Guest _kaide_ Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 No niin tällänen -67 tuli kesällä ostettua kun tartti -65:seen etuluukun ja ovet, olipa sitten täysin ruosteeton yksilö joka joutui työnalle... Tässä muutama kuva..(kori purettu täysin maalausta varten...) Kopan olen kiikuttanut tallille jossa tarkoitus ottaa pohjalevy irti ja tukea koppa, sitten kiikuttaa takas maalaamoon jossa teen pohjat. Tarkoitus olisi maalata koppa jonka jälkeen tuoda pohjalevy maalattuna ja laittaa peli nippuun.. Quote Link to comment
-MITO- Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 Hulppeat tilat sulla :O Kelpaa purkaa ja rakennella Quote Link to comment
Guest _kaide_ Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 Hulppeat tilat sulla :O Kelpaa purkaa ja rakennella Siis toi on duunista mutta tallipaikka onkin sitten kaverinkaa puokkiin... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted November 23, 2005 Share Posted November 23, 2005 Kuin monta kertaa on vituttanu kun jotain putoaa ritilän läpi? Terv: Useemman ylimääräsen keikan rasvamontussa käynyt. Quote Link to comment
kustumize Posted November 25, 2005 Share Posted November 25, 2005 Loistava vanne/rengas valinta Quote Link to comment
-MITO- Posted December 6, 2005 Share Posted December 6, 2005 Toihan on loistava hiomakone kun imee pölytkin samalla. Quote Link to comment
Guest _kaide_ Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 kuvia vaihdettu vanhoihin postauksiin... projekti jatkuu... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Mahtaa tommonen hiomakone olla aika arvokas? Quote Link to comment
Guest _kaide_ Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Mahtaa tommonen hiomakone olla aika arvokas? oliskohan joku 400-500e muistaakseni... kannattaa kysyä käytettyä jostain automaalaamosta, sillä toiset vaihtaa vuodenvälein kun alkaa laakerit kulua.. ei haittaa harrastus käytössä... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Ja laakereitahan saa uusia. Pitää vissiin kysellä josko löytys käytetynä tommonen kunnon kone. Quote Link to comment
Guest Micce Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Eikä sitten pyöri millään pienellä pilipali kompuralla... Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 No yhteensä 6 bar vastapaineella kompuroista tulee sen vajaan kuution minuutissa. Taitaa piisata? :p Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 hyvältä ´67 projektilta näyttää! kun kunnon maalaustyön aloittaa, on tosiaan viisasta kuten kaitsunkin kohdalla vetää noi ovien pohjat pellille vaikkei näyttäiskään ruostevaurioo löytyvän. siel on tehtaan jäljiltä niin ohkasen maalit, et parempi vetää uudet värit pintaan niin kestää taas kova ovi uudestaan vuosikymmenet ruostumatta. ai miks mun kuvan ovessa kittiä sisäpinnoilla?! kiitos kuuluu avon perseestä olevien orkkis turvavöiden. palautusmekanismi rupee jo yllättävän tuoreessa yksilössä takerteleen ja tän yksilön ensimmäinen omistaja oli muutaman kerran saanut turvavyön soljen oven ja kynnyksen väliin ja pieni jälkihän siit tule, mut enää ei tuu. silti nossit avon etuvyöt etsinnässä. projektikuvia on aina kiva katella, rohkeesti vaan esille muutkin. avon ovi on muuten painavampi kuin kovakattoisen. sisältä löytyy paksusta raudasta tehty sivutörmäyspalkki jne... samaten jos ihmettelette miks ikkunat ja mekanismit jätetty maalaustyön ajaksi oveen kiinni. talvella ne lähtee muutenkin irti ja osa osista uusitaan ja loput huolletaan ja rasvataan. keltainen mömmö ovipahvin takana on ovimuovin liimaa, ei sen ihmeempää. Quote Link to comment
Guest _kaide_ Posted December 12, 2005 Share Posted December 12, 2005 Joo oon tarkastanut osien ruosteettomuuden ja tuntuu olevan ruosteeton yksilö... ;) Kun kerran tehään niin tehään sitten kunnolla.. Quote Link to comment
Guest _kaide_ Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 Projekti pikkasen hakenut inspistä ja osien saapumista... nyt on kavennettu säätöakseli,säädettävät takalaatat,droppiolat,sisustan osat tulleet ja renkaat/vanteet hommattu, joten enää vain hylsyn pohjat tekemättä.. sain inspiksii taas kun maalasin kaverin kyypeliä, johko sais raahattua oman hylsyn duuniin.. otetaan taas kuvia kun muistan kameran mukaan tallille Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.