Jump to content

Golf käretön Kuplan koneessa


Recommended Posts

Tuli mieleen että joku sanoi joskus tietyn vuosimallin Golfin virranjakajan ja kärettömän sytyn sopivan kuplaan, ja kaikenlisäksi siinä oli jotain etua kuplan omaan verrattuna. Muistaakseni kolmospytyn sytytys tulee aavistuksen myöhemmin tai jotain, joka auttaa pitämään kolmospytyn viileämpänä. Tai jotain tuohon liittyvää se oli.

 

Minulla on juurikin tuommoinen Golfin jakaja ja käretön boksi. En ole pakettia tutkinut sen tarkemmin, mutta tuli mieleen että millä systeemillä tuo järjestelmä tunnistaa mitä pyttyä sytytellään myöhässä ja mitä juuri oikeaan aikaan?? Onko siellä ylimääräinen tunnistin kolmoselle? Vai muistelenko nyt jotain muuta minkä sekoitan tähän?

Link to comment

Hmm mikähän hyvä puoli tuossa golfin jakajassa sitten olikaan... Hitto kun en muista, mutta jotain hyvää siinä tosiaan oli :)

 

Tuossa vakiossa oli siis kolmosta myöhästetty... Jotenka jossain koneessa olen sen nähtävästi kasannut väärin kun en tuota ole huomioon ottanut. Ja Jakajan hammasrattaalta en huomannu ajoitusmerkkejä, mikäli siellä sellaisia on.

 

Jaa 009:ssä olisi myös kolmoselle myöhästys? Hmm, muistaisiko joku miten tuo asennetaan oikein? Entäs kärjettömänä versiona?

Link to comment

Mulla on joku kärjetön jakaja hall-anturilla joka on aika silmääräisesti samanmoinen kun kuplan MUTTA akseli on lyhyempi. Kaverilta kulkeutu muitten osien mukana. Voiskohan tästä sopia osat kuplan jakajan runkoon?

http://s97.photobucket.com/albums/l229/Mite1/Osat/?action=view&current=DSC01476.jpg

http://s97.photobucket.com/albums/l229/Mite1/Osat/?action=view&current=DSC01478.jpg

 

Kuvat suttuisia kun kännykällä otettu.

Link to comment

Mulla on tuollainen bokseri-Alfan jakaja jemmassa, voisitko Sakke vähän selventää että mitä sille pitää tehdä että sopii Kuplan koneeseen? Jakaja on Boschin kärjetön tekele ja mulla on siihen alkuperäinen puolakin olemassa. Kerran jopa kokeilin sitä kuplan koneeseen mutta ei muistaakseni ihan sopinut, en muista minkä takia.

Link to comment

Tähän vois vaikka kerätä listaa noista minkä moottoreiden jakajat käyvät kuplan moottoriin? :) Kärjettömät ja kärjelliset, kuitenkin pitäisi kirjottaa sitten kumpi on.

Eikö saabin jotkut jakajat käyvät kuplaan? -kärjelliset.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...