Jump to content

sanokaa ny perkele mist löytys joku aihio alle 300 eurolla


Guest hakkarainen1278

Recommended Posts

oon ettiny netin kautta varmaan kohta vuoden vw kleinbus aihiota/raatoa tai vw kupla aihiota/raatoa. alle 300 eurolla. eikä mistään oo löytyny kun kotona olo rupee käymään liian tylsäks ja enolla olis autotalli mulle jo. mut kun ei oo kun enon pihan ojanpohjalla semmonen metsäraato. kun siit ei oo mihinkään. soittakaa jos on ylimääräinen tai haluatte päästä eroon tai löydätte jostain. puh: 0449243093/teemu.

Link to comment
Itellä on vähän semmonen käsitys, että kleinbusia ei tolla rahaa saa mistään. Tai ehkä just sellasen ojan pohjalla makaavan moreenimöykyn vois saada. Voin olla väärässäkin.

 

Samaa mieltä!

Jos klempparin keulamerkin saa satasella, niin 200 on aika vähän loppuautosta =)

 

Tai sitten vaan sattuu kohdalle se hyvä päivä, onni ja lottovoitto!

Mitä ei itelle satu koskaan... stana

Link to comment
Guest VWanker

Junakeulankin saa 100€, ainakin minulta.

 

Samoin kuplaa löytyy tuohon hintaan, jopa ajokuntoisia.

 

Valitettavasti minulta ei tällä hetkellä löydy myytäväksi asti, mutta viimeksi viime viikolla ajoin pihassa tuollaisella satasen kuplalla. Nyt tosin laikka laulanut...

 

edit: Niin, tarkoitan että sellainen satasen junis on OLLUT myytävänä ja menikin. Tällä hetkellä ei siis ole mitään myynnissä.

Link to comment

Kannattaa laittaa ostoilmotus tai soitella noiden myynnissä olevien perään, ennemmin kuin parkua täällä omista metsäraadoistaan ja enon autotalleista.

 

Jos siis oikeasti olet harrasteautoa ostamassa. Ja niinkuin on sanottu: kolmellasadalla saat toisen metsäraatoasteella olevan auton. Noin tonnilla alat saamaan eriasteisia projekteja, ehkä jopa ajokuntoisen yksilön.

 

Jos ekaa kuplaa/bussia/ mitä vaan harrasteautoa olet ostamassa niin kannattaa ostaa auto joka olisi suunnilleen "hahmollaan", ei siis purettuna paloiksi pitkin tallin lattiaa.

 

Anteeksi, tarkoitus ei ole v**tuilla.

Link to comment

Sanokaas olenko mä vaan tullut vanhaksi ja kalkkeutunut, vai missä vika piilee, mutta kun mun mielestä noissa projektien hintapyynneissä ei ole enää mitään tolkkua? Tai siis jossain on, mutta jossain ei.

 

Kupla, projekti, hinta 1000 eur, aika normi pyynti tän päivän pystylampulle?

Pallokeula, projekti, 2000 eur, näitä nyt saattaa saada halvemmallakin, mutta on kalliimpiakin?

 

Kuka olisi markka aikaan maksanut projekti kuplasta 6000 mk, tai pallokeulasta 12000 mk?

 

Onko nää volkkarit niin saatanan harvinaisia tänä päivänä, että niistä oikeesti kannattaa tuon verran maksaa? Itse muistan hyvinkin 90-luvun alun laman, ja silloiset harrasteautojen hintapyynnit ennen lamaa, alkaa oleen samat merkit ilmassa...

 

Joo, ilmeisesti oon vaan tulossa vanhaksi ja pudonnut harrastuksen ytimestä :D

 

Edit: Niin ja ei sitten imeskellä herneitä, ketään ei ole tarkoitus sormella osoittaa, eikä osoiteta. Ei se ole hullu joka pyytää...

Link to comment

Se vähän riippuu minkälaista rojektia on etsimässä. Jotain 70-lukusta pystylamppua näkyy saavan aika edullisestikin, tosin aika usein ovat aika kaukana alkuperäis kuosista, osia puuttuu jne. (jos sitä nyt itse pitää tärkeänä). Tuossa kun itse makaavalamppusta rojektia etsin, niin huomasin että niitä alkuperäiskuntoisia alle tonnin rojekteja ei ihan joka nurkasta löydy. Itse maksoin 700€ -66 kuplasta. Orkkis kuntonen, ja tekemistä löytyy kyllä ihan kiitettävästi ja olen kyllä jälkeenpäin miettinyt että tuliko maksettua vähän liikaa, mutta eipä se joku ~200 euron hinnan alennus vielä hirveitä tee kun ajattelee rojektin kokonaiskustannusta.

