DWL_Puavo Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Kokosin tähän yhteen aikaisemmat urtsi-tiedotteiden aiheet. 11.5.2008 URHON AJOJEN AIKATAULU Varikon ovet aukeavat tiimeille kello 8.00 8.30 alkaa katsastus (katsastus tarkoitus suorittaa puolessa tunnissa, joten autot oltava jonossa kello 8.30) 9.00 yleisöä sisään 8.00-9.00 rataan tutustumista kävellen, pyörällä yms. äänettömällä välineellä. 9.00 kuljettaja/lippumies kokous, paikalla koko tiimi! 9.15-10.00 rata auki testausta varten. (tässä välissä vielä mahdollista katsastaa jos 8.30-9.00 ei keretä kaikkia) 10.45 lähtöön järjestäytyminen 11.00 lähtö 11.00-17.00 ahkeraa ajoa 18.00 melu seis ja pois radalta. Tekniset asiat - Meluraja 97db. Mitataan pakarista puoli metriä yläviistoon koneen käydessä 4500rpm. - Jokaisella tiimillä tulee olla auton alle sen ulkomitat ylittävä valumissuoja, tälläiseksi sopii esim. nestettä läpäisemätön kevytpeite - Jokaisella tiimillä tulee olla noin neliömetrin kokoinen öljynimeytysmatto - Jokaisella tiimillä tulee olla vähintään yksi 6kg sammutin käytettävissään, ottakaa toki mukaan pienemmätkin sammuttimet Aikaisemmat tekniset ym. säännöt löytyvät helpoiten Urtsin omilta www-sivuilta osoitteesta http://www.urhonajot.fi Puavo / Urhon Ajot ry tiedottaja Quote Link to comment
Guest matti87 Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 maksaako tonne tulen kyllä paikanpäälle nyt oikeesti Quote Link to comment
Fileas Posted May 10, 2008 Share Posted May 10, 2008 Eiks se ollu volkkarin jäseniltä 2e vai muistanko väärin ? Quote Link to comment
Guest Kimmo Antikainen Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Matti bongattu kisakatsomosta x) Quote Link to comment
Kurre Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 En usko, jos ei oo kuvia ;^) Quote Link to comment
Guest LUFTSICK TAKIS Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 soot sitten epäileväinen Quote Link to comment
mikan Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Miten tunnistit Matin? Onko muuten harjoittelujen tuloksia? t. Mika Quote Link to comment
Marko Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 http://www.it-motorsport.com/ahvenisto/ ... velunro=20 Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Suomen tivoli lippis päässä? sininen paita jossa FVWA seljäässä, ja pellehermannikutrit tursusi lippiksestä. Sormet syyhysi joka pilttuussa hirvee tohina ja vapina päällä kyselyn lisäks. Melkeen luuli että hää oli jossain tiimissä tallipäällikkönä :D Ehkä enskaudelle sitten Matilla oma tiimi? Quote Link to comment
Marko Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Suomen tivoli lippis päässä? sininen paita jossa FVWA seljäässä, ja pellehermannikutrit tursusi lippiksestä. Sormet syyhysi joka pilttuussa hirvee tohina ja vapina päällä kyselyn lisäks. Melkeen luuli että hää oli jossain tiimissä tallipäällikkönä :D Ehkä enskaudelle sitten Matilla oma tiimi? Sehä ol Satelite Quote Link to comment
metake Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Suomen tivoli lippis päässä? sininen paita jossa FVWA seljäässä, ja pellehermannikutrit tursusi lippiksestä. Sormet syyhysi joka pilttuussa hirvee tohina ja vapina päällä kyselyn lisäks. Melkeen luuli että hää oli jossain tiimissä tallipäällikkönä :D Ehkä enskaudelle sitten Matilla oma tiimi? Tää ei tainnu olla kuitenkaan Matti? Tai sitten mä en erota harrastelijoita toisistaan... Quote Link to comment
mikan Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 http://www.it-motorsport.com/ahvenisto/race_online.php?lang=fi-iso-8859-1&haku_kisaid=1466&haku_luokkano=1&order=kierroslkm&desc=&palvelunro=20 Tänks Marko! KLR näemmä saanut tälle kaudelle vehkeet iskuun ja palannut omalle paikalleen. DWL ihan hyvä kierrosaika myös, mutta kierroksia hieman vähän. t. Mika Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 No sitte ei ollu Mattipoega se :D Paas matti naamakuva jakoon, niin tullaan tutuiksi! Quote Link to comment
