Jump to content

kupla 72 projekti


Guest vw72

Recommended Posts

jep elikkäs ostin tuossa syksyllä ihan ekan maantie kuplan,jokkista olen kyllä niillä jo ajellutkin. ajelin sillä syyskuun loppuun ja otin sen työn alle ja nyt ois projekti sellaissessa vaihees et oon saanu korin ruostehommat(pohja) tehtyä ja pohjan massattua. sen verran olen suunnitellut korin linjoja siistiä että vilkun paikat olen siirtänyt etulokareissa lokarin päältä alemmas ja puskurin kiinnikkeiden reiät tukkinut sekä edessä että takana. lisäksi ajattelin fiksata lokarit koriin siten että ne näyttävät olevan korissa saumattomasti. mitään radikaalia en korille viitsi tehdä koska on kupla senverran siisti auto ettei sitä viitsi alkaa liikaa muuttamaan. kori on tarkoitus maalata kauttaaltaan uudestaan todennäköisesti metallinhohto/sähkönsinisellä värillä alkuperäisen haalistuneen punaisen sijaan,sit ois koripuoli kunnossa ja valmiina kesän rientoihin. pitänee kirjoitella lissää ku projekti alkaa edidtyä lisää. moottorista kirjoitan lisää juttua tekniikka ja rakentelu osioon.

Link to comment
..ajattelin fiksata lokarit koriin siten että ne näyttävät olevan korissa saumattomasti. mitään radikaalia en korille viitsi tehdä koska on kupla senverran siisti auto ettei sitä viitsi alkaa liikaa muuttamaan....

 

 

Tässä menee hieman ohi eikä tuo muutos ainenkaan paranna ulkonäköä,IMO.

 

Ja tuo on melko radikaali muutos kyllä jos ajattelit kempillä ne kiinni liimata.

 

 

(trolli siis,sano mun sanoneen..)

Link to comment
..ajattelin fiksata lokarit koriin siten että ne näyttävät olevan korissa saumattomasti. mitään radikaalia en korille viitsi tehdä koska on kupla senverran siisti auto ettei sitä viitsi alkaa liikaa muuttamaan....

 

 

Tässä menee hieman ohi eikä tuo muutos ainenkaan paranna ulkonäköä,IMO.

 

Ja tuo on melko radikaali muutos kyllä jos ajattelit kempillä ne kiinni liimata.

 

 

(trolli siis,sano mun sanoneen..)

 

 

Ilmeisesti kuitenkin tinalla, eikä kempillä. =)

 

Mitä muuta aiheeseen:

Omassa kuupelissa on lokarit tinattu kiinni edellisen omistajan toimesta. Itse en siihen lähtisi. Lisäksi niissä vilkuissa kannattaa huomioida AKE:n vaatimukset.

Link to comment
..ajattelin fiksata lokarit koriin siten että ne näyttävät olevan korissa saumattomasti. mitään radikaalia en korille viitsi tehdä koska on kupla senverran siisti auto ettei sitä viitsi alkaa liikaa muuttamaan....

 

 

Tässä menee hieman ohi eikä tuo muutos ainenkaan paranna ulkonäköä,IMO.

 

Ja tuo on melko radikaali muutos kyllä jos ajattelit kempillä ne kiinni liimata.

 

 

(trolli siis,sano mun sanoneen..)

 

 

Ilmeisesti kuitenkin tinalla, eikä kempillä. =)

 

Mitä muuta aiheeseen:

Omassa kuupelissa on lokarit tinattu kiinni edellisen omistajan toimesta. Itse en siihen lähtisi. Lisäksi niissä vilkuissa kannattaa huomioida AKE:n vaatimukset.

 

Eikös ne kitilläkin oo pysynyt kautta aikain mitä vastaavia on leivottu? :)

Link to comment
Guest VW 1303

joo ja ilman kavennettua etuakselia ei kuplaa kannata tehdä ollenka se on pakko olla. rungonpäästä vähän pois niin saa etupyörtä miltei toisiinsa kiinni ja silmiä hivelevän kaunis tulee.

Onko aina pakko rakentaa miten toiset neuvoo ja unohtaa samalla omat haaveet projektista.

 

Kait aika moni rakentaa Volkkariaan itselleen eikä naapurikaupungin Patelle:)

'

 

tai sitte niita alimatalia rottia mitä tuntuu kaikki olevan :(

Link to comment
joo ja ilman kavennettua etuakselia ei kuplaa kannata tehdä ollenka se on pakko olla. rungonpäästä vähän pois niin saa etupyörtä miltei toisiinsa kiinni ja silmiä hivelevän kaunis tulee.
Onko aina pakko rakentaa miten toiset neuvoo ja unohtaa samalla omat haaveet projektista.

 

Kait aika moni rakentaa Volkkariaan itselleen eikä naapurikaupungin Patelle:)

'

 

tai sitte niita alimatalia rottia mitä tuntuu kaikki olevan :(

 

Jep, nää on ihan yhtä in -juttuja kuin aikoinaan akvaarion muuttaminen splitiksi takaikkunan osalta sekä ne loksujen liimaamiset koriin. Tosin nyt niille hymyillään ;o) (mitäs näille 15-20 vuoden päästä...?)

Link to comment

Yhtenä tämmöisen liian matalan rotan omistajana voin sanoa että mitään muutoksia mitä ei vois päivässä perua, ei ole tehty. Minkä sille voi että auto oli 30 vuodessa mennyt kohti sitä patinaa mitä niin usein rotta lookiksi kutsutaan.

 

Mutta turhapa se kellään on toisten autoista vinoilla, vaikka oliskin muotia haukkua matalia autoja tai mitä vain autoja.

 

Jep, odotellaanhan tähänkin projektiin päivityksiä. Aloittajalle vinkiksi että voi aloittaa vaikka toisen topicin jos auto etenee ja tämä keskustelu menee ihan minne sattuu.

Link to comment
Onko aina pakko rakentaa miten toiset neuvoo ja unohtaa samalla omat haaveet projektista.

 

Kait aika moni rakentaa Volkkariaan itselleen eikä naapurikaupungin Patelle:)

juu kyllä se niin on että itselleen jokainen niitä rakentaa eikä kellekään muulle. kyllä minä ainakin pidän pääni omissa projekteissani vaikka kuka ois mitä mieltä,pää asia et itseä miellyttää.

Link to comment
Yhtenä tämmöisen liian matalan rotan omistajana voin sanoa että mitään muutoksia mitä ei vois päivässä perua, ei ole tehty. Minkä sille voi että auto oli 30 vuodessa mennyt kohti sitä patinaa mitä niin usein rotta lookiksi kutsutaan.

 

Mutta turhapa se kellään on toisten autoista vinoilla, vaikka oliskin muotia haukkua matalia autoja tai mitä vain autoja.

 

Jep, odotellaanhan tähänkin projektiin päivityksiä. Aloittajalle vinkiksi että voi aloittaa vaikka toisen topicin jos auto etenee ja tämä keskustelu menee ihan minne sattuu.

kiitos neuvosta, pitää aloittaa uus topicci ku homma etenee ja vois yrittää sitte laittaa vaikka vähän kuviakin.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...