Jump to content

Hessikkiin valmiiksi 1951


Guest Barn

Recommended Posts

Hattua nostan parivaljakolle joka tätä rottaa on tehny!! Ja millä aikataululla! Hitto kun on ollu niin perkeleen kiirettä omalla pajalla ettei oo ees Hessulla ehtiny käymään.. Aikeissa on ollu monesti, mut aikataulut on menny aina uusiks.. Eniway siisti rotta, kelpais kyllä miulleki..

Link to comment
  • 2 weeks later...

 

Lopuksi pistän hinnan mitä osat ja muut maksoivat niin alottelijat saavat kuvaa mitä maksaa rakentaa kupla ja auttaa ymmärtämään miksi jonkun valmiin auton pyynnit voi tuntua kovilta..

 

 

 

Niin paljos se tekikään?

Link to comment
Tohon kun lisää korin maalauksen, puskurit, verhouksen ja alkuperäisen moottorin kaikkine hiluineen, niin arvataan, mitä täys entisöity splitti saattaa maksaa...

 

 

Saman verran saa euroja uppoamaaan helposti pystylamppuisiinkin ja sitten porukat nauraa nettiauton ilmoituksille kun joku raukka yrittää priimasta pystylampusta/möhköstä pyytää vaikka sitä kolmea tonnia.

 

En tosi yritä väittää pystylamppuosien maksavan kaikilta osin splittiatasoa, mutta yhtälöä tasoittaa joidenkin möhköjen omien osien koirkeat hinnat ja jopa nyt vaikea saatavuus niin ei oo aina helppoa 70-luvun kuplisteillakaan.

Link to comment
..on muuten suomen ruosteettomin splitti...

 

Noiden kuvien perusteella olen nähnyt useammankin splitin joissa ei ole ruostetta edes yhteensä noin paljoa vai mitä tuo suomen ruosteettomin tässä yhteydessä tarkoittaa?

 

t. Mika

Link to comment

Virtasen vihreää splittiä katselin tässä yhtenä päivänä ja olis voinut päällepäin luulla ruosteettomammaksi. Mutta tuo on kyllä totta, että aina ei päällepäin tiedä mitä on pintaa syvemmällä. Ei pitänyt kettuilla, jotenkin vain aina korvaan särähtää nää Suomen sitä ja tätä. :-)

 

t. Mika

Link to comment

Eikä nää munkaan toteamukset tarkoita että kaduttais mitä on autoonsa laittanu verrattuna sen suomalaiseen arvostukseen.Täällä vaan oikeasti arvokaita kulkineita ei kannata edes laittaa kaupan, koska se on tosiaan kohta naurupalstalla. Mielellään olis Barninkin ratten suonu kuljeskelevan kotimaassa.

 

Omalla kohdalla on tilanne siksi kiinnostavassa kohdassa, että vakuutustarkastaja on antamassa lausuntoa saako tolle mun kuplalle osakaskoa ja mihin arvoon.

 

Alkuperäisillä osilla tehtynä tuon Barnin kuplaan olisin varannu 12.000 vähintään - siis museoleimakelpoiseksi, vaan sehän onkin jo toinen juttu ja nyt perikuntakaan ei pääse siihen hommaan :-)

Link to comment
Omalla kohdalla on tilanne siksi kiinnostavassa kohdassa, että vakuutustarkastaja on antamassa lausuntoa saako tolle mun kuplalle osakaskoa ja mihin arvoon.

 

Jos jo pelkän osakaskon saaminen on työn ja tuskan takana, kannattaa kyllä vaihtaa vakuutusfirmaa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...