Guest hate Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 volkkarin bensalämppäri ei toimi vanhalla pumpulla .mikä vois olla korvaava pumppu .saako osia vanhaan pumppuun .muut osat toimii . Quote Link to comment
vwagen Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 Voisit vähän kertoa mikä lämppäri on kyseessä,valmistaja?tyyppi? Quote Link to comment
Guest hate Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 kcal.1750 12v s-53 tyb b2 fabrik numer 101619 tehtaan alkuperäis asennus. Quote Link to comment
vwagen Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Siis Eberspächer B2,tässä mallissa polttoainemäärä säädetään oikeaksi suuttimilla joten se ei ole niin tarkka pumpusta kuin uudemmat mallit,todennäköisesti se toimisi halvan tarvikepumpun kanssa(todennäköisesti,koska itse en ole käyttänyt noita vieraan pumpun kanssa. Mikä alkuperäisessä pumpussa on vikana?Oletko puhdistanut kärjet ja säätänyt kärkivälin? Quote Link to comment
Guest hate Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 pumppu ei lutkuttanu ollenkaan .jep olen puhdistanut pumpun .kärkivälistä ei tietoo mikä kuuluisi olla.tänään sain sen toimiin jollai laillla.kuluuko pumppu lähteä lutkuttaan samaan aikaan kun käynnistää eberin Quote Link to comment
Guest Rampe Posted January 5, 2009 Share Posted January 5, 2009 pumppu ei lutkuttanu ollenkaan .jep olen puhdistanut pumpun .kärkivälistä ei tietoo mikä kuuluisi olla.tänään sain sen toimiin jollai laillla.kuluuko pumppu lähteä lutkuttaan samaan aikaan kun käynnistää eberin kyllä kuuluu. Quote Link to comment
Guest Rampe Posted January 17, 2009 Share Posted January 17, 2009 noniin, tännään ei lämppäri lähtenytkään heti käyntiin vaan kasteli tulpan. 4 kertaa kuulu kova pamaus ja sitten sammutin lämppärin. etupellin alla oli sankka savu mutta ei palanu sentään. oon huomannu että lämppäri kannattaa laittaa päälle silloin kun valot ei ole päällä että riittä jännite hehkulle paremmin. silloin kun ostin ton lämmittimen oli bensapumpun väliin laitettu katkaisia, nyt tiedän miksi. se lähtee tosi hyvin käyntiin kun sitä bensaa ei heti hölvätä siihen tulpan päälle vaan annetaan sen lämmitä parikymmentä sekuntia ensin. laitan siihen sen katkaisian takas tai sitten viritän jonkin ajastimen väliin. laitoin putket tänään menemään niin että puolet lämmöstä menee tuulilasille ja loput jalkatilaan, nyt pysyy tuulilasi kirkkaana hyvin. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.