Jump to content

Rock'n Roll sohvan mekaniikka?


Guest MillaI

Recommended Posts

Guest Toheltaja

Just kattelin jossain makasiinissa sellasta fiksumpaa versiota ku toi, koitan kaivella linkkiä jos löydän. Sihin kävi suoraan ihan originaali jakkara ilman sen silpomista...

Link to comment
Guest MillaI

Mulle olis siis tärkeää et se sänky nousee "takaluukun" korkeudelle jotta sinne asti saa patjan.

Olisiko tuo orkkispenkistä tehty edes miellyttävä nukkua?

Mulle tulee 3/4 sänky joten sen mukkaan.

Link to comment

Tuo camperstuff:n mekanismi ainakin noin tekee. Kuviahan siellä oli, kun selailet niitä ylälaidan linkkejä... on siellä ainakin asennusohje jossa näkee miten toi toimii. Sinälläänhän toi sopii varmasti tolle sunkin penkille, pohjaan kiinnitys tulee vaan eri leveydelle jos ei täyslevee takapenkki ole kyseessä, muutenhan tossa ei tartte pilkkoa ollenkaan alkuperäistä penkin runkoa mitenkään.

Link to comment
Guest MillaI

Mistä sit sais 3/4 penkin?

Mulla ei ole mitää takaosan penkkejä.

Tossa olis kans se hyvä puoli että voisin tilata englannista samalta verhoilijalta päälliset taakse, niin tulis yhteneväiset!

Link to comment

Photoja on jokunen täällä. Noissa kuvissa ei ollu vielä kaikki kilkkeet paikallaan, joten toi selkänoja on alempana kuin mitä se käytössä sitten oli. Mulla oli tavaratilan pohjalla kaksinkerroin 5cm vaahtomuovipatja, joka taittui tuohon päälle. Nopsaan sai 190cm pitkän parivuoteen takapenkistä, ja tuo patja vaimensi moottorin ääniä ajaessa kummasti.

Edited by -tipi-
Link to comment
Guest Jutta

Mä oon ollut tyytyväinen Rock'n Rolleihin vaikka omatekoset onkin. Se on ainakin nopea pedattava ja kun mulla on sohvan alla vielä säilytystilaa niin mikäs sen kätsempää. Mulla on tuolla topicissa fotoja ja jos haen Palliksen talviteloilta perjantaina niin voin tulla demonstroimaan livenäkin. =D

Link to comment
Guest Toheltaja

Just noita kämppertussun kamoja tarkotin. Jos moisia joku tarttee ja on malliksi paria lainata, niin voin tempasta tehdä useammankin joutessani (lue: missä vitun välissä)...

Link to comment
Just noita kämppertussun kamoja tarkotin. Jos moisia joku tarttee ja on malliksi paria lainata, niin voin tempasta tehdä useammankin joutessani (lue: missä vitun välissä)...

 

Eiköhän näille kiinnostusta ole jos vaan sopivaan hintaan sais... kellään Toheltajalle malliksi?

Link to comment
Guest MillaI

Eipäs kiroilla! :D

 

Eiks tuo Caravanmarketin mekaniikka ole sama kuin Justkampersin.

Jos Toheltaja tekee noita, niin olen mäkin kiinnostunut ostaa parin.

Link to comment
Guest Jutta
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tollanen 3/4 kokoinen taitettava vuodesohva kyllä kiinnostaisi. Eli tänne otetaan myös mittoja vastaan jos jollain on sellaisia pistää :D

Tällä hetkellä omassa pallossa orkkis penkit, mutta niihin en oikein ole tyytyväinen vaikka se selkänoja siitä kaatuukin alas.

Link to comment
Guest Jutta

Punkassa ihan selkeesti isännän paikka kun jalat saa oikaistua jopa pöydän päälle. Ei pöllömpi ratkaisu! Ja onpa muuten hieno leffatuoli. ;) Kohtahan Rohmua pääsee ihailemaan livenä, eikö?

Link to comment
  • 3 years later...

Nostetaas...

 

Camperstuffista koitin tilata tuota z-bed mekanismia, joka tulee siis orkkispenkkiin, mutta eipä toimi enää tilauslinkki. Tuolta Ranskasta vielä sais, mutta pirun paljon kalliimmalla...

 

Eli oisko jollakin mittoja tuosta systeemistä ylhäällä, jos tekisin itte? Lähinnä tuon "kolmiopalan" mitat ja ehkä sen pohjalevyn pituus/leveys.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...