Jump to content

varastettu tavara


Recommended Posts

:) Ja tälläin ihan vinkkinä sitten kun seuraava autosi varatetaan että foorumilaiset mahdollisesti voisivat jopa katsoakkin että näkyykö autoasi missään. Mutta jos ei ole kuvaa eikä edes rekisterinumeroa niin tuo on aikalailla turhaa tuo kuulutteleminen että varastettu sitä tätä jos ei ole mitään varmaa tuntomerkkiä.

Link to comment
:) Ja tälläin ihan vinkkinä sitten kun seuraava autosi varatetaan että foorumilaiset mahdollisesti voisivat jopa katsoakkin että näkyykö autoasi missään. Mutta jos ei ole kuvaa eikä edes rekisterinumeroa niin tuo on aikalailla turhaa tuo kuulutteleminen että varastettu sitä tätä jos ei ole mitään varmaa tuntomerkkiä.

 

Kyllähän se oikeessa paikassa tuo kilpikin näky jo 16.4.2008..

 

 

 

arkka

 

 

 

LähetäLähetetty: 16.4.2008 11:02 Viestin aihe: VARASTETTU VW TRANSPORTER CARAVELLE BHT-333 Vastaa lainaamalla viestiä

Viime yönä Vaasasta varastettu VW Transporter Caravelle 2,1 GL Syncro.

Väri tummanruskea, alut, aurinkolippa, vetokoukku...

 

Asiasta jotain tietävät soittakaa nro 0500-562 140, Ari Viertola

Link to comment
Mua kyl pikkasen nauratti =P

 

toiv. kukaan ei vie karilta autoa, joku vois nauraa paskasta naurua...

 

Ei Kari aja omalla autolla, et tuskin sitä liikuttaa jos joku sen Pöpötin veis.. Korkeintaan naurais ite paskasta naurua jos se jollekin kelpais. :)

Link to comment

Pitääks sulle hanski taas vääntää rautalangasta...

 

Luulet että olen iloinen jos jonkun ventovieraan vesivessa pöllitään? Ei, mua ei kiinnosta pätkääkään.

 

Se taas, että ketjun aloittaja kyselee "missä kannattaa ilmoitella varastetusta tavarasta" on hauskaa, kun tarpeeksi kieli poskessa lukee, niinkuin mm minä ja Ville tehtiin.

 

Äläkä vastaa, että heheheheheh huumoria huumoria hehehehehe, kun et huumorilla tarkoittanut.

Link to comment

Nettivaraosassa ja keltaisessa pörssissähän nuo muutkin näkyvät ilmoittelevan.... :)

 

Sieltä kaverikin omat, kadonneet poppikoneet kävi "ostamassa" takaisin, oli myyjällä hassu ilme kun paljastui tavaroiden oikea omistaja... :LOL:

 

Ja edelleen, otsikko tosiaan oli "hieman" harhaanjohtava...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...