Jump to content

levyt taakse?


peeki

Recommended Posts

T-1:seen levyt taakse: mikähän mahtaisi olla sopivin jarrusatula, ajatellen että ko projektia lähdetään toteuttamaan valtosen teettämistä palikoista..

 

Niissähän pitää olla tuo käsijarrusysteemi eli kävisikö vw boran, golfin tms..

 

Asialinjalla jos pysyttäisiin ja tiedän että bolt-on settejä saa tilaamalla: ovat vain sen verran kalliita ja pitäähän pientä askarteluakin olla...

Link to comment
T-1:seen levyt taakse: mikähän mahtaisi olla sopivin jarrusatula, ajatellen että ko projektia lähdetään toteuttamaan valtosen teettämistä palikoista..

 

Niissähän pitää olla tuo käsijarrusysteemi eli kävisikö vw boran, golfin tms..

 

Asialinjalla jos pysyttäisiin ja tiedän että bolt-on settejä saa tilaamalla: ovat vain sen verran kalliita ja pitäähän pientä askarteluakin olla...

 

Uusi sarja maksaa 300 onko se paljon?

 

Opel astran satuloita joku on käyttänyt.

Link to comment

saabin satuloita en suosittele, käytin niitä ite muutaman vuoden ja käsijarru on todella ongelmallinen. lähtee meinaan suoraan kohti vetoakselia ja ohitus on ilman välipalikoita lähes mahdotonta. nyt oon muuttamassa systeemiä ja volvon satulat 440/460/480 satulat on muuten lähes samat kuin saabin mutta käsijarruvaijeri lähtee alaviistoon eli menee mukavasti suojaputken alta.

 

-Tuomas-

Link to comment

Olen vähän huono tilailemaan ulkomailta (en osaa, tietokoneella suoriudun juuri ja juuri foorumilla ja sähköpostiakin osaan jotenkuten käyttää). Mutta tietysti jos joku kimppatilaus on lähdössä niin voisin harkita

Link to comment

Kun noita USA:n hintoja kuolaa, niin kannattaa muistaa, että niihin tulee rahdit, tullit ja ALV:t päälle. Tuollanen CBP:n sarja tänne tuotuna varmaan 400-500 dollaria. Paruzzilta saa takajarrut n. 500€ sarja ja Oberin pojat hoitaa sen tänne suomeen tuohon samaan hintaa. Keiteleen koneesta kannattaa varmaan kans kysellä. Mutta noita ei tosiaan saa parilla sadalla, joten se itse väkeltäminen voi kuitenkin olla hyvä ajatus.

Link to comment
eu maista ei mene tullia. CB:ltä jos tilaa rahdit on ihan päätömät(Tolle satsille luokkaa 300 usd).

Mut jos tuolta olis rahdit kohallaan? Näyttäs suunnilleen samalta.

http://www.actionimport.com/Catalog_EMP ... brakes.htm

Ei ne verot ole paha vaan se rahti....

 

Älkää ostako. Ovat hienot, mutta spoorit ei kestä.

 

hitto, mullahan setti empin levyjä, minkälaisessa rasituksessa rupeaa rentoutumaan, jotta osaa varoa:(

Link to comment

Ei kestä rata käyttöä. Napa mutterin pitää olla ehdottoman tiukalla. Kun boorit alkaa kulua se ilmenee outona tärinänä mutkassa joka häviää himpun jarruttamalla, siis hetkeksi ja tilanne pahenee todella nopeasti. Ekat havainnot kabiinissa+kymmenen kierrosta ja välystä sisäboorissa on sentti.

Link to comment
Ei kestä rata käyttöä. Napa mutterin pitää olla ehdottoman tiukalla. Kun boorit alkaa kulua se ilmenee outona tärinänä mutkassa joka häviää himpun jarruttamalla, siis hetkeksi ja tilanne pahenee todella nopeasti. Ekat havainnot kabiinissa+kymmenen kierrosta ja välystä sisäboorissa on sentti.

 

siis käytännössä kestää vakiokonetta katukäytössä? ehkä.

Link to comment
Ei kestä rata käyttöä. Napa mutterin pitää olla ehdottoman tiukalla. Kun boorit alkaa kulua se ilmenee outona tärinänä mutkassa joka häviää himpun jarruttamalla, siis hetkeksi ja tilanne pahenee todella nopeasti. Ekat havainnot kabiinissa+kymmenen kierrosta ja välystä sisäboorissa on sentti.

 

siis käytännössä kestää vakiokonetta katukäytössä? ehkä.

