Jump to content

Taas ohari huutokaupassa "homma ok - voi poistaa!"


Guest derman

Recommended Posts

Kuten on todettukin huutokauppaaminen ei toimi tällä foorumilla. Nyt teki nimimerkki "beex64" oharin myymällä tuotteensa ilmoittamansa päättymisajan jälkeen.

 

Rahallisestihan näillä romppeilla ei ole merkitystä, mutta pohja menee hyvältä idealta, jos täällä pääsee junailemaan kauppoja tai vetämään välistä.

Link to comment

samaa miltä, jos ehtoina on että huutaminen päättyy 21.00, niin 21.00.00 jälkeen tehdyt tarjoukset eivät ole enää valideja. Toki huutokauppaaja voi määrittää huutokaupan päättyväksi milloin haluaa, mutta tällöin se täytyisi myös etukäteen määritellä. Ei siis reilua toimintaa. Tokihan huutokauppatoimintaan on omat palvelunsa, eli onko tämä edes oikea paikka vastaaville tapauksille?

Link to comment
No hittoako pistätte tänne huudettavaksi, eikös huutonetti ole sitä varten??

 

Eihän tässä myyjällä ole mitään ongelmaa...ja tänne vain siksi että Vw harrastelijoilla on osto mahdollisuus.Toki huutonetissä tai ebayssa sais varmaan paremman hinnan.Eihän periaatteessa Suomessa kannata mitään VW osaa myydä muutenkaan.Kun se euro on 6 markkaa.

Link to comment
No hittoako pistätte tänne huudettavaksi, eikös huutonetti ole sitä varten??

 

niinpä, mutta ku sieltä kautta joutuu tyytyytn siihen viimeseen huutoon =D Eiks ylläpitäjät voi poistaa/kieltää kaikki faking huutokaupat niin on selkee linja.

Link to comment

En minäkään noista huutokaupoista perusta, mutta toisaalta turhapa niitä on sellaisilta ihmisiltä kieltää jotka osaavat hoitaa asiansa.

 

Eihän siinä, karsitaan mädät omenat pois joukosta että asialliset myyjät voivat jatkaa hyvää kaupankäyntiä niin kuin tähänkin asti.

Link to comment
Kuten on todettukin huutokauppaaminen ei toimi tällä foorumilla. Nyt teki nimimerkki "beex64" oharin myymällä tuotteensa ilmoittamansa päättymisajan jälkeen.

 

Rahallisestihan näillä romppeilla ei ole merkitystä, mutta pohja menee hyvältä idealta, jos täällä pääsee junailemaan kauppoja tai vetämään välistä.

Luovutan kyllä huutoni sinulle, koska viimeisen huutoni aikaleima tosiaan on 21:01 - eli se on rekisteröitynyt niukasti yliajalla. Kuten siis jo illalla totesin, että tarkoitukseni ei ollut huudella yliajalla.

-J

J.K. Olisi tietty ollut ihan asiaa jos olisit moittinut meklarin toimintapaa silloin heti illalla, kun kokenut (?) huutaja lienet, ja olet toimintatavoissa aiemminkin havainnut epätäsmällisyyksiä; eli, kuten aina - protestointi syytä tehdä heti tuoreeltaan, niin ei synnyt turhaa hässäkkää. Anyway, ilmoitanko myyjälle, että otat häneen yhteyttä?

Link to comment
Guest VWanker

Eikös toi niiden arvo olekin? Ehkä jopa hiukan ylihintaa jos 12€ oot saanut. Huutonettihän on pullollaan ruosteisia 70-luvun takaluukkuja ja paskoja puskureita hintaan á 100€/kpl.

Link to comment
Guest VWanker

Pitäisköhän sitä korottaa omia hintoja? Oon aina myyny siihen hintaan millä itsekin voisin ostaa. Tosin näissä kaupoissa on aina käynyt niin että myyn reippaasti alihintaan ja ostan mielestäni ylihintaan. Ei musta kauppamiestä tulisi, mutta pääasia että sekä myyjä että ostaja tyytyväisiä.

Link to comment
Guest jukka nurmo

niin onhan se meidän etu et tavarat ylipäätänsä. tulevat (ensiksi volkkariharrastajien) saatavaksi, eikä esim huutonet.

kyllä mitä olen seurannut, täällä on mahdollista saada hyvää tavaraa edullisesti. eli jatketaan entiseen malliin.

popcornit pois:)

Link to comment
Kuten on todettukin huutokauppaaminen ei toimi tällä foorumilla.

Mites - saitko jo sovittua kohteen luovutuksen?

Toivottavasti takki tulee näkymään tulevan kesän tapahtumissa! Itse lähden nyt kiertämään kirppareita - koska tuollainen (samanlainen/samantapainen) nyt vaan on saatava!

 

Pikkasen harmittaa, mutta nopeat syövät hitaat... näin se menee.

Se kyllä hieman kummastuttaa, että puhut kokemuksesta --- mutta mistäs minä sen tiedän millä nimimerkillä olet ennen huudellut... vai lukenut jotain aikaisempaa porinaa? Omasta mielestäni täällä on toiminut kaupat pääsääntöisesti oikein hyvin - paitsi ne huutokaupat, joille ei ole määrätty päättymisaikaa ollenkaan... niissä ei ole mieltä.

Ja sekin, että tänne VW-romppeet mielellään ensin huudettavaksi - ja vasta sitten, jos ei hinta nouse tarpeeksi, huuto.nettiin. Näin.

Aion siis huutaa jatkossakin - ja entistä äänekkäämmin :)

-J

Link to comment

Eikös tuolla huutonetissä ole sellainen toimiva systeemi, että huuto sulkeutuu määräaikana tai viis minuuttia viimeisen huudon jälkeen?

Olis ainakin myyjän kannalta edullinen systeemi.

Ja varmasti sais huudettua haluamansa kohteen, jos perse kestää nostaa loputtomiin hintaa.

Ei varmaan olis vaikea soveltaa näissäkin huutokaupoissa.

 

Toisaalta kiva se on näitä kinasteluja seurata :-)

Link to comment

Huutokauppaa ja "huutokauppaa" aivan sama mulle mutta eikö ne noi vois olla oman otsikkonsa alla? Nyt nää jyrää oikeat ilmot alleen.

 

t:seb.

 

PS: mulla on toiminut huutonetjutut ihan hyvin. siihen saa laittaa lähtöhinnaksi ihan minkä haluu eikä korkeesta lähtöhinnasta tai reservestä sakoteta kuten esim egayssa.

Link to comment

Mikäs huutonetissä muka mättää?? Ite oon tehnyt siellä kauppaa menestyksellä sekä myyden että ostaen.

Nykyään voi laittaa tuotteen huutokaupalla, tarjoa tai osta heti ja osta heti -periaatteella.

sitä en vain ymmärrä miksi jotkut alkavat huutamaan jotakin tuotetta heti kun se tulee myyntiin ja näin hinaavat hintaa ylös, tosin hyvähän se myyjän kannalta on mutta mitä järkeä siinä on?

Itse tarkkailen kiinnostavaa tuotetta ja kun sulkemisaika lähenee niin laitan tarjouksen jos hinta on vielä siedettävä.

 

esim matti laittaa tuotteen huudettavaksi maanantaina, no pekka ja teemu huutavat kilpaa 2e kertakorotuksella niin että keskiviikkona hinta on jo yli hintavarauksen joka tässä tapauksessa on vaikkapa 100e ja kauppa sulkeutuu perjantaina.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...