä.

 

Sen verran voin jo tässä vaiheessa vihjata, että auto maalataan ensiviikolla!!!

post-2075-13888359794858_thumb.jpg

post-2075-13888359795145_thumb.jpg

post-2075-13888359795416_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Salmi

Nyt alkaa loppusuora häämöttään.

Auto on uudessa "RÄIKEÄSSÄ,PIRTEÄSSÄ JA KESÄISESSÄ"

=)))))) ) värissä ja kasaus voidaan aloittaa.

 

 

 

 

 

nim.hoodridea muistuttaa

Link to comment
  • 3 weeks later...
Guest Salmi

auto on värissä, sähköt lähes tehty(virtalukko ja vilkkuviiksi puuttuu) jarrut lähes valmiit, kone kohta kasassa. Kuvia laitan kun kerkeen, viimestään vappu ajelulta(vappuajelu riippuu osatoimittajista, tuleeko osat ajallaan) ;)))

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest Salmi

Eipä tätä autoa sitten nähdä vw openissa tänä vuonna.

On alkanu kaikki mättään vastaan. Ahistaa kun ei edes uudet osat toimi, valorele, jännitteenalennin vinkkareille ja pääjarrusylinteri on ollu tähän asti uusista osista rikki, eikä vielä toimivia o tullu tilalle (3päivää openiin) ...ei osa murheet onneks siihen lopu, takavanteitakaan ei ole näkyny....

 

Yritetään Bugruniin mennessä saada auto "valmiiksi" (sehän se tavoite olikin)

 

tässä kuitenkin kuva tämän hetkisestä vaiheesta.

Savutkin on otettu oikeasta paikasta(ei tullu onneks sähköistä) =))

post-2075-13888359954236_thumb.jpg

Link to comment
Guest Salmi

sama vika =)) luulin ekaks että jarrupolkimen tanko on liian pitkä, mutta ku otin sen irti, ni sama juttu, ei mitään eroa missä asennossa männät on....

Link to comment
Oliko jarrupääsylinteri rikki niin, ettei päästänyt takapäähän paineita?

On tullut tässä lähiaikoina sellainen vastaan...

Ehkä hiukan Ot mutta mulla sellanen ongelma (josta viime kesänä kirjoitinkin) että etujarruja ei pysty ilmaamaan. Kaikki osat uutta ja nyt on vanha pääsylinteri paikalla. Jarrua joutuu pumppaan että pysää.

 

On kyllä aika karun näkoinen tuo kupla :) On amis bemarikuskeilla sitte mukavaa kun tuollasella lähtee valoista menemään :) Komea on!

Link to comment
Guest Salmi

Samasta paikasta sylkkä ostettu ja tod.näk sama vika. EI TIPPAAKAAN nestettä tule sylkän läpi takapiiriin ja ihan periaate syystä en ala uutta osaa korjaamaan, on jo tarpeeksi ollu muutenkin rakentamista.

Link to comment
Guest Salmi

Ei viittis oikeen lähteä bugruniin ilman takavanteita (tai orkkis peltivanteilla pöläreiden kera)...... eikö kenelläkään ole lainata takavanteita bugrun matkan ajaksi, jos ei o myytäväksi asti????

Link to comment
Guest Salmi

Sain kaverin kirpusta takavanteet lainaan, eli ei onneks tarvi lähteä mantorppiin orkkiksilla. Vielä kun sais auton muuten nippuun että vois kokeilla että se toimii (metriäkään ei ole vielä ajettu). No päätetty mikä päätetty, tällä torppin lähdetään ja siirtolaputkin on jo haettu =))

Link to comment
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...