Jump to content

Kauhavan kosto maailmalle


Recommended Posts

Tässä pari tuoretta kuvaa flippikeulasta.

Hävettää kun se edelleen on Ruotsin puolella...

HPIM1603.jpg

HPIM1602.jpg

 

Tarkoitus oli että minä toisin sen kotiin ensi viikonloppuna mutta erinäisistä syistä minulla ei ole mahdollisuutta siihen. Osittain Pritsun valmistumisen venähtäminen sekä toiseksi taloudellisista syistä (lomautuksia) en olis muutenkaan päässyt.

 

Jos jollain olis helppo tapa saada toi tuotua voitte ilmoittaa minulle niin hoidetaan toi kotiin pikaisesti.

 

Mun kaveri jonka luona tuo nyt on kertoi että hänellä on työkaveri joka kulkee Tukholma - Turki hyvin usein MB sprinterillä joten sen kyydissä sen saattais saada ainakin Turkuun.

Link to comment

Hyvä, hyvä! Nyt sain vahvistettua että kaverin tuttava joka kulkee Tukholmasta Suomeen käykin Jyväskylässä asti joten nyt enää selvitellään mitä reittiä hän ajaa... Saattaa olla että se tuliskin aika läheltä ohitse siinä tapauksessa.

Link to comment

vähän tekemisiä....takapään päivitystä...ilmapussit istuu hyvin... vielä pitäs tehdä raudat jolla otetaan pussien työntövoima pussien yläkehikosta takahaarukkaan ettei koppaa väännätä ja ristiin vetokaan ei olisi pahitteeksi....

post-1753-13888361068846_thumb.jpg

post-1753-1388836106919_thumb.jpg

Link to comment
  • 4 weeks later...

vähän päivitystä eli pyöräkotelot saaneet kivimassaa(ei flippi raavi pellille asti edessä) ja muuten odottelee mustaa maalia.... silloin maalataan kaikki irto osat kans mustaksi (etuakselit.vetarin putket ynm.) ja päästään kasaamaan alustaa hammas ohjaus+lyhennetyt raidetangot,ilmapussit ja ilmaletkujen veto pohjalevyssä....

 

öljyn suodatin sai uuden paremman paikan..... tulossa lauhdutin keulalle ja prässätyt liitimet letkuihin keskitunnelin kautta perälle..... flippiin tehdään jäähdytys reiät lauhduttajalle lisäksi! eli toi ennemmin tehty skuuppi lauhduttajalle on haudattu toistaiseksi.....

post-1753-1388836113832_thumb.jpg

post-1753-13888361138589_thumb.jpg

post-1753-13888361138905_thumb.jpg

Link to comment

paree kuva suodattimesta... katsarin kanssa oli puhetta noista akseli kavennuksista ja se sanoi että kuplaa saa kaventaa uuden mallisesta 50mm + 30mm lyhyempi vetari eli 80mm per puoli....

 

itellä on 100mm puoli takana ja 70mm puoli tais olla edessä että eiköhän se siitä mene,kun 20mm on aika vähän kuiteskin ja tuleehan sinne paksummat ja lyhyemmät vetaritkin jossain vaiheessa....

 

niin ja vanteiden täytyy olla ulos päin levittävät silloin,kun kaventaa paljon....

post-1753-13888361139247_thumb.jpg

Link to comment
Guest JaakkoM

kirpaseepa syvälle sytämmeen ku kattoo rojektia ON SE VAAN HIENO

BTW öljyn lauhdutin jäähdytin on nestekoneissa ainakin mullekkin on tälläista opetettu

Link to comment

Lauhdutin lauhduttaa, jäähdytin jäähdyttää. Lauhdutin löytyy esim. kylmäkoneista ja jäähdytin esim. öljynkierrosta. Tässä asiassa ei ole mitään tulkinnan varaista...

 

Tähän autoonko ei olekkaan tulossa ilmastointia? Hö.

Link to comment
Guest Jani Antikainen

Mulla on puhelimessa lomavastaaja päällä, vastaajan ohjeita kuuntelemalla pääsee soittamaan kuitenkin minulle läpi numerovalinnalla 2.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Lauhdutin lauhduttaa, jäähdytin jäähdyttää. Lauhdutin löytyy esim. kylmäkoneista ja jäähdytin esim. öljynkierrosta. Tässä asiassa ei ole mitään tulkinnan varaista...

 

Tähän autoonko ei olekkaan tulossa ilmastointia? Hö.

 

Mulla on siis Roadsterissa öljyn lauhdutin... koska kyseessä kylmiön lauhduttimen kenno joka kierrätyksen kautta lauhduttaa nyt mun volsun öljyt.. ;)

 

Mitä kuuluu tälle projektille?? onko edennyt.. lisää kuvia ja infoo kun on sen verran mielenkiintoisen näköinen härveli...

Link to comment

muuttuko tässä ex kylmiön kennossa kuplan moottorin öljy nyt välillä toiseen olomuotoon nesteestä?! ja varalta perään hymiö.

 

Taidan pistää kuvan todellisesta kuplavolkkarin lauhduttimesta esille.

 

Veikkaanpa aika harvan aircooled volsusta oikeasti löytyvän lauhduttimennn...

Link to comment
muuttuko tässä ex kylmiön kennossa kuplan moottorin öljy nyt välillä toiseen olomuotoon nesteestä?! ja varalta perään hymiö.

 

Taidan pistää kuvan todellisesta kuplavolkkarin lauhduttimesta esille.

 

Veikkaanpa aika harvan aircooled volsusta oikeasti löytyvän lauhduttimennn...

 

Mistäs sen tietää vaikka ne kävis kaasuna välillä ..vai käviskös ne kiinteässä olomuodossa ;).. mene ja tiedä.. ei vaan.. mutta kylmiönlauhdutinkennosto se kuitenki on... Eiks kierrätys oo päivän "ekoteko"

Link to comment

tosin keulaa nyt tarvittaisii että pääsisi tekeen kohikkoa keulan sisälle,joka helpottaa levitystä.... sitten se alahelman suoristus vielä edestä ja ehkä luukun osuus kuidutetaan suoraksi!

 

hommia piisaa kyllä ja täs kuvia tulee kun vaan pääsis etenemään!

Link to comment

pari kuvaa jotka jääneet laittamatta... ovista maalit poistettu ja pari ruostekohtaa jotka olivat sisäpuolelta tullut! ensimmäinen kitti kerros levitetty! käsitelty eboksilla! etuaksilasta kitattiin katkaisukohdat ja odottaa pintaväriä!

post-1753-13888361194975_thumb.jpg

post-1753-13888361195186_thumb.jpg

Link to comment
jep tulee siihen! SPL Dynamics XTR-380D2 ja 1200w tehoa pumpataan.... eihän se mikään paine menestyjä ole avossa,mutta toimii.... kannessa on myös kondensaattorin upotus paikka!

 

18 tuumanen vai?? Joo kyllähän toi jo pumppaa tossa.. laskikko oikein tilavuudet?? refleksiputkel vai ilman??

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...