Jooo Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Olikos se Matti siellä? Voidais tiimit yhdessä teettää fanipaita.... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Etupuolelle ja selkään: Moon Matti87 ja kaikkien kuskien nimmarit siihen? Quote Link to comment
Kurre Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Etupuolelle ja selkään: Moon Matti87 ja kaikkien kuskien nimmarit siihen? Ilmeisesti kesän hittipaita on sitten päätetty ;^) Montako Matti87 paitaa bongataan BIF:ssä? Quote Link to comment
Guest matti87 Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Suomen tivoli lippis päässä? sininen paita jossa FVWA seljäässä, ja pellehermannikutrit tursusi lippiksestä. Sormet syyhysi joka pilttuussa hirvee tohina ja vapina päällä kyselyn lisäks. Melkeen luuli että hää oli jossain tiimissä tallipäällikkönä :D Ehkä enskaudelle sitten Matilla oma tiimi? mulla oli kyllä Chrstian albers midland lippis päässä Quote Link to comment
Marko Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Olisi ollut mielenkiintoista nähdä DWL ja KG:n pääsevän loppuun asti. Molemmat ajoivat hyviä aikoja siihen asti kun pelit kesti. Noiden mukanaolo loppuun asti olisi tehnyt harjoittelusta jännittävän. Quote Link to comment
Kurre Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Melko luotettavasta lähteestä saamani tiedon mukaan molempien tiimien kuljettajat olisivat päässeet juttutuokiolle päätuomarin kanssa. Tarkoituksena ei ole tehdä Urtsista liian jännittävää. Tällä kertaa oli myös onnea mukana. Joku toinen mutka ja vastaava tilanne olisivat voineet johtaa hyvin toiseen tilanteeseen. Kiitokset kaikille järjestämisessä avustaneille. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted May 12, 2008 Author Share Posted May 12, 2008 Kurre on kyllä hyvin oikeassa siinä että onneakin oli mukana tässä onnettomuudessa. Simppeli tekninen vika joka hävittää etujarrut, ei ole mikään erityisemmän mukava tapahtuma koko radan nopeimmassa kohdassa. Pikaisella laskutoimituksella saatiin vielä aika hemmetin korkeat nopeuslukemat tuohon pääsuoran päähän. Muistan kun aikoinaan kuplassa oli nopeusmittari joka näytti suht oikein, se näytti suoran päähän 125kmh just ennen jarrutusta, ja nyt oli kyllä aika runsaasti kovempi vauhti. Ajaminen kuskin paikalta tuntui toki hyvinkin jännittävältä, ja kuten keskusteltiin niin ongelmia tulee silloin kun huomiokyky alkaa suuntautua liikaa pelkästään edellä/takanatulevaan. Silloin onnettomuuksia voi syntyä ilman teknisiäkin vikoja. Allekirjoittanutta tuo tapahtunut varmasti hillitsee, vaikka olisi tuo vähemmän kantapään kauttakin voinut tapahtua :) Puavo @ dwl Quote Link to comment
Guest Jukki Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Itseä näin ensikertaa ratin takana radalla ei niinkään paljon jännittänyt nopeus, vaan ne nopeuserot. Vrt. kierrosajat 1:41 jotain ja meidän 2:07 ja jotain... Tuli välillä olo että ollaan vähän väärässä sarjassa... Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Voisko nyt joku valaista virtuaaliurtsiharrastajaa, mitä siellä mutkassa oikein tapahtui? Quote Link to comment
Marko Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Voi, DWL autosta katosi jarrut ja auto paiskautui pääsuoran päässä rengasvalliin. Jännittävyydellä tarkoitin kyllä enemmänkin tilannetta yleisön kannalta eli enemmän "maaliin" päässeitä ja tasaisempia kierrosmääriä. Quote Link to comment
oldis Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Vauhtia riitti ja toivotaan että tekniikka saadaan parsittua pian takaisin kasaan. Keli suosi sunnuntaina ja toivotaan että yö-kisassa myös. Ahkerimman tyylinäyte: Quote Link to comment
