Jooo Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Siis mulla tallissa tuollainen laikka avo, ihan hyvällä pellillä ja suht "hyvässä" kunnossa Tarve olisi: - Akselivaihto ja jarruhipistelyt, siis tekniikka läjään - pieniä muutoksia peltiin esim. tuliseinän siirto yms... - pintapelteihin ei tarvii tehdä mitään isompaa - uusi väri pintaan, ei tarvii hipo hipo tasoa Tarvittaessa maalari plän voidaan sitten yhdessäkin sopia. Siis jos jotain kiinnostaa laittaa avo ajokuntoon "rullaavaksi". Niin yhteyttä minuun. Tai jos tuntee jonkun kaverin, veljen, isän, sedän, tädin jolta toi voisi onnistua, niin koodia minulle. Työtön harrastaja, himokas harrastaja, Järkevän hintainen pajakin... Voin kuskata autoa säteellä 500km porvoosta, vaikka rajan ylikin, jos sieltä löytyy haluja... Yvllä ja maililla saa potentiaaliset tekijät kuvia ja lisätietoja. Saa myös soittaa inhimillisiin aikoihin. 040-5686623 Palkkio sovitaan yhdessä, ja maksan euroilla. Pasi Quote Link to comment
Jorrma Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Menix se Volkkaripaja konkkaan teil siel Borgås? Quote Link to comment
Jooo Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Joo, mun mielestä kiinni. Ei siellä käsittääkseni enää mitään pajateta... Quote Link to comment
Recommended Posts