Hebster52 Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Tämmöistä tuli tehtyä tänään.. Tärkeimmät osat tästä: Sovitettuna tähän: Splitin vasemmalla, Barnin oikealla. Kävi suoraan vaihtamalla splitin perän ratas Barnin perään. Tässä kaikki paikallaan -51 splitin pohjassa. Quote Link to comment
Fileas Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Commandeuri siis etenee :) Quote Link to comment
Mikko Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Commandeuri siis etenee :) tosi hiano! Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 T-82e:t olikin takavetosia. ;) Quote Link to comment
Mikko Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 tehtiiks niitä vuonna 1951 ;D Quote Link to comment
Hebster52 Posted May 31, 2008 Author Share Posted May 31, 2008 Eipä silloin ollu nelivetosiakaan. :D Tästähän tuleekin vaan Lookkeri. ;) Quote Link to comment
Sami P. Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 Hieno rojekti todennäkösesti tulossa. Itelläkin ois tarve savotta-autolle, mut kun kaik pelit kyntää maata hyvä ku pihaan pääsee: PILATTU! Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 Olitko muuten Mikko löytäny sen vaihdekepin jo tuohon pohjalevyyn? Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 Mistähän muuten saa uuden tiivistesarjan splitin vaihdelaatikkoon? Ilmeisesti tarvii vain tuon nokkapalan tiivisteen sekä vetariputkien kiinnityspeltien tiivisteet. Sekä ehkä toi Stefa tuonne painelaakerin taakse. Löytyykö Suomessa toimittajaa kaikille noille osille? Myöskin noi vetarin kumit. (Oikean malliset splittiin) Sekä Barnin alennusvaihteiden puoliskojen väliset tiivisteet ja stefat niihin. Quote Link to comment
Ketsa Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Onneksi joku ymmärtää vielä ottaa barnista vain oleelliset osat talteen ja jättää mokoman pakettiauton mätänemään rauhassa :-) Quote Link to comment
Tanhis Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Saattaa mennä tiivisteiden teko vasaralla hakkaamiseksi (voi käyttää kiiloitettua kuulapää vasaraa niin tulee pro olo) Mutta tosiaan on kyllä huippu siisti rojektiaihio. Ja tosiaan kuka nyt tollaista vanhaa pakua ottaisi talteen kun ei ole edes kunnollista sisätilan tuuletusta ja konetilakin on niin suuri ettei takaluukkua ole saatu tehtyä avattavaksi muutakuin erikoistilauksesta. Quote Link to comment
vwagen Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Stefat samoja kuin Kuplassa(kaikissa heiluriakselimalleissa),valitsinkotelon tiivistettä ei voi tehdä mistätahansa tiivistepaperista,sillä(paksuudella)säädetään laakereiden esijännitys. Quote Link to comment
vlahtine Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 Mikäs vekotin tästä sitten oikein tulee? Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 Stefat samoja kuin Kuplassa(kaikissa heiluriakselimalleissa),valitsinkotelon tiivistettä ei voi tehdä mistätahansa tiivistepaperista,sillä(paksuudella)säädetään laakereiden esijännitys. Tarkoitatko nokkapalan tiivistettä vai vetoakseliputkien "poskien" tiivisteet vaihdelaatikossa? Askin puoliskoiden välissä ei tainnu olla muuta kuin liimaa? Quote Link to comment
Sakke Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Stefat samoja kuin Kuplassa(kaikissa heiluriakselimalleissa),valitsinkotelon tiivistettä ei voi tehdä mistätahansa tiivistepaperista,sillä(paksuudella)säädetään laakereiden esijännitys. Tarkoitatko nokkapalan tiivistettä vai vetoakseliputkien "poskien" tiivisteet vaihdelaatikossa? Askin puoliskoiden välissä ei tainnu olla muuta kuin liimaa? Nokkapalan tiivistettä.Ja niitä saa esim wolfsburgwestiltä. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Ok. Miten se säätää laakereiden esijännitystä? Pitänee tutkia miten noi on suunniteltu kun avaan ne uudestaa. :) Quote Link to comment
Virtanen Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Tuolta voi opiskella asiaa toisella kotimaisella ;-) sivulta 5-2 eteenpäin http://www.vw-classic.net/repleitfaden_ ... itel_H.pdf Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Tuolta voi opiskella asiaa toisella kotimaisella ;-) sivulta 5-2 eteenpäinhttp://www.vw-classic.net/repleitfaden_ ... itel_H.pdf Vielen Dank! :D Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Löytyisköhän vastaavaa tämmöistä Barnin vaihteistolle ja alennusvaihteillekin? http://www.vw-classic.net/repleitfaden_ ... itel_H.pdf Quote Link to comment
Tanhis Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Stefat samoja kuin Kuplassa(kaikissa heiluriakselimalleissa),valitsinkotelon tiivistettä ei voi tehdä mistätahansa tiivistepaperista,sillä(paksuudella)säädetään laakereiden esijännitys. Hetkinen onko se kuitenkin aina samanpaksuinen tai tarvitseeko se mitata ja laittaa tiiviste sen mukaan. Quote Link to comment
vwagen Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Tarvitsee mitata ja valita tiivisteen paksuus sen mukaan,koskee kuitenkin vain synkronoimatonta laatikkoa. Quote Link to comment
Hebster52 Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Tosta linkistä yllähän toi mittaus selviääkin. Ja ilmeisesti sen perusteella sitten valitaan tiivisteen paksuus. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.