Jump to content

Pallon interiööri


Guest Jutta

Recommended Posts

Guest Jutta

Ongelmitta ja suht ripeästi tuli paketti perille, kiitti vaan vinkistä! Lisäksi saapui punaiset turvavyöt jotka pyrin asentamaan vielä ennen Joensuunreissua.

Link to comment
  • 3 months later...

Jaahas. Tänä viikonloppuna vuorossa kadonneiden jarrujen ja pitkien valojen metsästys jotta Kyllikin sais vietyä leimalle ja talviteloille. *sniif!* Eipä sitten ollut kesällä aikaa noiden paneleiden uusimiseen, tais tulla reissattua koko kesän edestä. Täytynee miettiä josko ne panelit irrottais ja jättäis olohuoneeseen levälleen talveks. Mutta vielä kerkee ainakin yhden viikonlopun tuossa yöpyä ja sitten loppuu leikki tältä vuodelta. Mälsää.

Link to comment
  • 2 months later...

Mikä lehti? Jos vaikka löytys vaimon lehtipinosta. Siis tarkoitan naistenlehteä....

 

=D Veikkaan, että tässä viitataan heinäkuussa Bif:n aikoihin ilmestyneeseen Me Naiset -lehteen.

Link to comment

Mikä lehti? Jos vaikka löytys vaimon lehtipinosta. Siis tarkoitan naistenlehteä....

 

=D Veikkaan, että tässä viitataan heinäkuussa Bif:n aikoihin ilmestyneeseen Me Naiset -lehteen.

 

No mutta sehän on jo ajat sitten luettu! Luulin, että Palliksen sisustaa esitellään uusimmassa Glorian koti- aviisissa.

Link to comment
  • 1 month later...

post-3035-13888362987278_thumb.jpg

Tän näkönen Kyllikki oli kun sen ostin (sillon ku viel oli miäs). Onko kenellekään tuttu? Tuo on siis tummanvihree, eikä ihan noin mustafa. Eiks oo "hienot stringit" vedetty keulaan? Ja nopat, tietty!

Link to comment
  • 2 years later...

Mä sain jo joululahjan, niin kiltti mä oon ollut! Tai itse asiassa Kyllikkihän tuon sai...

Tästä se projekti vissiin sitten lähtee. Jos vaikka huomenna kerkeis ruveta purkamaan edes kesän retkivarustusta.

post-3035-13888369984196_thumb.jpgpost-3035-13888369984691_thumb.jpg

post-3035-13888369984976_thumb.jpg

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pajalle käy palleroisen tie! Bitumipoiston myötä keveni 27,8 kiloa. Purkaminen jatkuu nyt sisätiloissa. Blogiakin päivitetty.

post-651-0-00566700-1389023593_thumb.jpg

Edited by Jutta
Link to comment

Kiitos! Kaikki noi nettikaupat on kyllä koluttu läpi mutta toi missattiin. Onnea projektiin! Mä sain Kyllikin vittä vaille purettua tänä viikonloppuna. Paljon hyviä yllätyksiä, ehkä jopa enemmän kun pahoja.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Guest Jutta

Voi hevoset ja rattaat noita uusia osia! Järestäen on saanu tuunata, säätää, kiroilla tai jopa palauttaa. Lopputulos on yks vanha kulahtanu kromirinkula ja yks uus bling-bling. Täydellisyyttä hipovan tuloksen pilaa myös vanha taustapeili sillä uus ei ole saapunut vieläkään. Koeajo on suoritettu kotiuttamisen ohella ja matkalla katos yhtä sun toista, mm vilkut ja jarruvalot. Pari mäyrääkin näytti persettä matkan varrella. =D

 

Kyllikki on nyt kotona! <3

post-651-0-25426500-1402006714_thumb.jpg

post-651-0-08080900-1402006772_thumb.jpg

post-651-0-05840700-1402006810_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...