Jump to content

Kuplalle radio jossa on järkee ja tyylii


Guest k24032

Recommended Posts

Terve taas,

 

Tossa linkki kaikille niille jotka haluaa vanhan näköisen ja siihen alkuperäiseen reikään sopivan radion kaikilla herkuilla. Siis alkuperäisen näköisen, mut nykytekniikalla. Eli ei muuta kun ipod soimaan ;) Ja jos tietää paremmista niin linkii palstalle. Ajattelin itse tilata. Onko muita halukkaita? Saadan varmaan kunnon kimppahinta jos meitä on monta?

 

http://www.retrosoundusa.com/

Link to comment
  • 8 months later...
Guest Wicu

Itse ostin Yli-Piiparilta ihan orggis 6voltin plaukkarin ja kaikenkukkuraksi siinä sattu takapanelissa olemaan tuollainen vanhanmallin aux liitän. Ja mitä teleme oy:n huoltomiehen kanssa puhelin niin pitäisi vielä olla niinkin fiksu että kun on vaan adapteri välissä niin saa ämpärisoittimen kiinni ja radio mykistyy kunhan audiosignaali kulkeutuu lisäsoittimesta plaukkariin.

 

Ja adaptereita sun muita radio tuotteita löytyy osoitteesta https://www.koenigs-klassik-radios.de

 

Voin vaikka jorista tänne kunhan pääsen itse kokeilemaan tuota adapteria radioon että miten toimii.

Tietenkään kaikissa vanhoissa ei ole kyseistä aux toimintoa joten se kannattaa varmistella ennenkun ostelee adaptereita.

Link to comment
Guest MillaI

Mullakin on Yli-Piiparilta ostettu soitin -66 odottamassa kaapissa et joku sen Napoleoniin asentais.

Mut eipä sillä ole kiire, kun ei Napsulla saa ajaa.

 

Mitä jos ostaa vaikka Lontoon eBaystä poppikoneen jossa on dvd ja gps, niin miten siihen saa suomen kartat, jos siinä lukee jotain gps sd/mmc (muistaakseni) card?

 

Esim. XTRONS D706G 7" 1 DIN In CAR DVD USB SD GPS IPOD Player

 

Mä oon tottunu vaan päivittää tuota Tom Tomia ja se on maailman helpoin.

Link to comment
SD kortillahan ne kartat siinä Tomissakin on.

 

Ei oo enää noissa ONE halpis versioissa, kakkonen tais olla viimeinen kortilla. Niissä on sisäinen muisti ilman korttipaikkaa. Näin estetään ettei Scandi versiota voi muuttaa Eurooppa versioksi kun juisti ei riitä.

Link to comment
Guest MillaI

Kiittää ja kumartaa!

 

Mulla on joo sellainen Tom Tom joka laitetaan piuhalla kiinni tietokoneeseen ja päivitetään sit suoraan internetistä.

 

Tuon kyseisen laitteen myyjä vastasi mun kysymykseen ja sanoi et he voivat asentaa valmiiksi haluamani kartat. Kattoo nyt minkä ostan, eihän mulla ole vielä autoakaan...

Link to comment
  • 8 years later...
57 minutes ago, Paadre said:

Toihan olis magee värkki! 

 

Mä meinaan piilottaa kuplaan tän: https://www.powerset.fi/pioneer_mvh-s300bt

Kattokaa tuolta toi youtube-pätkä niin ymärrätte. Soittimen voi laittaa vaikka tavaratilaan piiloon ja tolla 

Pioneerin arc:lla hoidetaan ohjaus. Toimii kuulemma oikeesti. Ainoo miinus, ni tossahan ei oo cd-koneikkoo.

 

Hitto vie, tuohan pitää tilata. Meinasin rakennella erillisillä bt vastaanottimilla ja potikoilla aiemmin mutta tuollaisella pioneerilla saattaa oikeasti olla mahdollista saada jopa ääntä kuuluviin.

 

Kiitti vinkistä!

Link to comment
7 hours ago, Paadre said:

Toihan olis magee värkki! 

 

Mä meinaan piilottaa kuplaan tän: https://www.powerset.fi/pioneer_mvh-s300bt

Kattokaa tuolta toi youtube-pätkä niin ymärrätte. Soittimen voi laittaa vaikka tavaratilaan piiloon ja tolla 

Pioneerin arc:lla hoidetaan ohjaus. Toimii kuulemma oikeesti. Ainoo miinus, ni tossahan ei oo cd-koneikkoo.

 

Eipä oo pöllömpi keksintö tämäkään! Saa kaikki piiloon eikä tarvitse jättää mitään näkyville halutessaan. Tuossa vielä kaikki samassa läjässä, vahvistinta ja bluetoothia myöten.

Link to comment

Itse tykänny Retrosoundista. Heitin kiinni vanhan mankan kehykset ja ostin krominupit. Äänen laatu mielestäni hyvä ja lähtöjä tarpeeksi. Hinta taisi olla kolmen ja puolen nurkilla pari vuotta sitten sinihammasversiolla engelsmanneista. Vaati hieman sovittamista nippeleiden kanssa.

IMG-20160603-WA0004.jpeg

Link to comment

Mulla on tuhkakupin päälle kojelaudan taakse teipattuna Sure electronicsin "50w+50w" bluetooth vahvistin, tähän saa lisäoptiona johdon päähän volumepotikan, joka on pilotettu kojelaudan alle. Systeemi toimii yllättävän hyvin navigoinnin ja spotifyn kanssa, ihan vaan radion kuunteluun ei ehkä kauhean hyvä. 

 

Tais olla tämmönen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...