Jump to content

putkentaivuttimen lestejä


Guest Toheltaja

Recommended Posts

Guest Toheltaja

Monella muullakin on varmaan tällainen halpa aihio minkä biltemastakin saa. NOH! teetätän tiukat 19/25/38/45mm lestit ainakin, onko jollain tarvetta saada moista, yks lestirissa pilkotaan kolmeen osaan ja tästä voi lunastaa sen kokoisia siivuja. Hintaa en vielä tiedä, tuskin ihan päät huimaa.

 

Saa vittuilla tähän perään tai haistatella privana ettei muut näe...

 

Tällä hetkellä on yhdelle ostajalle siivut vielä joka koosta vapaana, jos löytyy 3 tarvekasta lisää niin samalla tehdään kahdet kiekot josta pilkkoa

 

19 ja 25mm tulee olemaan samassa lestissä rinnakkain, mahtuu ainakin bilteman tunkkihirvitykseen hyvin.

Link to comment
  • 5 weeks later...
Guest Toheltaja

Nämä tehty ny! 1 kierros kaikkia kokoja 1/3 kehänä joutilaana, myydään pakettina 150€ Ja mielellään nouto Tervakoskelta, koska noi on aika painavia teräksestä tehtynä... Ja siis soveltuu ainakin niihin tunkkeihin joissa 20mm akselinysä päässä, jolle kolonen lestissä. Näissä siis tiukka sovite edellä mainituille putkimitoille, sekä ohjaava reuna vielä tuosta perushalkaisijasta suorana pienen viisteen kera. 38 & 45 lestit AKK vaatiman minimitaivutussäteen mukaan tehty.

post-146-13888366623911_thumb.jpg

Link to comment

mulla on kans toi bilteman väännin. ootko rakentanu niiden rullien tilalle mitään kun mulla ne rullat tekee painaumat putkeen. oon ajatellut että tekis nylonista neliskanttiset kuutiot niihin. pyöreässä rullassa tulee liian iso pintapaine pienelle alalle. kuutiot yhteenlaskettuna on ainakin ton lestin mittanen pinta. en ole kyllä paljoa käyttänyt koko kapinetta. joskun oli ajatus custom polkupyöriä taivutella mutta en oo ehtinyt.

Link to comment
Guest Toheltaja

mulla on 300mm pitkät liu-ut noilla putkimitoilla niihin niin ei tuu lommosia... Ja tuntuma on että tästä setistä tuo viimeinen kikkarekasa lähtee salon/turun seudulle.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...