Guest arto linden Posted May 25, 2005 Share Posted May 25, 2005 ...varsinkin nelosella alle 3000 kierroksen ei tosin kokoaikaa, kiihdyttäessä tuskin ollenkaan. Laatikon takakumit uudet, mites toi etu kannake vaikuttaa ja miten sen tarkistaa parhaiten (helpoiten) Aloin jo epäilemään kaasarin (keski lortto) ja imusatsin (kylmä) jäätymistä, mutta se on kyllä suljettu pois laskuista. Quote Link to comment
-MITO- Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Auto ylös ja renkasraudalla vääntelet sitä lootan etupäätä. Huomaa myös epämääräisestä vaihteensiirrosta jos kumi on ratkennut, loota lepää siirtäjätankoa vasten. Quote Link to comment
Guest HanttaP Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Jos on heilurikupla kyseessä?? Tasaisessa nopeudessa ravistus voi johtua huonoista takaheilahduksenvaimentimista. Lähtötietoja pliis! Quote Link to comment
Guest arto linden Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 -57 T1 ja iskarit kehuttiin konttorilla pari viikkoa sitten hyviks. Tärinän saa aikaiseksi myös varsinkin nelosella kaasulla leikkiessä ett varmaankin kannake. Muistelin että etutuen vois vaihtaa ilman laatikon ja koneen irrotusta, onko näin ? Quote Link to comment
-MITO- Posted May 26, 2005 Share Posted May 26, 2005 Kyllä sen ainakin -67 kuplaan sai vaihdettua hillittömällä kampeamisella :) Quote Link to comment
Guest arto linden Posted May 27, 2005 Share Posted May 27, 2005 Auto ylhäällä, etu kumi ei ainakaan ole revennyt mutta voisko se ajanmyötä veltostua? Tuntuu antavan raudalla vääntäessä aika helposti periksi. Taakse tosiaan vaidettu uudet tosin tavalliset kumit Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.