Jump to content

Hessikkiin valmiiksi 1951


Guest Barn

Recommended Posts

  • 1 month later...
Guest Barn

Alusta ja irto osat haettiin puhalluksesta eilen ja tänään vietiin kori puhallukseen ja maalaukseen vain helmoista ja takapenkin alta ja luukkujen aluset..eilinen meni hioessa ja massoja raapiessa korista...ja vain yksi olut...

Link to comment
Guest Barn

Alustan puhallus ja maalaus 360 euroa.

 

Korin puhallus ja maalaus siis luukkujen alta ja alosa 400 euroa kuvia tulee tälläviikolla.

 

Vaihdelaatikko ja taka navat paikallaan...

Link to comment
Guest Barn

3 pitkää päivää kasattu taas 16-18 tuntia per päivä..nyt puuttuu enää sähköt,koneen asennus,penkkien asennus ja etuakselin säätö ja rasvaus.Ja lopuksi vanteiden asennus ja muu hipistely.Katsastus tavoite parinviikon päästä.

Link to comment
Guest Barn

Äsken tuli kumit Camskilliltä enklannista kesti vain 8 päivää kotiovelle..maksoi rahteineen 220 euroa. 165x15 ja 145/65X15......

 

Vanhat oli vähän raposet...

Link to comment

Perhanan nättiä jälkeä. *nostaa hattua*

 

Mistä noita rasvanippojen suojia sais erikseen hommattua? Vois sekä käyttikseen että kuplaprojektiin hommata noita. Porukoillekkin vois laittaa myös käyttikseen niin ei rasvanipat ui p*skassa.

Link to comment

Notta s..tanas on tuo työn jälki jotennii helevatan... niinkusepitäsolla.

O se ilo katella noita peltivirtasia ja rakentajaBarneja.

 

Tuohon pyritään, ei se oo helppoo väljällä jakarilla ja 10e tunkilla ;-)

Rispekt!!

 

(toim.huom! mittari värähti paljolti meikäläisellä joten intternetti häiriköinti loppu kohta! )

Link to comment

Noiden kuvien perusteella ei menisi kyllä akselin saumat lävitse edes silmämääräisistä tarkastuksista (ainakaan muuta kuin D:nä).

Ehkä tekijät ovat panostaneet laadun ja tarkastusten sijaan suureen vastuuvakuutukseen?

Link to comment

Kyllä siinä olen Ketsan linjoilla, että ei ammattihitsari tollasta käsistään päästäisi. Toi näyttää ihan just siltä kuin minä olisin ollut asialla valovirtakemppini kanssa...

 

Ja ei kai se tekijöistä ole kiinni vaan ostajista. Tilaa 100 akselia niin kyllä sulle tekijä löydetään.

 

No toivottavasti saumat kestää, että volkkari näkee riittävästi paanaa kesällä... Itte haaveilee vaan tällaisista aikatauluista. Sinä aikana missä tämä potilas on pistetty lähes nippuun, olen itse saanut vaihdettua öljyt.

Link to comment

Niin siis minähän en tee akseleita, mutta oletettavasti joku metallialan yritys sellaisia tekisi?

 

Varmaan tarvis olla joku tarjouspyynnön näköinen, mielellään kuvien kanssa? Vai onko sillä väliä että millaisia niiden pitäisi olla?

 

Toki voin vaikka tänään kysyä, mutta tuskin näillä lähtötiedoilla saamme kovinkaan tarkkaa tarjousta yhtään mistään akselista...

Link to comment
Guest MakeM

Kyllä se aksila varmaan sen kestää mitä tarviikin, on ne pojat niitä kai jonkun myyneet ja maine ei ole kai vielä mennyt.

 

Komea kapine tulossa, hyvä Jari ja Heikki! =)

Link to comment

Eiks tosta pitäny tulla just sellainen ruvelle menny... Eli milläs te meinaatte hapottaa nuo liian siistit pinnat valmiiksi muutamassa viikossa?

Muuten, olen sellaiseen Savimajan kaveriin törmänny (tosin oli Martin nimeltään...) joka veteli sellaisella made in india kempillään niin kauniita saumoja, että ei tarvinnu portteja ja aitoja tehtäessä juuri vinkuja käyttää siistimiseen. Kyllä se tatsissa on, jota mullakaan ei ole :-/

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...