Jump to content

YÖ URTSI KEMORA


WESTY

Recommended Posts

Ensiksikin,ketä lähtee Kemoraan.

Ja ne jotka tulee sinne niin miten olis ajon jälkeen pienet Grillaukset ja muut.

(Mä lupaan ottaa tölkkejä,ei tarvi käydä tikkauttamassa)

Puhallintehtaan pojat saa askin vaihdettua ja on mukana.

 

T.PETE.

Link to comment

DWL boorittomat takalaikat muokattu T3 navalle joten Kemorassa nähdään.

 

27052009397.jpg

 

Viimeks oli kyllä järetön ratkaisu lähtee ajelee kotia kohti kisan jälkeen joten täältä yksi ääni grillaukselle.

 

Nyt ei puutu kuin min. 41mm tai pidemmät M14x1.5 pyöränpultit 8kpl. Rally race listalla on mutta oisko jossain autossa moiset niin löytys varaosaputkan hyllystä? Näissä pitää olla myös 60 asteen kartio.

 

Mikko @ dwl.fi

Link to comment
Guest Toheltaja

LT:ssä on takana mutterit, edessä pultit. Motonetistä saa pallokantaisia LT:n muttereita muistaakseni 60cnt kappale... LT:n pinnapultteja sen sijaan saapi vaan volkkarilta. Mulla saattaa olla jossain kaikki 10kpl takapään pinnoja, jos jollain huutava tarve. Ovat kyllä melko lyhyet...

Link to comment
Guest vilho

Ralliryhmä ei tule.

Tuplatehoista ja tuplakulutuksesta huolimatta möhkö oli Ahvenistolla 4sek pukkiswingiporkkanasorvia hitaampi. (Mattamusta vissiin edelleen Jussilla myynnissä).

T:Ballistiset vaimentajat

PS. Ostetaan matalia coilovereita/jousia, tukevia vakaajia, strut brace ym. bolt-on alustajuttuja, ja pitkä laatikko lukolla -02ässään.

Link to comment

Ohi listan Hyvinkään porukka Luftdudes yrittää kovasti parsia kasaan autoa. Torstaina varmaan varmistuu, ku meen säätään sitä.

TaMiKen tulo vielä hyvin epävarma, itse en ainakaan pääse.

Link to comment
Ei kait ne mihinkään lopu kun radalla on tiimejä ajamassa,mitä enenmmän

joukkueita sen parempi tulevaisuutta ajatellen.Totuushan on että muutamia

joukkueita varten ei ole mielekästä järjestää mitään ajoharjoittelua.

Ratavuokrat sikamaisia ym ym.

 

Tapahtumat eivät ehkä lopu mutta järjestäminen vaikeutuu, Ahvenisto on varattu viime aikoina Radalle.com yhteistyössä, samoin kuin tietysti kaikki yökisatkin.

 

Kuinka voisi painottaa riittävästi tulevien tapahtumien osallistumisen tärkeyttä lajin tulevaisuudelle?

 

Pekka

Link to comment

Montako Urtsi teamia on olemassa?

Moniko oikeesti aikoo osallistua Kemoraan?

Entäs muuten?

 

Harrastus on alkanut hyvin ja kehittynyt hyvälle asteelle. Nyt tarvitsisi jatkaa tästä eteenpäin, jotta mielekiinto säilyisi. Suomen Volkkariyhdistys on tukenut toimintaamme huomattavasti ja nyt jopa ajanottolaitteisto on hankittu.

No joo eihän se toiminut ihan halutusti ekalla kerralla.

 

Ne ketkä tulee _varmasti_ Kemoraan ilmoittautukkoot tänne, mulle tai Mikalle.

Mä juttelen Mikan kanssa miten tää homma etenee.

 

 

Kurre

Link to comment
-VWR

-KG

-RetroRacing

-DWL

-KLR

-Iliman

-Tiara

-Puhallintehdas

 

onko tässä tulijat? puuttuuko joku vai onko joku liikaa?

 

Demon?

Luftdudes?

Tiikerit?

 

Tiimejähän on numeroitu 30 asti ainakin. Missäs kaikki muut?

Link to comment

Tuli mieleen että eipä näitä aktiivisia tiimejä enempää ole kuin vajaat kymmenen, ketkä kiertelee varmasti. Sinänsä aika mahdotonta saada edes kymmentä kasaan aina.