JaniM Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Hitto. KLR löysi meidän piilottaman luotettavuuden, tais lähteä savumerkein veke. Ja yrittihän sitä Bogeyracingi ja päätuomari metsästää auton takaa muutamaan otteeseen. Quote Link to comment
JaniM Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Muuten, mikäs paita Matilla oli? Oliko matin faija ganes paita päällä vai Matti ite? Quote Link to comment
oldis Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Joo, siltä se näytti kun poikkesitte 4h kohdilla varikolle. Piti jo sammutinta kaivaa valmiiks :) Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Tossa pari kuvaa KG:n varaosista ja DWL:n pyllyilystä Quote Link to comment
Guest matti87 Posted May 12, 2008 Share Posted May 12, 2008 Muuten, mikäs paita Matilla oli? Oliko matin faija ganes paita päällä vai Matti ite? juu se oli mun faija ja mulla se suomi takki :) Quote Link to comment
Guest Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 :D hahhah vai tälläistä te täällä kirjoittelette... itseasiassa lippis oli www.ironsky.net promolätsä ja mitäs sitä nyt kaverin kaa pyörittiin ja kyseltiin kun itsekkin eka kertaa olin urtsissa. Ois perhana intoa itselläkin joskus päästä radalle ajelemaan mutta ei oikeen taida olla mahiksia. Aamulla ois kai päässy omalla autolla kokeilemaan mutta oltiin vielä nukkumassa tuolloin. Quote Link to comment
Guest Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 DWL:ällä ei kyl ollu tuuria... mitä Antikaisen ja muitten kanssa katottiin ja itsekkin tuota kattelin vähän tarkemmin nii oli kyllä yhdellä sökeröllä koko auto. Noh eiköhän tuo tuosta oikomalla mene... Quote Link to comment
Kurre Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Hitto. KLR löysi meidän piilottaman luotettavuuden, tais lähteä savumerkein veke. Ja yrittihän sitä Bogeyracingi ja päätuomari metsästää auton takaa muutamaan otteeseen. ;^) Mä olen oppinut, että kaikki sähkölaitteet toimii sinisellä savulla. Kun savu pääsee ulos, ei laite enää toimi. Onko teillä sähkömoottori? Quote Link to comment
-MITO- Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 :D hahhah vai tälläistä te täällä kirjoittelette... itseasiassa lippis oli www.ironsky.net promolätsä ja mitäs sitä nyt kaverin kaa pyörittiin ja kyseltiin kun itsekkin eka kertaa olin urtsissa. Ois perhana intoa itselläkin joskus päästä radalle ajelemaan mutta ei oikeen taida olla mahiksia. Aamulla ois kai päässy omalla autolla kokeilemaan mutta oltiin vielä nukkumassa tuolloin. Kimmo A:lta kysyt tallipaikkaa, taisi joskus olla tiimiläisiä hakusessa. Quote Link to comment
Guest Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Mattikin ois kai halukas. Kysy siltäkin. Quote Link to comment
Jooo Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Hitto. KLR löysi meidän piilottaman luotettavuuden, tais lähteä savumerkein veke. Ja yrittihän sitä Bogeyracingi ja päätuomari metsästää auton takaa muutamaan otteeseen. ;^) Mä olen oppinut, että kaikki sähkölaitteet toimii sinisellä savulla. Kun savu pääsee ulos, ei laite enää toimi. Onko teillä sähkömoottori? Taidanpa kaivaa jostain Matin kuvan, oon nimittäin nähny saman kaverin siellä ennenkin... :) Ps. On meillä sähkömoottorikin mutta se on etupuolella... :))))) Pasi Quote Link to comment
Jooo Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Matti87 ???? :)))))))) Kumpi vaan.... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 eeks tos kufas o majava ja orava? Korrek ja Kurrek? Quote Link to comment
Kurre Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Pojat pojat!! Kohta tulee penalttia! Quote Link to comment
metake Posted May 13, 2008 Share Posted May 13, 2008 Pojat pojat!!Kohta tulee penalttia! Onks se samanlaista penalttia ku sunnuntaina oli tarjolla? Ku joku ratiossa huuteli että "Kurrelle huomautus, Kurrelle varoitus" Vai oraviako siellä radalla juoksenteli, niistäkö ne varoitteli? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.