Jump to content

Linda, eli -72 pallis.


Guest MillaI

Recommended Posts

Guest MillaI

Viltsu, laitan tuota Fatmattia kattoon.

On se vähän kalliimpaa kuin Motonetin tai Etran matot, mut luotan et se pysyy katossa kun on kerta siihen tarkoitettu. Laitan seiniin ja lattiaan sit halvempaa kun se ne on sit helpompi vaihtaa jos alkaa valumaan.

Etrassa mies sanoi et ei mene vannomaan et heidän bitumi pysyy katossa jos on auto kuumassa auringossa.

 

Kohta pitäis Fatmatit tulla muutkin kamat joita olen tilannu taas.

Nyt uskaltaa tilailla kun kokeeneetkin lentää.

 

Kytkinlevy kyl tulee vasta joskus ens kuun puolenvälin jälkeen.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest MillaI

Vähän ahistaa.

Linda on ollu maalaamossa 4 viikkoa säilytyksessä ja mitää ei ole tapahtunut.

Just soitin sinne ja tiedustelin et kannattaako mennä katsomaan edistystä, niin kuulemma ei kannata...

Varmaan jos hakisin sen pois, niin multa laskutettais ykkösvyöhykkeen mukainen parkkimaksu...

 

Moottorin osia puuttuu vielä kans, backorderissa on stefat ja joku vaihteistohomma.

 

Pitäiskö siirtyä korjaamaan Napsua, jos se edistyis paremmin?

Link to comment
Guest josu

Sä et kyl saa sitä tänä kesänä ulos sielt maalaamosta jos homma tekeminen on tota luokkaa.

Voitas kyl kerätä sellanen ukko porukka palstalta sinne maalaamolle piipahtamaan, jos vaikka rupeis homma etenee..

Voin itse ilmottautua ensinmäisenä.

PUM.

Link to comment
Sä et kyl saa sitä tänä kesänä ulos sielt maalaamosta jos homma tekeminen on tota luokkaa.

Voitas kyl kerätä sellanen ukko porukka palstalta sinne maalaamolle piipahtamaan, jos vaikka rupeis homma etenee..

Voin itse ilmottautua ensinmäisenä.

PUM.

 

Nyt tähän rakoon varoitan jo etukäteen, että tämän kaltaiset puheet kannattaa jättää kirjoittamatta, tai lopettaa heti alkuun. Muiden harrastusten foorumeilla on ollut pahoja esimerkkejä... se tästä asiasta.

 

Ja MillaI, uskoa ja toivoa täältäpäin (ja voimaakin :D ). Eikö maalaamoa voi vaihtaa, jossei homma toimi? Saisit projektin eteenpäin...

Link to comment
Guest josu

Pahoja esimerkkejä??? Kiihotus kansanryhmää vastaan vai mitä?

Mielestäni en loukannu kenenkään moraalisia tai eetisiä tunteita, saatikka että lakia olisi millään tavalla rikottu.

 

Hyvä Milla voin osallistua kukkakimpun ostoon mukavalle maalarille jotta saisit laitteesi ulos edes tänä kesänä.

Ja oli mukava kun pidit kiirettä korjauksessa että sait mahdollisemman nopeasti Lindan seisomaan sateeseen maalaamon pihaan.

Kukkakippu on ihana lahja kusettajalle ja toimii aina, paremmin kuin tylsä painostus jonka lopputulos ei ole taattu ja siinähän voi vaikka maalari sedälle tulla paha mieli.

 

No toivottavasti et maksanut mitään "etukäteismaksua".

 

Nöyrin anteeksi pyyntö kaikille OIKEILLE automaalareille

 

Tämä tästä tällä kertaa.

Link to comment

Maalarit ja putkimiehet, joopa joo. Onhan se tietysti ammattilaiselle suuri haaste arvata kuinka kauan työn tekemisessä menee. Sen ymmärtää jos homma pitää vääntää pimeesti muiden hommien välissä, niin silloin saa kestää. Yleensä paremman asiakkaan hommat menee ohituskaistaa. Jos kyse on kuittihommista, niin sitten on vähän eri homma.

Link to comment
Guest MillaI

Mä oon putkimies, siis ammatiltani! :)

 

Menen ens viikolla paikan päälle kyselemään et mikä maksaa.

 

Nyt vois käydä paijaamassa Elisan asentajia kun meidän netti ei toimi.

Olivat eilen käyneet tekemässä lähistöllä kaapelihommi ja nyt naapurin puhelut tulee meidän lankapuhelimeen ja netti ei toimi. Et kiitti vaa!

Link to comment

Homma kuin homma, niin ihan ekaks pitäis sopia koska tulee valmista. Ja jos ei tule, niin mitä sanktioita siitä seuraa. Ja kaikki paperille.

Meillä hajos kovalevy ja lähetin sen pelastettavaksi viime heinäkuussa. Korjaaja ei vastannut mun viesteihin mitenkään, kunnes sitten yhtäkkiä tässä kuussa levy oli fiksattu, tuli lasku ja uus levy jonne "kadonneet" tiedot oli siirretty.

 

t. Mika

Link to comment
Guest MillaI

Tuli vähän osia! Uusi 210mm kytkinlevy (vai mikä se on) tuli vihdoin. Ja pari muutakin osaa tuli. Kuskinovenikkunan kromilista lähtee takas kun se oli valmiiksi mutkalla.

Toinen lista ja sohvan mekaniikka jäi back orderiin, tietty...

Kaikki mättää ja hidastelee, maalari, osat...

Eniten vituttaa kaikki...

 

Taitaa Variant olla ekaksi ajokunnossa, haen sen tällä viikolla ja alan hommiin.