Onneksi on nämä pari uutta aktiivista tiimiä tullut lisää.

Et tätäkin kannattais miettiä kans pikkuisen.

Link to comment
Guest Jukki

Mikäs on takaraja ilmottautumiselle?

 

Ei sekään oo meinaan kivaa, jos täälä netissä ilmottautuu vaikka 11 tiimiä, ja sitten lauantaina iltapäivällä 3 tiimiä peruu tekstarilla, 2 soittamalla, 1 ei muutenvaan tule paikalle.

Mitäs sitten tehdään?

Osa porukoista voi olla jo matkalla tahi paikanpäällä valmistautumassa.

Heitetäänkö rattaat ympäri ja lähdetään kotio odotteleen ensi kesän Apparia?

 

Kysyy nimim. epätietoinen Hämeestä

Link to comment

Niin, onhan tää nyt ihmetouhua, parisenkymmentä tiimiä sarjaan ilmoittautunut ja hätäseen just se kymmenen vaivautuu paikalle. Onhan yx syy varmaan tää hirvee lama ja työttömyys mutta eix yleensä tiimissä yhtä lukuunottamatta ole jopa neljä jäsentä ja sitä kautta edes jonkun verran potentiaalia uhrata euroja kilpuriin?

Vaikka siihen ei saisi aikaiseksi sellaista tekniikkaa jolla hätistelisi huipputiimejä niin eikö kuitenkin ole tarkoitus vain pitää hauskaa ja saada kokemusta rata-ajosta? Onhan siellä vakiotekniikalla ennenkin ajettu ja pärjätty.

Oikeestihan ei tämänhetkisessä panostuksessa ole järkeä jos vain kerran kesässä "kilpaillaan", kolme kertaa on jo luksusta ja sekään ei kaikille riitä, harjoitellaan omalla ajalla lisää.

Eli ongelmalliset tiimit rohkeasti apua pyytämään ja kalusto kasaan ja yökisoihin mukaan!

Link to comment
Guest Toni I

Apuja saa antaa.... Meillä ei tarvisi kuin kampiakseli ja vauhtipyörä vaihtaa (osat löytyy, mutta ei aikaa). Muuten auto on kisakunnossa. Tiimiin jäseneksi pääsee ajamaan jos kerkeät koneen kasaamaan. Rahallista korvausta emme pysty työstä antamaan, mutta eipä sitten tarvitse ajamisesta ainakaan ensimmäisessä kisassa maksaa mitään.

 

Jos kiinnostaa päästä tiimin jäseneksi laita YV:tä tai toni@pattoni.com

 

T:Toni I

Colani Racing Team

Link to comment

Näimpä. Ahvenistoa edellisenä yönä oltiin puol kahteen asti rakentamassa kavereitten kilpuria ja Ahvenistolla nykästiin loppujen lopuksi käyntiin ja ajettiin nokka sisään.

Torstaina tarkoitus mennä säätämään.

Link to comment
Guest Jukki

Viimeks tultiin Kemoraan ilman jarrupääsylinteriä, kun oli motonetistä myyneet juuri viimesen. Onneksi Porilaiset suuressa jalomielisyydessään toivat melle sylkän, ja päästiin radalle jo noin puoli tuntia muitten jälkeen, ja ajettiin ruutulipulle asti!

Eli ei aina tarvi olla kalusto valmiina, voihan sitä remonttia tehdä vielä paikanpäälläkin...

Link to comment
Laitoin juuri asiasta sähköpostia tiimien yhteyshenkilöille. Toivottavasti sieltä tulee vahvistuksia.

 

No saitko vahvistuksia? Onko Ilimann tulossa? KLR ei ole saanut ainakaan tähän mennessä sinulta sähköpostia, millaista apua tarvitsette.

 

KLR:n konehuolto on tehty, vielä jarrupalojen ja bensapumpun vaihto ja valot keulalle niin ollaan valmis.

Link to comment
Guest Jani Antikainen

Tämä urtsi toteutuu. Tervetuloa kaikki ajamaan ja seuraamaan.

 

Ilimann tarvitsee hitsaustaitoista tyyppiä mukaan remmiin. Hitsauksia ja muutoksia on tehty, mutta vielä pitää lankaa polttaa ja peltiä taivuttaa. Maalit ja maalaus on jo sovittu, jonka jälkeen tietty tarvitaan auton kasaukseen apuja.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...