Guest samip Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Kuinka hirmuinen urakka tuo on ja mitä kaikkea olisi hommassa syytä tietää/huomioida? Kannattaisikohan vielä yrittää vaan hitsata vanhaa (iskarin yläpää) akselistoa ja yrittää siirtää akseliston vaihtoa vuodella parilla eteenpäin niin pääsisi ehkä tänä kesänä ajamaan? :) Quote Link to comment
Guest fgronlun Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Yhden illan juttu.. Riippuu kui paljon pultteja poikkee.. Itte tein mun 65 (sidepultti) niin etta navat irti etuakselista ja roikkuun rautalangasta ja sitten tankki irt ja tän jälkeen ne 6 pultti jolla etuakseli on kiinni sekä rattitanko irti(niin ja raidetangot irti navoista). Paras on että otat tankin irti niin saat katottua tarkkaan miten etuakseli on kiinni niin näät aika hyvin kui kova homma siinä on. Jos sulla vaan on tullu iskarit läpi niin on se helpompi hitsata sinne prikat ku alkaa vaihtaan koko hommaa.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.