Guest Toheltaja Posted January 4, 2013 Share Posted January 4, 2013 Monella muullakin on varmaan tällainen halpa aihio minkä biltemastakin saa. NOH! teetätän tiukat 19/25/38/45mm lestit ainakin, onko jollain tarvetta saada moista, yks lestirissa pilkotaan kolmeen osaan ja tästä voi lunastaa sen kokoisia siivuja. Hintaa en vielä tiedä, tuskin ihan päät huimaa. Saa vittuilla tähän perään tai haistatella privana ettei muut näe... Tällä hetkellä on yhdelle ostajalle siivut vielä joka koosta vapaana, jos löytyy 3 tarvekasta lisää niin samalla tehdään kahdet kiekot josta pilkkoa 19 ja 25mm tulee olemaan samassa lestissä rinnakkain, mahtuu ainakin bilteman tunkkihirvitykseen hyvin. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 Nämä tehty ny! 1 kierros kaikkia kokoja 1/3 kehänä joutilaana, myydään pakettina 150€ Ja mielellään nouto Tervakoskelta, koska noi on aika painavia teräksestä tehtynä... Ja siis soveltuu ainakin niihin tunkkeihin joissa 20mm akselinysä päässä, jolle kolonen lestissä. Näissä siis tiukka sovite edellä mainituille putkimitoille, sekä ohjaava reuna vielä tuosta perushalkaisijasta suorana pienen viisteen kera. 38 & 45 lestit AKK vaatiman minimitaivutussäteen mukaan tehty. Quote Link to comment
Guest Rampe Posted February 3, 2013 Share Posted February 3, 2013 mulla on kans toi bilteman väännin. ootko rakentanu niiden rullien tilalle mitään kun mulla ne rullat tekee painaumat putkeen. oon ajatellut että tekis nylonista neliskanttiset kuutiot niihin. pyöreässä rullassa tulee liian iso pintapaine pienelle alalle. kuutiot yhteenlaskettuna on ainakin ton lestin mittanen pinta. en ole kyllä paljoa käyttänyt koko kapinetta. joskun oli ajatus custom polkupyöriä taivutella mutta en oo ehtinyt. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 4, 2013 Share Posted February 4, 2013 mulla on 300mm pitkät liu-ut noilla putkimitoilla niihin niin ei tuu lommosia... Ja tuntuma on että tästä setistä tuo viimeinen kikkarekasa lähtee salon/turun seudulle. Quote Link to comment
Recommended Posts