Guest Kimmo Antikainen Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Mites on sopivuus, ois tuossa tarjolla kirkkaita etuvaloja ko. laitteeseen, kuulin jostain että sopivuus on ookoota, pitäneekö paikkaansa ? btw. näitä tuikkuja vois olla lisääkin (uusia), edullisesti. ;) Quote Link to comment
Guest KAAPO Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Itselläni oli INPRO:n valmistamat kirkkaat umpiot 03:ssa - umpiot kävi suoraan ilman mitään ongelmia. Quote Link to comment
Guest lassekoo Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Mulla on kanssa saksalaiset(?) kirkkaat umpiot, samat valot on mk1 Golfissa ja pitäisi tohon pystylamppuseen käydä mutta ite en ole saanu sopimaan. Nyt sitten hitsataan paikoilleen jos vaikka sillä :) Quote Link to comment
joksa Posted April 16, 2004 Share Posted April 16, 2004 Omaan '76 flektiin meni ykköskorisen umpiot pohjineen päivineen. Eikös tuo kiinnitys '74 muuttunut. Koristerinkula on muovia eikä siinä ole paikkoja säätöruuveille, vaan säätöruuvit ovat umpion kehyksessä, joka pultataan loksun kuopassa oleviin kiinnikkeisiin. Ulkoapäin eron näkee säätöruuvittomuudesta ja pienestä rakosesta koristerinkulan ja umpion välissä. kakkoskorisessa on erilainen pohja. Quote Link to comment
Guest lassekoo Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Joo, näinhän se on että noi 1-golfin ja 74-> valot menee kiinni sinne lokasuojaan, kun taas vanhemmat tulee ensin siihen rinkulaan ja sitten se rinkula kiinni lokasuojaan. Itse en vaan millään saanut noita omia lamppuja kohdilleen, kun olivat reiät kohdallaan niin lamppu jäi liian alas ja muovirinkulat ei menneet päälle. Ja loppupeleissä meni noikin lamppujen kaulukset rikki, joten se siitä saksalaisesta laatutyöstä (lamput uudet ja ei sen enempää käytetty kun koitettu paikoilleen) No tänään taas pitää koitella jotain uutta noiden kanssa. BTW. Haluuks joku ostaa tommoset uudet muovirinkulat joissa siis yksi reikä? Quote Link to comment
Fileas Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 motto : "Jos se ei sovi, niin laitetaan se sopimaan" Quote Link to comment
Guest Pip0 Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 Mulla itselläni olisi -73 kupla projektina ja olen haaveillut kirkkaista etulampuista. eli mitä mallia siihen kannattaisi ruveta sovittamaan? Quote Link to comment
Guest lassekoo Posted April 17, 2004 Share Posted April 17, 2004 motto : "Jos se ei sovi, niin laitetaan se sopimaan" Näinhän se on :) Nyt sopii, elikkä on uudemman malliset umpiot, vähän hitsattuna kiinni vanhemman mallisissa kehyksissä. Ja eiköhän noi pelitä kunhan saa huomenissa kiinni. Quote Link to comment
Recommended Posts