Jump to content

Urhon Ajot 24.5.2009 Ahvenistolla


Guest maad914

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Miikkulaisella huono softa ku ei kerro suoraan hopujouleja :D

No ne on nyt aika höpöhöpöjä. Oishan tuo racerono, millä vissiin sais jotain dataa. Kyllä tuo varmaan rullille menee jossain välissä, ellei ole rikki sit mennyt.

Link to comment
mukavampi sil on vaan ajaa jos kulkee ja vielä kivasti. Hittooko sillä tiedolla tekee että onko siinä 80 vai 83 heppaa...

Persdynolla ainakin 10 heppaa enemmän ku viime vuonna ja vääntöö 20 nm enemmän :)) Eiköhän tuossa parin viikon päästä käydä vielä kokeilemassa ku tuli hierottua karttoja login avulla ihan käsin ja ahtoja pystyy nostaa pikkasen.

Nyt oli ahtoja 0.5 bar ja kansilämmöt noin 130 astetta, öljyt 80 nurkilla ja imulämpö 35 astetta.

Link to comment
  • 3 weeks later...

HUOMIOTA HUOMIOTA HOOOOO!!!

Kaikissa Urho autoissa on oltava 95db vaimentimien lisäksi myös TUPAKAN SYTYTIN PISTOKE. Ajamme Ahveniston tapahtumassa sisään uutta ajanottojärjestelmää, joka vaatii tuon.

 

Mika

Link to comment

Listaa osallistuvista, korjatkaa jos on väärin.

-Bogeyracing

-VWR

-KG

-RetroRacing

-Salon porukka

-DWL

-Tamike

-KLR

-Iliman

-Tiara

-Roomalaiset

-RedBaronRacing

-Kokkolan Auto Fix

-Demon Racing

-Puhallintehdas

 

Mika

 

tiikerit vaihdettu Tiaraksi, eli taas uusi joukkue vanhojen ja väsyneiden tilalle :-)

Link to comment

AIKATAULU

 

Varikon ovet aukeavat tiimeille kello 8.00

8.30 alkaa katsastus (katsastus tarkoitus suorittaa puolessa tunnissa, joten autot oltava jonossa kello 8.30)

9.00 yleisöä sisään

8.00-9.00 rataan tutustumista kävellen, pyörällä yms. äänettömällä välineellä.

9.00 kuljettaja/lippumies kokous, paikalla koko tiimi!

9.15-10.00 rata auki testausta varten. (tässä välissä vielä mahdollista katsastaa jos 8.30-9.00 ei keretä kaikkia)

10.45 lähtöön järjestäytyminen

11.00 lähtö

11.00-17.00 ahkeraa ajoa

18.00 melu seis ja pois radalta.

 

Mika

 

ps. voisko joku kopioida tän fvwa palstalle kun en näköjään itse pääse vieläkään täältä kotikoneelta sinne.

Link to comment

vakuutus pitää jokaisen hommata itse, emme saa enää paikanpäälle vakuutuksen myyjää (systeemit muuttunut)

Aika moni ottanut ralliautovakuutuksen Pohjolasta. Ilmoittaa vaan runkonumeron niin saa puhelimessa voimaan.

 

Mika

Link to comment
Guest pronos

Saako auton ajettua parkkiin "sisäpihalle" rata-alueelle, vai jätänkö suosiolla jäähallille?

Mitähän maksaa sisään?

Onkohan ruokailu mahdollisuuksia?

Link to comment

Joops pitäkää hauskaa Affella... ei jaksa huomenna lähteä minnekkään. Risut sain vaihdettua mutta kuumetta vielä pukkaa päälle. Yhteen Urhoon vähintään pitää kesällä kyllä tulla :)

Link to comment

Jaha hienoa oli. Kilpuri kesti loppuun asti ahdettuna. Yksi vika mikä otti reilun tunnin veke, niin bensapumppu otti lopputilin. Uusi tarvike ei ollut sit hyvä, mutta onneksi paikallisesta kahviosta sai uuden pumpun ostettua ja meno saattoi jatkua.

Kiitokset Särkelälle ja Kurrelle, sekä muille kans paikalla olelleille tiimeille.

 

TaMiKen sijoitus 4 110ja rapiat kierroksia ja paras tiimi pytty ahtimen ansiosta.

 

Kilpurilla on nyt penkitetty tehot, kolme vetoa Kiikalassa ja kuusi tuntia likipitäen pysyi nipussa budjetti liki vakio 1.6 pata.

 

1. KLR olikohan 180 ja risat kierrosta

2. Moose racing 150 ja risat kierrosta

3. Retro 140 ja risat kierrosta

4. Tamike 110 ja risat kierrosta

 

Viralliset tulokset tulee varmaan myöhemmin

Link to comment

Kiitos taas kaikille ahkerille harjoittelijoille.

Tässä viralliset tulokset

KLR 191

MOOSE 155

RETRO 146

TAMIKE 111

PUHALLINTEHTAAN POJAT 109

KG RACING 94

RED BARON 91

DWL 68

RALLIRYHMÄ 67

VWR 60

TIARA 17

BOGEYRACING 0

Link to comment

191 kierrosta * 3040 metriä = n. 581 km

Jos harjoitukset kesti 6 tuntia, niin keskinopeus noin 97 km/h.

Kierrosaikojen keskiarvo 1:53 jos oikein laskin. Tuosta pitää sitten ottaa pois varikkokäynnit.

 

Aika haipakkaa saa mennä koko ajan. :-)

 

t. Mika

Link to comment

Alun sähellyksestä johtuen meni tiukoille, että päästiin 6 tuntia harjoittelemaan. Muutama kierros jopa kostealla radalla. Kaikenkaikkiaan suhteellisen hyvin onnistunut tapahtuma.

Tuotekehitysosastomme yrittää ratkaista uuden ajanottojärjestelmästämme johtuneet ongelmat.

Mika:

Onkos se yks puhelin löytynyt?

 

Kiitokset harjoittelijoille ja erityisesti avustajille.

Link to comment

Kiitos DWL:nkin puolesta kaikille kanssa-ajoharjoittelijoille, hyvin metkaa oli rataa taas kiertää vaikka meidän harjoittelu katkesikin 2h 15min kohdalla. Nopeutta oli meillä oikein mukavasti, talven aikana tehty jarrujen totaaliuusiminen oli erittäin onnistunut. Paras kierrosaika oli hyvin tarkasti sama kuin KLR:llä.

 

Matkanteko tyssäsi meillä todennäköisesti takalaikoista hajonneisiin booreihin, mutta tämä selvitetään tänään ja toivottavasti uudet takalaikat ovat kuosissa jo parin viikon päästä Kemoraan!

 

EDIT: boorit oli tosiaan hävinneet toisesta laikasta, ja klappia syntynyt toisellekin puolelle aikalailla. Mutterit olivat kyllä lähtiessä momentissa, 2h 15min kohdalla sivuttaisklappia oli jo pari milliä joka sitten ne booritkin söi. Laikat olivat Kerscherin tekemät.

 

Puavo / DWL

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...