Jump to content

Verhoilua


Recommended Posts

Itse kiikutin juuri Tapiolan Autoverhoiluun Juniksen etusohvan. Ammattitaistoista meininkiä ja matskuja löytyy jos jonkin moisia.

Edukkuudesta en tiedä, mutta harvoin halvalla hyvää saa. Ei se nyt mikään

riistopaikka todellakaan ollut, paksu verhoiluplyyshi oli n 28€ metri +siihen työ päälle. Käsityöt kunniaan! ;)

 

Tapiolan Autoverhoomo

Nittykatu 3

Espoo

09-8881516

Link to comment

Tuo Tapiolan Autoverhoilu on ihan ykköspaikka - laatu on erinomaista, materiaaleissa löytyy, ja tekijät todellakin tietävät mitä ehdottelevat ja tekevät. Työkustannuksista tietty syntyy aika summa.

 

Toinen paikka, johon on helkatin pitkät jonot, on (ent) Inv.säätiö, missä oppilastyönä teetetään kaikenlaista. Olen paikkaa tutustunut, ja sinne on varaus elokuulle olemassa. Se, kuinka nopeasti sinne työn saa sisään, riippuu täysin opiskelijoiden määrästä, sekä kulloisestakin kurssisiäsällöstä. Itse olisin saanut todella nopeasti auton sisään äänieritystä ja pohjan verhoilua varten, mutta penkkien ja panelien uusimiselle aikaa löytyy vasta alkusyksystä.

 

t. Juha

Link to comment

morjens Kurre!

Mulla olis 1 heppu tiedossa: muistaakseni verhoomo GP, taitaa nykyään sijaita myrtsissä/martsarissa...

kaveri on aikas pätevä, numeroa mulla ei just nyt ole mukana.

 

jos löydät ennen mua sen numeron ja soitat, niin kerro terveisiä multa..

 

-Matti

Link to comment
  • 3 weeks later...

Tuo 30 euroa / metri on ihan kohtuullinen hinta, jos kangas on laadultaan hyvä tai alkuperäistä vastaava.

 

Himmel-Service kauppaa esim. 53-kuplan verhoilukangasta hintaan 60 euroa / metri. Tosin on kyllä sitten todella lähellä alkuperäistä Herringbone kuosia.

 

http://www.himmelservice.de/english/polster.htm

 

Uskoisin tosin, että Tapiolan autoverhoilusta saa myös näitä hieman eksoottisempia kankaita, tai näin mulle on ainakin kerrottu.

 

- Tomppa

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...