 

Ehkä,vakiokoneella rittää varmasti myös vakiojarrut : ) Jotenkin mennyt luotto ihan täysin tuohon kiina-kuraan,itse henk.kohtaisesti yritän viimeiseen asti välttää kiinanosia,muutamaa pientä poikkeusta lukuunottamatta. Ei välttämättä naurata kun joku kiinassa tehty olka-akseli katkee tai napa pamahtaa maantieajossa sen jälkeen voikin miettiä seurauksia.

Link to comment

Älkää ostako. Ovat hienot, mutta spoorit ei kestä

 

Älä ny, mulla on neljäs vuosi menossa tolla setillä, joka on aiemmassa historiassaan ollut mm. ratakäytössä. Kaiken saa rikki, mutta kannattaako aina koittaa?

 

Mulla ei muuta kuin positiivisia kokemuksia empin sarjasta, vaikka ensin vähän epäilyttikin. Hintalatu-suhde kohdallaan.

Link to comment
Guest Variant
eu maista ei mene tullia. CB:ltä jos tilaa rahdit on ihan päätömät(Tolle satsille luokkaa 300 usd).

Mut jos tuolta olis rahdit kohallaan? Näyttäs suunnilleen samalta.

http://www.actionimport.com/Catalog_EMP ... brakes.htm

Ei ne verot ole paha vaan se rahti....

 

Älkää ostako. Ovat hienot, mutta spoorit ei kestä.

 

hitto, mullahan setti empin levyjä, minkälaisessa rasituksessa rupeaa rentoutumaan, jotta osaa varoa:(

 

Urtsi ja Särkelän raivo silotti spoorit.

Link to comment
Guest Toheltaja
4x108 (jos samoja mitä mulle tuli joskus), varo Jani joukkoomme on sulattautunut saapisti joka haistaa rahan sinun volkkariharrastajaan kohdistuvassa hyväntekeväisyydessä...

 

samojahan ne. Niitä on vielä "vaivaksi" asti. Ja saa saapistikin ilmasiks noita jos tarttee, sen verran käy helläsydämistä sääliksi ruotsalaisiin kohdistuva rakkaus :D

Link to comment
4x108 (jos samoja mitä mulle tuli joskus), varo Jani joukkoomme on sulattautunut saapisti joka haistaa rahan sinun volkkariharrastajaan kohdistuvassa hyväntekeväisyydessä...

 

Itseasiassa Datsunisti. :-)

Joo, mutta jako ei sitten passaa, kun pitäis olla se vanhempi 900:n jako eli 4x114,3.

 

t. Mika

Link to comment
samojahan ne. Niitä on vielä "vaivaksi" asti. Ja saa saapistikin ilmasiks noita jos tarttee, sen verran käy helläsydämistä sääliksi ruotsalaisiin kohdistuva rakkaus :D

 

Mulle jäi aikoinaan noita nurkkiin yksi pari ja ne sattui jäämään tallissa sellaiseen kohtaan mistä tuli vettä katosta lävitse. Kauan piti levyjen ruostua, ennen kuin tutun saapistin kanssa päästiin hinnasta yhteisymmärrykseen :-)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Mitäs tänä päivänä maksaa tehdas levyjarrusarja taakse suomessa?Onko kukaan ostanut viime aikoina?Pistää jo miettimään moista vaihtoehtoa kun rummuista lähtien pitäis kaikki vaihtaa.Tai jos joku on ulkomailta tilaamassa niin voisin heittäytyä kimppaan kun kulut selvillä.Ja 4-pulttinen jako.

Link to comment
Guest Aircooled.fi

"Tehdassarja" 4-pulttiseen maksaa huhtikuun loppuun saakka 399 euroa. (norm. 449 e)

 

Sisältää:

 

- Levyt

- Satulat

- Satuloiden adapterit

- Jarruputket

- Käsijarruvaijerit

- Taka-akselin tiivistesarjat

 

Toimitusaika 1-2 viikkoa, joten ei tarvitse odotella kauden alkuun!

Link to comment

OberSchlachterilta nyt kevään kunniaksi:

 

4-pulttiset levyt taakse käsijarrulla 429€/sarja

- Disc brake kit rear (4 lug) 2nd qlty T1 8/72» (IRS)

- Disc brake kit rear (4 lug) 2nd qlty T1 »8/72 ( IRS)

- Disc brake kit rear (4 x 130 mm) 2nd qlty T1 8/57» (swing)

 

5-pulttiset levyt taakse käsijarrulla 479€/sarja

Disc brake kit rear (5 x 205 mm) T1 8/57» (swing)

Disc brake kit rear (5 x 205 mm) T1 »8/72 (IRS)

Disc brake kit rear (5 x 205 mm) T1 8/72» (IRS)

 

 

Toimitusaika 1-2 viikkoa, eipä mene kesä piloille osia odotellessa...

 

paruzzi-tilaus.jpg

 

mega1278.jpg

mega3278.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...