Jump to content

Viikon bongaus


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Eilen Punkaharjulla Luston kohdilla VW T34 Karmann Ghia tuli vastaan töihin mennessä, punainen ja ehkä valkoinen katto, mustat kilvet.

 

Kenen liene, en ole aikaisemmin nähnyt täällä päin?

 

 

Tiedän kyseisen auton ja omistajan. Auto majailee Punkaharjulla, vuosmalli 65. museo rekkarissa, mutta ei kunnoltaan eikä alkuperäisyydeltään pitäs olla minun mielestä museorekkarissa.

 

 

Jussinbussi-> Minä olin kyydissä:) ja kaikki kolme vielä tallella.

Link to comment
Guest Jussinbussi
Eilen Punkaharjulla Luston kohdilla VW T34 Karmann Ghia tuli vastaan töihin mennessä, punainen ja ehkä valkoinen katto, mustat kilvet.

 

Kenen liene, en ole aikaisemmin nähnyt täällä päin?

 

 

Tiedän kyseisen auton ja omistajan. Auto majailee Punkaharjulla, vuosmalli 65. museo rekkarissa, mutta ei kunnoltaan eikä alkuperäisyydeltään pitäs olla minun mielestä museorekkarissa.

 

 

Jussinbussi-> Minä olin kyydissä:) ja kaikki kolme vielä tallella.

 

 

Ok. Hyvä juttu. Näin kun on helvetin huono nimimuisti niin ei muista saati sitten näiden nimimerkkien takaa. ;)

Link to comment
Eilen Punkaharjulla Luston kohdilla VW T34 Karmann Ghia tuli vastaan töihin mennessä, punainen ja ehkä valkoinen katto, mustat kilvet.

 

Kenen liene, en ole aikaisemmin nähnyt täällä päin?

 

 

Tiedän kyseisen auton ja omistajan. Auto majailee Punkaharjulla, vuosmalli 65. museo rekkarissa, mutta ei kunnoltaan eikä alkuperäisyydeltään pitäs olla minun mielestä museorekkarissa.

 

 

Jussinbussi-> Minä olin kyydissä:) ja kaikki kolme vielä tallella.

 

 

Ok. Hyvä juttu. Näin kun on helvetin huono nimimuisti niin ei muista saati sitten näiden nimimerkkien takaa. ;)

 

menikö se lohjan sininen ähtäri sam1:lle joka myyttin huutokaupalla? joko on iskussa?

Link to comment
  • 1 month later...
  • 4 months later...

En ymmärrä miksi näistä ei voi tehdä helppoja. Nyt jos haluaisin liittää kuvan tähän niin mun pitäisi yhdistää puhelin tietokoneeseen ja tietokoneelta kuva nettiin että saisin kuvan tänne..

 

No kuitenkin tänään bongattu trailerilla siistikuntoinen sonderi ilman kilpiä lappeenrannan bilteman pihalla. Yllätys että vetoautona oli iso toyota venäjän kilvissä.. Eli venäjälle matkalla.

 

ihmettelen kyllä miks ei saa tästä mobiililaitteesta kuvaa suoraa liitettyä.. Prkl

Link to comment

Mutta onpa erikoisen näköinen traileri???

Olen noita joskus nähnyt Puolan ja balttien kilvissä ja ihmetellyt myös. Mitenkähän tuollaisten kanssa käy liukkaalla jarruttaessa, jos etuosa luistaa sivulle ja kärry lakkaa jarruttamasta? Menisikö aisa poikittain ja tulisiko kärry auton takakulmaan melkoisella rysäyksellä? Siltä ainakin tuntuu näin näppäimistön takana asiaa pohtiessa.

  • Like 1
Link to comment

Näytti siinä lapussa lukevan että ei ole Kuplan vaan"variantin"alustalla,tarkoittanee kolmostyyppiä?En kyllä oikein usko tuota,olisi hyvä kuulla omistajalta itseltään onko siinä todella erillinen apurunko takana ja kolmostyypin etuakseli.

Hienohan tuo on,jousituksen voisi kyllä korjata,pahasti on lässähtänyt.

  • Like 1
Link to comment

Näytti siinä lapussa lukevan että ei ole Kuplan vaan"variantin"alustalla,tarkoittanee kolmostyyppiä?En kyllä oikein usko tuota,olisi hyvä kuulla omistajalta itseltään onko siinä todella erillinen apurunko takana ja kolmostyypin etuakseli.

Hienohan tuo on,jousituksen voisi kyllä korjata,pahasti on lässähtänyt.

Joo siinä lapussa oli oikein auton merkki ja malli, moottorin koko ja mun nimi :)

Muu olikin sitten jostain hatusta repäisty...

Edit: jousitus on tosiaan hiukan painunut ajanmittaan ;)

Edited by Broidi
Link to comment

Onkoha näitä valmistettu uudemmilla vilkuilla ja takakaarilla ja vanhemmalla kapealla takaluukulla yhtä aikaa kenties? Vai vaan entisöity hienosti..

 

Jenkkeihin tuli isot vilkut aikaisemmin kuin Eurooppaan, eli siel oli isovilkkuisia 23-ikkunoita.

 

62brochure5.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Romurautaa tuossa Naapurin pihassa .  . . .

 

 

Paaliin menossa? Sitä ennen suosittelisin takaikkunan laikkaamisen irti. Kasarilook huhujen mukaan heräilemässä uuteen nousuun ja saatas kierrätykseen suosittua vw-osaa:)

Link to comment
Guest suckho

Perjantaina ohitin Hml-Tre välillä hienon valkoisen kuplan joka oli täynnä väkeä, nopeasti laskettuna 4 henkilöä. En kerennyt vauhdissa tarkemmin arvioimaan mallia, mutta olisiko ollut joku vähän vanhempi ehkä 60-luvun puolivälin peli..?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...