Jump to content

Tuulilasin asennuspulma


Recommended Posts

On ongelma tuulilasin asennuksen kanssa. Lasi merkkiä securit n.6mm paksu. Tiiviste ns. Cal-look malli, ilman kromiuraa. En saa lasia mahtumaan tiivisteen uraan sitten millään, siis leveydestä. Yhden kulman saattaa sormet kipänä paikalleen saada, mutta pomppaa itsekseen ulos kun yritää siirtyä eteenpäin.

 

Takasivulasit samassa tilauksessa tulleilla tiivisteillä paikalleen ilman mitään ongelmia ja kun takasivulasia kokeilee tuulilasin tiivisteeseen, mahtuu uraan ihan ok. Tiivisteitten merkistä ei mitään hajua, jotain halppis malleja muistaakseni kuitenkin.

 

Kysymys siis kuuluu: Onko vika A:asentajassa B:tiivisteessä C:tuulilasissa

 

Siis lähinnä, onko tiivisteitä eripaksuisille laseille olemassa? Jos ura kuuluukin olla neitseellisen kireä, miten saan lasin sinne ujutettua? piituus tiivisteellä vaikuttaisi olevan ihan ok.

Link to comment

itse paininut saman ongelman kanssa tuulilasin, sekä taka- että sivulasien kanssa. Kaveri jos toinenkin on hyvä olla varmistamassa että tiiviste pysyy. Itse olen kokeillut myös narulla solimalla tuulilasin ympärille. Se tiiviste ei mene painamalla suoraan lasin reunaa vasten vaan se pitää "muljahtaa".

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...