Guest Posted January 27, 2005 Share Posted January 27, 2005 Eilen kurvatessani kotikadulle talviautona palvelevalla T4 portterilla, Kabiinin valtasi hirveä meteli ja koko auto tärisi eikä oikein ollut ohjattavissa. Metelin kuuli myös puhelinlinjan toisessa päässä keikkunut kanssaharrastaja.. No autoa tien laitaan ja pellin alle katsomaan. Saatana mootori on tippunut! Moottorin apparin puoleisen kannakkeen pultti oli menny poikki ja kääntyessäni moottori putosi kannakkeesta, ja jäi roikkumaan lootan ja pohjapanssarin varaan. Että tällaista Rahikaisella mutta vaikee on kuitenkin olla nauramatta että ei voi olla totta mutta moottori putosi.. Quote Link to comment
Miglos Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Joo , kolaus puuhelistimessä oli sitä luokkaa, että luulin oplok:n joutuneen kolariin.... Quote Link to comment
Guest Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Ei ihan samanlainen tilanne vuosien takaa, mutta takamoottorisen kakkostyypin elämyksiä: suuntavilkku nakuttaa vasemmalle, kuten rattiakin on käännetty kovasti vasemmalle (risteyksessä siis) mutta auto jatkaa suoraan...! Mitä helv¤ttiä...? Vilkaisu auton alle, kun sai jotenkin sen tien laitaan osoitti, että apusimpukasta oli repeytynyt tavaraa etuakselista irti... (oli kyllä katsastettu, mutta hieman pehmeähkö silti...) :o/ Quote Link to comment
Guest Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Jeps.. mullakin vuosia sitten hävisi pallokeulasta ohjaus auton ollessa hinauksessa. Sama laulu apusimpukka repeytyi irti akselista. Onni matkassa silloinkin, tapahtui näet ihan pihatiellä tosin autoa oli silloin hinattu noin 5 km ja tallin pihaan rivahti. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.