Guest avainsana Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Eli vaihtaessa vaikka kolmoselta kakkoselle liikkeellä ollessa ,joutuu kakkosta hakeen ja se ei mene välttämättä edes päälle "inhimillisesti". Vaan joutuu käyttään hulluna voimaa ja jossain vaiheessa kun tarpeeks on käyttäny aamusen kaurapuuron antamaa tehoa se menee silmään. (Ehkä jos vauti ei kerkiä hiipuun). Kakkoselle siirrettäessä saattaa pakkin lukitus tai esto antaa periks ja jokainen voi tietää mikä ääni kuuluu! Ykköselle vaihtaessa sama homma ,joskus löytyy "voimalla" ja joskus joutuu tai auto jo pysähtyy ennen kun sen saa päälle! Vaikuttaa siltä kuin ykkösellä ja kakkosella ei olis mitään säännöllistä paikka mistä ne löytyy! kolmonen ja nelonen on myös kovin jäykät asentaa ,mutta niillä on sentään säännöllinen paikka. Eli keppiä käytettäessä mahdollisimman oikealle ylös tai alas. ja vaihde löytyy! (voimalla) Paikallaan kun vaihtelee keppi tuntuu silloinkin ei niin sulavasti liikkuvalta! Rasvaus on kunnos vaihdekepin alta, takapenkin alta näkuvän luukun alta ja öljyt on lootas kunnossa! Ei mikään kaupunki auto tällä hetkellä! Jos joku alan asiantuntia osaa tähän vastauksen antaa tai ehdottaa jotain korjaavaa toimenpidettä niin sille suuri kiitos! Quote
Jorrma Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Onko keppi ollut irti? Levy mikä on kepin juuressa mennyt asennettaessa väärin päin? Tästä vois seurata kyseiset vaikeudet. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.