Kaitsu Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Projektissa on kiinni 70-luvun VDO:n 911 kombomittari, jossa öljynpaine ja -lämpö. Koneessa taas vuosimallia '72 oleva VDO:n öljynpaineen anturi. Mittarissa on öljynpaineelle navat +, G ja -|I (tuo viimeinen nyt on hankala piirtää, vaakaviiva ja kolme lyhenevää pystyviivaa). Anturissa on navat G ja WK. Kellään ajatusta miten nuo kytketään oikein? Mistä mahtaa tuo lyhenne WK tulla? Kaitsu Quote Link to comment
Guest Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Projektissa on kiinni 70-luvun VDO:n 911 kombomittari, jossa öljynpaine ja -lämpö. Koneessa taas vuosimallia '72 oleva VDO:n öljynpaineen anturi. Mittarissa on öljynpaineelle navat +, G ja -|I (tuo viimeinen nyt on hankala piirtää, vaakaviiva ja kolme lyhenevää pystyviivaa). Anturissa on navat G ja WK. Kellään ajatusta miten nuo kytketään oikein? Mistä mahtaa tuo lyhenne WK tulla? Kaitsu "-|I (tuo viimeinen nyt on hankala piirtää, vaakaviiva ja kolme lyhenevää pystyviivaa)." Toi on standardi sähkötekniikan tunnus: MAADOITUSnapa. En tiedä mihin se sitten kytketään. Jan Quote Link to comment
Fileas Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Ja G vois arvuutelemalla mennä mittariin ( niinkuin Gauge ) e: itsekkin voisi simmut avata :) Quote Link to comment
Kaitsu Posted April 22, 2005 Author Share Posted April 22, 2005 Toi on standardi sähkötekniikan tunnus: MAADOITUSnapa. En tiedä mihin se sitten kytketään.Jan Heh, niinpä tietysti.. ei enää ajatus toimi. Nukkumaan ja huomenna jarruja ilmaamaan - jos pääsis jo naapureiden iloksi kokeilemaan jarruja sillä sun seostensäätöputken soundilla ;) Mutta WK kiinnostaa edelleen.. Kaitsu Quote Link to comment
Guest fastghia Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Googlattuani asiaa hakusanoilla "vdo wk" tulin siihen tulokseen, että lyhenne tulee suurin piirtein sanoista Warnungskontakt - tarkoittaa ilmeisesti öljynpaineen varoitusvalon kytkentää? Quote Link to comment
Fileas Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Jep, ei tarvitse laittaa t-haaroja, jos vaan mutikka ei ota kiinni mootoripelteihin. Quote Link to comment
nalleolut Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 itelläkin odottaa samanmoinen mutikka asennusta siinä on sellaiset napamutterit.... eiköhän se siihen mahdu omalle paikalleen. Quote Link to comment
Kaitsu Posted April 25, 2005 Author Share Posted April 25, 2005 Jep, juuri tuollainen napamuttereilla varustettu anturi on kyseessä. G:n kytkin mittariin ja WK menee nyt varoitusvalolle. Vielä kun saisi koneen käyntiin niin tietäisi toimiiko oikein ;) Tyhjänä vuosia olleessa bensaputkessa on ilmeisesti sen verran ilmaa, ettei pumppu jaksanut pumpata bensaa kaasareille asti ja akku tyhjeni. Mukavasti kyllä hörähti kun bensaa ruiskutti suoraan kaasareiden kurkkuihin, joten eiköhän se ensi kerralla sähköpumpun avittamana lähde käymään ja tuokin selviä. Kaitsu Quote Link to comment
nalleolut Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 mie vasta ostin tuon anturin erikseen.....hiton kallis.....jos sais tuon omani leimasta perjantaina läpi niin sit keskittyä näihin koristehommiin.... Quote Link to comment
Guest Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 perhana äijät, ootte paljon mua edellä... mä vieläkin odottelen kansia Jan Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.