Link to comment
Guest Jutta
Eniten vituttaa kaikki...

 

=D Oota vaan, sitten kun pääset Lindan kimppuun niin kaikki tää turhautuminen purkautuu tehokkaana ropaamisena ja hurjana edistyksenä. Mä en ees oo kerennyt tilaamaan sitä vinyyliä että saisin panelit tehtyä ennen Bug Runia...

Link to comment
Guest MillaI

Mä en tajua miksi en saa itseäni kunnostamaan noita kuvassa olevia osia?

Ei vaan into riitä..

Takapuskurista puuttuu ilmeisesti toinen sivukannatin, tarviiko sitä?

Voiko ton pakoputken vaan hioa ja maalaa? Vai mitä sille kannattaa tehdä?

post-3756-13888362193118_thumb.jpg

Link to comment
Guest MillaI

No nii.

Revin irti tuon etupuskurin astinlaudan kumin pois..

Siinä meni sit palat puskuria..

Onx kellää myydä etu puskuria, tais sit vaan noita astumisosia. En löytäny niitä osakaupoista ja kromiset puskurit sais reilulla 700 punnalla...

Link to comment
Guest MillaI

Huomasin just et pakoputkesta on poikki kaksi ruuvia.

Onko ne vaihdettavissa, vai ostanko uuden vekottimen?

Siis siitä missä kiinnittyy lämmönsiirtimeen, niin toisen kolmesta on 2 poikki.

Link to comment
Guest MillaI

Vittulex sää? :D

 

Kylhän nyt naiset puskurit tarttee!

 

Yritin tehdä yllätyshyökkäyksen Lindan luo maalaamoon, mut ei auennu ovi..

Ei kait auto valmistu jos ei mene töihin?

 

Kai mä joudun liftaa Joensuuhun?

 

Napsun tilanne näyttää kans heikolta, voi kyl olla et otan siirtokilven ja tulen sinne vaikka "asentamaan pakoputken". :D

Link to comment

En tietenkään vittuile vaan olen syvästi huolissani asiasta. Eiköhän kanssaveljiä, ja ehkä jopa siskojakin, ole tulossa sieltä syrjäiseltä rannikkoseudulta tänne Karjalaan niin että kyyti järjestyy.

Link to comment
Guest Jutta
En tietenkään vittuile vaan olen syvästi huolissani asiasta. Eiköhän kanssaveljiä, ja ehkä jopa siskojakin, ole tulossa sieltä syrjäiseltä rannikkoseudulta tänne Karjalaan niin että kyyti järjestyy.

 

Meillä on täällä kova vääntö kenen kyydillä Milla lähtee jos ei Napsulla pääse. Metake haluaa tarjota Millalle kyydit mutta mullapas on valttikortti - Pallokeula! Lähtisköhän se Milla mun kyydillä jos vaikka lupaan että pääsee ajamaankin?

Link to comment
En tietenkään vittuile vaan olen syvästi huolissani asiasta. Eiköhän kanssaveljiä, ja ehkä jopa siskojakin, ole tulossa sieltä syrjäiseltä rannikkoseudulta tänne Karjalaan niin että kyyti järjestyy.

 

Meillä on täällä kova vääntö kenen kyydillä Milla lähtee jos ei Napsulla pääse. Metake haluaa tarjota Millalle kyydit mutta mullapas on valttikortti - Pallokeula! Lähtisköhän se Milla mun kyydillä jos vaikka lupaan että pääsee ajamaankin?

 

Hmm... Mä oon luvannut Millalle hyvät kyydit, mutta jos sä pystyt parempaan niin ehkä sitten..

Link to comment
Guest MillaI

Kerrankin olis kyytiä tarjolla! :D

Valinta on vaikea!!

 

Mä nyt hulluna tuota Napsua hitsaan, jotta pääsisin edes yhden ilmavehkeen esittelee.

Kohta jo kaikki luulee et mulla ei ole autoa ollenkaan ja et mä vaan hengailen. ;D

Link to comment
Guest josu

Mähän sanoin jo ton 3vk sitten.

Voin kysyä kaverin maalaamosta et ehtiskö ne ennen lomia tehdä, mut siel homma ainakin hoituis.

Soitan sulle huomenna kun oon käynnyt juttelee pajalla poikien kanssa.

Link to comment
  • 2 weeks later...
Guest MillaI

Yksi maalamo täältä länteenpäin, lupasi ottaa Lindan elokuussa, jos en ole sitä ennen saanu sitä minnekkään. Jipii...

 

Kait se pitää uskoa että en mä Lindalla tällä kaudella aja.

Link to comment
Guest MillaI

En mä ainakaan tuohon liian halpaan usko, auton koko varmaan ja helppojen töiden paljous...

 

Yksi toinen paikka sanoi et jos menen sinne niin hän voi opettaa mulle automaalauksen ja teen sen itse. Sit ei tarttis enää tulevaisuudessa hänelle ja muillekkaan soitella.

En vaan tiedä kiinnostaisko 1-2 viikon telttailu. Mut toisaalta kallis tuo ei voisi olla!! :D

Link to comment
Guest MillaI

En ole tehny pohjia. Hiekkapuhalluksen ja hitsauksen jälkeen siihen on vaan vedetty vähän spraypullosta ruosteenestoa, koska en tienny milloin tuo maalataan. Ja en tiedä vieläkään...

Link to comment
Guest laiska`s custom

eikös edellisen sivun kuvissa oleva auto ole sinun ja se oisi hiontavärissä jo?pitäis ilmeisemmin saada maalattua kaikki muu paitsi pohja alta?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...