Guest avainsana Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Kertokaas alanne parhaat kuplatunaajat! Olis tarjolla alumiinivanteet sovitettavaks kuplan alle joiden et on 35 ja koko 16 tuumaa. Mutta meneekö 35:sen et liian sisään eli tuleeko ohjauksen kanssa ongelmia! Ootteko käyttäny levike paloja välissä "laillisia tai vähemmän laillisia" Ja kuin ka paksuja sellasia! Kun olis tarkoitus saada mahdollisimman lähelle loksun reunaa! Kiitos etukäteen! Quote Link to comment
Guest immi Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 Mulla on nyt alla 215/45/17 ja ET 38 ja nuo mahtuivat pienellä sovittelulla: aavistus rälläkällä pois edestä siitä iskarin yläpään vierestä. Toi sun vaihtoehto vois mahtua ihan suoraankin, ehkä? edit: niin ja mulla autona 67:ka. Quote Link to comment
Fileas Posted May 24, 2005 Share Posted May 24, 2005 7x17 et 35 menee, kun pidentää ohjauksen rajoitintappeja. Btw. Ostakaa vanteet ! mulla on myyntipuolella ilmootus ;) Quote Link to comment
Recommended Posts