Link to comment

Tosi on että hinnat on ylhäällä. Mutta kun ilmajäähyharrastukselta kerkiätte kattokaas noita muun merkkisiä/mallisia harrasteautoja ja niiden hintakehitystä...

 

Vaikkapa: Kadett B+C, Esco I+II, PV/Amazon, Mersut, 02-Bemut, 50-60 luvun jenkeistä nyt puhumattakaan... Noita oli meitsin mopoiässä myynnissä pikkurahalla hienojakin yksilöitä. Nyt itkettää kun samoja autoja myydään projektikuntoisina ja enemmän tai vähemmän kärsineinä hintakehityksenä juurikin tuo €=mk.

 

Ja kun harrastevaunusta kauppaa tehdään, on tilanne hyvin usein se että myyntihinta on hyvinkin harvoin sama kuin pyyntihinta.

Link to comment
Ja kun harrastevaunusta kauppaa tehdään, on tilanne hyvin usein se että myyntihinta on hyvinkin harvoin sama kuin pyyntihinta.

 

Ja tässä on osittain myös ongelman lähde. Eli kun Jamppa X ostaa Kuplan joltain puolitutulta ja kyllästyy siihen kahden kesän jälkeen laittaa sen myyntiin. Kurkkaa nettiautoa ja huomaa että piru, sain aikoinaan halvalla. Nykyään kaikki pyytää kolminkertaista hintaa. Laitanpa itsekin sen verran, plus vähän vielä kokeilen kepillä jäätä ja 500 päälle. Pian ihmiset luulee että ne autot on oikeasti sen hintaisia.

Link to comment
oon ettiny netin kautta varmaan kohta vuoden vw kleinbus aihiota/raatoa tai vw kupla aihiota/raatoa. alle 300 eurolla. eikä mistään oo löytyny kun kotona olo rupee käymään liian tylsäks ja enolla olis autotalli mulle jo. mut kun ei oo kun enon pihan ojanpohjalla semmonen metsäraato. kun siit ei oo mihinkään. soittakaa jos on ylimääräinen tai haluatte päästä eroon tai löydätte jostain. puh: 0449243093/teemu.

 

Tuu hakemaan ihan ilmaiseksi h..tin ruosteinen 73/74 kupla.

Link to comment

On muuten aika kirjava projektivalikoima tarjolla. Kaks viimeistä jopa pikkasen eksoottisempaa. Suosittelen kuitenkin ihan perus kuplaa, osat halpoja ja saatavuus hyvää. Nyt vaan sanoista tekoihin, tältä foorumilta löytyy varmasti apua kun sitä osaa asiallisesti kysyä. Perkele.

Link to comment
tästä satasella. kone ja loota poistettu. Taka-akselisto ruosteessa ja huono. En jaksa purkaa osiksi.

 

missäpäin varsinais suomee?? voisin olla kiinnostunut jos sopivasti sattuu!!

 

pistetty myös yv.tä

Link to comment
Wanhan neuvo on, että ensimmäinen harrasteauto pitää ostaa ajokunnossa ja katsastettuna. Senkin laittoon menee yleensä vielä toinen mokoma rahaa

 

Samaa mieltä. Jos ekan volsun ostaa pahvilaatikoissa osina niin saattaa into laantua useampaan kertaan ennenkuin pääsee tien päälle kokeilemaan miltä se tuntuu leijailla ilmavolsulla pikatiellä. Ja ne omat suunitelmatkin ehtii paremmin kirkastua kun saa vähän ajella ja makustella vw-skeneä.

Link to comment

yv:hin vastattu, toiselta puolen on tosiaan vääntövarren ulkokehä ruostunut rungosta irti. Osista saa kyllä omansa pois vaikka autoa ei tästä tekisikään. Hitsaamalla vielä peli.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest Sammyee

Taavetista sais kuplia aika edullisesti, menossa paaliin n.5kpl lähiviikkoina. Yksi vissiin suorapeltinen ja suht ehjä pystylamppu, muut jokkiksessa pilattuja. Koneitakin löytyy kuulemma, itse hakisin pois muttakun ei ole vehjettä millä noutaa. Ei maksa todennäköisesti mitään jos haet, maaneet pihalla ainakin 10v.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...