Jump to content

OHJE: Käyttäjätunnuksen vaihtaminen


Pepe

Recommended Posts

Jos haluat vaihtaa Volkkaripalstan käyttäjätunnustasi, toimi seuraavasti:

1. Lähetä sähköpostia osoitteeseen helpdesk@volkkaripalsta.com

2. Kerro haluamasi nimimerkki. Ota huomioon ettei uudessa nimimerkissä saa olla seuraavia merkkijonoja:

*VW*
*T1*
*T2*
*T3*
*T4*

Esimerkiksi käyttäjätunnus "VW_T4" ei siis kelpaa. Keksi jotain omaperäistä!

Link to comment

Tarkoituksena ei ole huvikseen noita nickejä vaihtaa. Mahdollistamalla nimimerkin vaihtaminen yritetään päästä eroon samankaltaisista ja helposti sekoitettavista käyttäjänimistä. Vanhan nimimerkin voi halutessaan laittaa vaikka ajoneuvoiksi tai puhelinnumeroksi joksikin aikaa, niin pysyy ihmiset mukana kuka on kukin...

Link to comment
Joo sen ymmärsin, mutta tarkoitin että miksi ihmeessä joku haluaisi vaihtaa. Tuntuu epäkäytännölliseltä, itse muistan esim. juuri minua kiinnostavia kirjoituksia/kirjoittajia nimenomaan käyttäjätunnusten perusteella.

 

Korkeintaan 10 vaihtoa tulee tänne vuosittain, enkä muista että kukaan olisi vaihtanut useammin kuin kerran. Syynä on esimerkiksi se, että on aikanaan rekisteröitynyt tänne koko nimellään ja nyt haluaa vaihtaa käyttäjätunnuksen johonkin vähemmän yhdistävään esim. Google-hakujen takia.

 

Eikä me tietysti ylläpidonkaan asemassa ruveta kenenkään käyttäjätunnusta kerran kuussa vaihtamaan.

Link to comment
Korkeintaan 10 vaihtoa tulee tänne vuosittain, enkä muista että kukaan olisi vaihtanut useammin kuin kerran.

 

Ritäriässä-Jaakkoperäpukama-Arto. Voittaako tällä rivillä? :-)

 

Heh, aika hyvä triplasuora... jotenkin tykkään näistä kolmosjutuista. Mutta vakavasti, tämä nykyinen nimmari ei ole vaihtolistalla!

 

Edittiä/lisäystä. Noista ed mainituista nimmareista pyysin jaakon vaihtamista ARTOksi ja muilla nimmareilla on sitten muu tarina:) Eli yhden vaihdon olen ainoastaan pyytänyt!

Link to comment
Ota huomioon ettei uudessa nimimerkissä saa olla seuraavia merkkijonoja:

 

*VW*

*T1*

*T2*

*T3*

*T4*

 

Vaihtaako vai poistaako ylläpito jo olemassa olevat nimimerkit joista tuo kirjain/numeroyhdistelmä löytyy?

Link to comment
Vaihtaako vai poistaako ylläpito jo olemassa olevat nimimerkit joista tuo kirjain/numeroyhdistelmä löytyy?

 

Ei toimenpiteitä vanhoille. Rajoitus koskee vain uusia käyttäjätunnuksia.

 

Onko se jotenkin estetty ettei pysty uutta tuollaista tunnusta luomaan, ja lukeekos se oikein jossain ohjeissa että uudet käyttäjät ei häkelly kun ei tunnus kelpaakaan?

Link to comment
Joo foorumi sanoo näin jos yrittää em. yhdistelmiä tarjota:

 

Antamasi käyttäjätunnus on porttikiellossa.

 

Kyllä siitä jokainen osaa kokeilla eri tunnuksella :)

 

No täähän on sitten selkee juttu :)

 

Vielä mulle jäi epäselväksi, että miksi nuo em. yhdistelmät on niin pahoja ettei niitä sallita käytettävän? Pelkkä erikoisuuden tavoittelu tuskin kuitenkaan on syynä, tai mistä minä tiedän..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...