Jump to content

KK-kauppias ja hänen kiinni saaminen


Recommended Posts

Nyt tuntuu olevan normaaliakin hankalampaa saada KK-kauppiasta kiinni. Sen jälkeen kun Juhalta otattiin kirjotus oikeudet pois, en ole saanu häntä kiinnilanka nrosta, kännystä tai mailitse.

 

Onko kellään hajua heppu lomilla vai töissä? Kerran olen saanu varatun tuuttauksen lanka nrosta, muuten ei mitään eloa.

Link to comment

Normaalisti on kauppa ollut auki (tällä viikolla olen asioinut).

Puhelimella tuntuu olevan aika hankala saada kiinni.

Varsinkin jos putiikissa on asiakas saa puhelimet soida taustalla.

Link to comment
Kertokaahan mikä on normaaliaika?

Kaveri useamman kerran käynyt 12-15 aikaan viikolla ja ketään ollut paikalla.

 

Normaalisti ilmestyy pelipaikoille klo 12.30 - 13.00. klo17.30-> katoaa toimittamaan paketteja ja siitä eteenpäin taas työmaalla klo X asti.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ennen sai tätä kautta hyvin kiinni vaikka yv:llä ja kuittaus tuli kun paketti oli valmis lähtemään, mut ei onnistu enää...taitaa kauppiaalla olla niin kiire ettei kerkiä vastaan puhelimeen niin kauppa vissiin käy enemmän kuin hyvin, joskus itsekin joutunut muutaman päivän soitteleen ennen kuin on vastannut, mut toisinaan pääsee läpi heti.

 

-Tuomas-

Link to comment

Mä olen toiminut niin, että olen laittanut listan faxilla. KK on merkinnyt listaan hinnan ja saatavuuden ja faxannut takaisin. Sitten olen kuitannut mitä tilaan. Ei ole tarvinnut soitella ja on "mustaa valkoisella". Tietääkseni faxi on edelleen käytössä?

 

t. Mika

Link to comment

Kohta ei ole kiire saada puhelimella, senkuin näppää tilaten osaa webshopist,heti näkee mitä on varastossa ja maksaa kortilla

 

Tai ehkä joskus tulevaisuudessa.. Parempi varmaan koittaa vaan soittaa tai sitten tilata jostain muualta mistä myyjän saa kiinni

Ja näitähän löytyy jotka saa kiinni, melkein aina, jopa keskellä yötä. YberhyväLahtaaja ainakin toimii

Link to comment
Tehkää adressi, että KK:n tunnukset palautetaan

 

En tiedä seuraako muut muita keskustelufoorumeja, kuitenkin yleinen käytäntö tämän kokoluokan foorumeilla on, että yritystunnukset ovat maksullisia 30e-100e / vuosi. Siis pelkästään se, että saa kirjoittaa omia mainoksiaan. Ja vaikka maksaa em. maksun, pitää silti käyttäytyä foorumin sääntöjen mukaisesti.

 

Täällä yritysten tunnukset ovat olleet ilmaisia koko ajan eli 2004-2010.

 

Jos luulee, että voi ilmaisella foorumilla käyttäytyä sääntöjen vastaisesti, lähetellä toisille käyttäjille asiattomia viestejä (ylläpidon mielipide), ruveta kuulustelemaan sheriffejä, nimitellä toisella foorumilla sheriffejä mielenterveydellisesti epäkunnossa oleviksi jne jne, on suhteellisen väärässä. Aika harvassa on ne ihmiset, joilla on pokkaa ruveta haukkumaan ilmaista apua tarjoavaa tahoa.

 

PS. On harmi, että aiheesta aiheutuu harmia Volkkaripalstan käyttäjille osien hankinnan osalta. Jos asiaa kuitenkin miettii syvemmin, vika ei ehkä ole minkään nettifoorumin jos yrityksessä ei vastata yhteydenottoihin.

Link to comment
Mut mitäpä jos kyseessäon osa jota ei ole ihan kiire saada ja muilta kauppiailta sitä ei saa? Tai jos saa niin hinta on moninkertainen...silloin kannattaa jo yrittää tavoitella useempaan kertaankin.

 

Niin no kun tietäisi mitä osia on saatavilla olisi kivempi koettaa soittaa useempaan kertaan.

Link to comment
Näyttää kirjoittavan ainakin tuolla Suomen Volkkariyhdistys ry:n foorumilla, sieltä ilmeisesti tavoittaa myös yv:llä

 

 

Siis saa kiinni myös netin välityksellä.

Tämänkin voisi varmaan sitten jo lukita...

 

-Pasi

Link to comment
Guest Ylläpito
Tämänkin voisi varmaan sitten jo lukita...

 

Kyllä, näin me teemme.

 

Ylläpito haluaa kiittää tuesta niitä useita kymmeniä kiitosviestien lähettäjiä, jotka olivat tyytyväisiä häirikkötunnusten poistoon. Pyytäisimme kuitenkin, ettei kiitosviestejä enää lähetettäisi, koska muuten ylläpidon postilaatikko menee tukkoon.

 

Kiitos! Tästä on hyvä jatkaa asiallista harrastusta.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...