Jump to content

Type 3 1600TL Fastback -69


Aaperi

Recommended Posts

Hitsaukset paria pientä lätkää vaille valmiit. 10x10cm pala lattiaan ja helman takapäähän pintapelti

_small.jpg

 

_small.jpg

 

_small.jpg

Persiin korkeus on aika passeli. Keulaa pitää saada alemmaks. Tosin kaikki osat kiinni laittamalla ja tankkaamalla keula tippuu ~3cm (Rengas kaaren tasalla) Siihen kun ynnätään 25mm tippuminen renkailla niin ihan mukava korkeus tulossa

Link to comment

Jaahans.

Kopan puolelta peltihommat tehty. Takalokareissa onkin vielä yhden illan homma.

Kuskinpuolen lokariin joku joskus osunut. Sen tuloksena kittiä ja ajansaatossa reikä:

_small.jpg

Tuossa oli ruostekukka:

_small.jpg

Kun kotelo johon lokarit laitetaan kiinni, oli ruostunut olemattomiin. Lokasuoja oli hitsattu pellin suikaleen avulla koppaan kiinni. Samalla peittäen ruosteet. Se oli vielä peitetty lasikuitukitillä. Ruosteiset pellit oli jätetty tämän sekasotkun alle joten rapsakkaan kuntoon mennyt("korjaus" pala leikattu irti):

_small.jpg

_small.jpg

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Toheltaja

irssillähän se. Mulla oli tossa aikanaan cookiet 175/60 kumeilla, eikä nekään mahtunu lokarin sisällä kääntymän kunnolla. Taakke sentään meni kivasti madallettuna vielä 215 kummi.

Link to comment
Hirveet suokumit. Venyrengasta alle niin voi ajellakkin.

Onko tuota madallettu edes kun takana ei ole neg. camberia ei ole yhtään

 

Testi renkaathan siellä on alla. Matalemmat pitäs ostaa nyt on 195/50 16

 

Eikä tuolla muuten ole sisustaa/tekniikka viel kiinni ;)

Link to comment

Toinen startti yli 20v seisomisen jälkeen

Käy todella nätisti. Isolla injektio ruutalla polttoainelinjaa ainetta, ruutta polttoaine tankiks, oisko ollu 5 startti että polttoaine pumppu täyttyi ja hörähti käyntiin.

Bensatankki ruostunut letkun lähdön ympäriltä.

Pientä TO DO listaa:

Deadline 10.6.2010

  • [*:kv61e7wv]Jarrunesteet + ilmaus
    [*:kv61e7wv]Öljyt koneeseen + koekäyttö (check)
    [*:kv61e7wv]Ajoa ennen reissua
    [*:kv61e7wv]Bensatankin täyttöputkeen 90 kulma
    [*:kv61e7wv]Hiekka peltien oikominen
    [*:kv61e7wv]Takalokasuojien tinaus
    [*:kv61e7wv]Etulokasuojien sovitus
    [*:kv61e7wv]Katon lommo
    [*:kv61e7wv]Puskurien oikominen ja sovitus
    [*:kv61e7wv]Pesu pinelinellä
    [*:kv61e7wv]Pohjatyöt
    [*:kv61e7wv]Maalaus
    [*:kv61e7wv]Lattia matto
    [*:kv61e7wv]Etu- ja takakontin matot
    [*:kv61e7wv]Alustan massaus
    [*:kv61e7wv]Lokasuoja nauhat
    [*:kv61e7wv]Valot yms. sähköt
    [*:kv61e7wv]Kromi osien kunnostus/hommaus

_small.jpg

_small.jpg

Löytö kaverin mökiltä. Uudesta asti ollut siellä ja pari kertaa kuunneltu pariston avulla.

_small.jpg

_small.jpg

Etulokasuojissa pientä istumis ongelmaa

Link to comment
Oikein pelottaa katsoa näitä kuvia, kun mulla on kaikki vielä edessä.

Variantti tuolla hallilla odottelee vuoroaan, ellei joku sitä kalliilla osta sitä ennen.

Moni on sanonut että oli yllättävän hyvä kuntoinen, verrattuna mitä nää yleensä on :D

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Viidessä päivässä 49 tuntia väkertämässä tallissa niin aika hyvin saa asioita eteenpäin.

Pikku siskon julisteet revittiin seiniltä peittämään ikkunoita.

Anna abreukin menossa mukana kaikkine isoine päineen.

On se ihan erinäkönen kun on yksvärinen. Ei oo ihan äsken ollu :D

Parin viikon sisällä pintamaaliin.

Yritän päästä ensimmäiselle "pitkälle" matkalle 15.5 motoparkkiin, sittenVWOpeniin tarkotus tulla ja sen jälkeen suuntana bug run

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

Link to comment

Saa sen maalattua lasitki paikoillaan. Tunkee tiivarin väliin sähköjohtoa niin tiiviste nousee hörölleen ja teippaaminenkin on helpompaa. Toki jos ottaa lasit pois niin saa maalattua tiivisteen altakin, ainakin tuulilasin alla tuppaa olemaan kaikenlaista haperoa.

Link to comment

Juu sähköjohto kikka tehtiin. Ikkunoita ei kehtaa ottaa poies kun pitävät veden vielä ulkopuolella ja ei ole uusia tiivisteistä, koska maksavat ihan s**tanasti.

Ja tutkittu kyllä ettei ylläreitä oo tiivisteiden alla. Tää kun ei ole ollu minkään pihakuusen alla seisomassa niin pysynä aika hyvänä

Link to comment

Onko kukaan suomessa tehny näihin droppi olkia? Jenkeissä joku tekee mutta, 450e hinta ei hirveästi iske...

Tuo keula on kyllä ihmeellisen korkealla vaikka 3booria madallettu. Nyt etuakselin alla n.12cm

Reilu 80kg painava kaveri kävi istumaan etukontiin jolloin auto tippu 3-4cm. Silloin ei ollu keulalla kiinni muuta kuin nuo kuitulokarit. Eli tankki täynnä, vararengas, tunkki yms. paikallaan niin tippuu varmaankin. Ja toivottavasti tippuu kunhan iskarit asettuvat. 145/65 renkaillakin tippu melkein 3cm joten aika hyvä korkeus tulossa.

 

Tietty T-1 akseli konversio kiinnostais kans :P

Link to comment
Guest Toheltaja

jos en väärin muista niin akselia on nostettu ylemmäs... Muuten on rata-ajoon geometria ihan päin sviddua jos noin paljon tontittaa. Se o kaiteessa että suhina käy :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...