Jump to content

BoxerSpeedDay 30.8.2008 Räyskälän Lentokenttä


Heebah

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Perjantaina on paikalla ainakin järjestäjien iskuryhmä. Myös muita vieraita on ainakin leirintäalueen mukaan tulossa. Saunat on lämpimänä tosiaan koko perjantai illan aina 24 asti.

 

Mika

Link to comment
Guest valtteri

Ai Pepe on Kuopiosta? Olin siellä splitillä kaksi viikkoa sitten järjestyshäiriöitä aiheuttamassa, olisi pitänyt tulla tallikierrokselle! =)

 

Jos säitä pitelee niin ainakin meidän luolasta varmaan tulee muutamia tyyppejä jo perjantaina poteroita kaivamaan. Saako paikalla tehdä sivistyneen avotulen tai grillata?

 

 

/////////////////////////////////////////////////

 

Haastan samalla kaikki kynnellekykenevät 25hp-autojen taistoon stripillä, panoksena vaikka joka ukolta mäyräkoira/9l jaffaa ja tietenkin KUNNIA!

 

Olisikos vaatimuksena originaali 25hp moottori tai jos viritys sallitaan, kiinteälaturijalkainen lohko?

 

/////////////////////////////////////////////////

Link to comment
Guest riquuu
valtteri, meillä on aina tuoretta pullaa ja kahvia sluugeille varattu, paikallakin olisi oltu, ainakin sunnuntaina. Mutta ehkä sitten ensi kerralla!

 

OT: onks ne viime vuotiset pullat vielä tuoreita??

 

ja asiaan... umpparilla räyskälään!!!

Link to comment

yritys on perkeleen kova! perjantaille on vielä onneksi aikaa vähän :)

viritän 1200cc parhaani mukaan notta saan Valton voitettua! jos ei muuten ni ainaki kirkkaimmilla valoilla.

voi kyllä olla että homma lävähtää jo lähtöön...

Link to comment
Guest valtteri

matchrace.jpg

 

Räyskälässä siis on suuri koitos tiedossa kun minä ja pehmuste otamme tallin pienimpien moottorien taiston!

 

Vastakkain siis 1952 25hp VW ja 1967 34/40hp VW, panoksena KUNNIA! Bow Down!

 

Mä vedän sellaisen holeshotin että Alexey "Brown Scorpion" Ignashov jää ihmettelemään pistin suussa maailman menoa! Vaihdoissakaan mulla ei oo synkkarenkaita hidastamassa joten homma on aika selvä! I got you beat, biyaaatch!

Link to comment

No niin Arvon Moottoripäät!

SpeedDay-paitoja painettiin tällä kertaa vain 60 kpl joten nopeet syö hitaat.

Paidan laatu on lakanaa parempi ja hinta 15 euroa johtuen öljyn hinnasta ja Venäjän invaasiosta/rauhanturvaamisesta.

 

Joten varaa tasaraha taskuun ja kipitä paikalle turvaamaan itsellesi keräilykappale Suomen vw-historiaa!

 

-tOmi-

 

http://www.volkkaripalsta.com/keskustel ... lr_160.jpg

Link to comment

uh mama! pitääks täs ny rupeen rasvaa suupielet valmiiks.

ei ei, kyllä battyboi saat huomata miten synkkarenkaat rutisee ja kumi ulvoo viivalla,

jäät vaan ihailemaan takavaloja ja nuuhkimaan vyöruusujas!

Link to comment
onk mun kokoo?

 

S – XXL

 

Ääripään kokoja vähemmän...

 

-t-

 

XXL toimii ku vetää mahaa sisään. Mä varaan mulle yhen tommosen.

Ai niin meidän ida-ovaalit pörisi viime yönä. Tulossa ollaan perjantai iltana.

Link to comment
Guest valtteri

Nyt on selvästi paineita Brown Scorpionilla a.k.a. Pehmusteella kun tallilla kuumeisesti swappaillaan koneita! Eikö ne yli 50% suuremmat tehot vielä riitä, pelottaako niin paljon?

Link to comment

taitaa nyt olla niin kuules että Valtterin kandee iha suosiolla jäähä vaa varikkopilttuulle nuuhkimaan vyöruusujaan ja korkkaamaan se calia, ei tosta sun ajostas tuu ny yhtään mitään, synkkarenkailla tai iliman! boyakasha!

Link to comment

Voihan sen tekstin laittaa tännekkin eikä linkittää.

 

 

avustajia tarvitaan lauantaiksi jotta saamme tapahtuman onnistumaan.

 

Lipunmyynti.varikko,rata ym tehtäviin.Hommat eivät ole fyysisesti

rankkoja. Lisätietoja jyränkö,asikainen,varis.

jussi.0400-657728

tomi. 044-5077728

timo. 0400-810747 .

 

paikalle lauantai aamusta.

Ruokailu ym talkoo porukoille järjestetty.

Link to comment

Tars kiireesti löytää ajohaalarit 190cm miehelle ja 44-46 kengät. Ei olla nirsoja muuta kuin hinnan suhteen.. :)

 

Laina romppeetkin kelpaavat mieluusti kunhan pääsee radalle vkloppuna.

Link to comment
Tars kiireesti löytää ajohaalarit 190cm miehelle ja 54-56 kengät. Ei olla nirsoja muuta kuin hinnan suhteen.. :)

 

Laina romppeetkin kelpaavat mieluusti kunhan pääsee radalle vkloppuna.

 

Aika vahvat kengät muute...

Link to comment
Guest valtteri

Kyllä nyt kannattaisi jo suosiolla Ruskean Skorpionin pistää itseään kun uhoissakin on yhtä vähän pontta kuin siinä arvottomassa moottorinkorvikkeessasi, joka varmaan itsetuhoutuu ennen kuin pääset edes kilpapaikalle! Edellinen konehan leipoi kiinni jo ennen kuin edes pääsit tallista ulos! Sunnuntaina olet taas mekko päällä tallilla pesemässä mun autoa niinkuin normaalistikin...

 

It's on like Donkey Kong bi-yaaaaaa-itch!

Link to comment
Guest valtteri

Jes, voimme lähteä kuudelta, mutta meidän suunnistaja Aleksi Ignashov on valinnut meille kuvan mukaisen reitin, eli sitä pitkin etenemme. Jos reitti kelpaa äijille niin ei kun mukaan vain!

 

Osoite Nordenskiöldinkatu 4!

post-364-13888360245066_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...