Jump to content

Minkälainen takapuskuri mulle?


Guest PBroder

Recommended Posts

Guest PBroder

Mulla on junikseen vm-67 kasteniin jonkinlainen siisti puskuri jossa on n. 8mm neliskanttiset reijät etuosassa keskilinjan yläpuolella. Onko palliksen? minkälainen kuuluisi olla jotta en turhaan tilaile sellaista... jos kuvaa mihin verrata ni thanks!!

Link to comment

Pallon puskurin saa toimimaan, kun hitsaa reiät umpeen ja tekee juniksen kannakkeille paikat puskurin sisään. Muotohan on melkein sama. Pallossa kannakkeet kuitenkin erilaiset (pultti läpi, siksi reiät). Tuonne päähän tulee kiinni splash panit. Pallon puskurissa pitäisi olla reikä sielläkin kummallakin puolella.

'67:n puskuri on mulla tossa tallissakin, mutta varhaispallon puskuri 500km päässä, joten en pääse kuvaa ottamaan puskurit vierekkäin. 66-67 junikseen ei repropuskuria taida saadakaan. Vanhempaan saa.

Link to comment
Guest Toheltaja

Pallon takapuskuri on täysin suora takaluukun kohdalta, juniksessa kaareva. Käy kyllä mutta näkee kilometrin päästä ettei ole junikseen tarkoitettu :) Jos sulla on nuolipäinen etupuskuri, hommaa samaa sorttia takapuskun, jos vinopäinen niin vastaavasti vino takapuskuri. Eihän sitä tiedä onko etupuskinkaan nääs oikea autoosi. Ompahan pari ainakin jos ostat etupuskuriin verraten.

Link to comment
Guest PBroder

nuolipäisiä ovat molemmat ja takapuskuri tosiaan on suora keskikohdalta. ilmeisesti kaarevuus ei ole kovin iso jos sellainen kuuluu olla.... ei passaisi tosiaan laittaa vika puskuria ku se aiheuttaa turhaa supinaa;)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...