nalleolut Posted May 12, 2006 Share Posted May 12, 2006 eli taas ihan tyhmä kysymys: viime kesänä säädettiin kaasari päästömittauslaitoksella. nyt kun on taas remonttia tehty eli kaikki sytkä osat uusittu ,niin mikä mustaa tulpat käykö liian rikkaalla? tulpat ku putsaa niin käy ku enkeli ja seuraavana aamuna taasen vajaalla pytyillä! vai onko koneessa joku perimmäinen vika..... ahistaa vaan ku maanatai aamuna kello 0800 katastus.... Quote Link to comment
Guest Posted May 12, 2006 Share Posted May 12, 2006 Ku vaihtelit sytkäosia... pysykö ennakot+ kärjen rako samana... kun kärjen rako mm aiheutta ennakkoa sytkään ... Onko oikean laiset tulpat? PS: mustat tulpat kertoo yleensä liian rikkaasta seoksesta... Quote Link to comment
nalleolut Posted May 12, 2006 Author Share Posted May 12, 2006 sytýtys on säädetty: rakotulkilla 0,4,sen jälkeen kosketuskulma mittarilla kohalleen ja tarkastettu stroposkoopilla! eli sen pitäsi olla kohillaan! eli kaasari on säädetty viimekesänä liikkeessä kohalleen,purin kaasarin ja säädätin liikkeessä= vaikutus voi olla että kun on säädetty huonoila johoilla ja muilla sytytys osilla kaasari kohilleen ja nyt kun kaikki sytty osat on vaihettu käy liian rikkaalla? pohdintaa? hmm uskaltaako kääntää sitä pikkuruuvia kieroksen kumpaan suuntaan se menee laihemmalla.... sais kokeiltua..... Quote Link to comment
Guest Posted May 12, 2006 Share Posted May 12, 2006 Varmaan kannattaa ensin miettiä mustuuko tulpat tyhjäkäynnillä vai kierroksilla. Aivan turhaa ruuvata seosruuveja jos suuttimet liian isot pääsuutinpiirillä... Quote Link to comment
nalleolut Posted May 13, 2006 Author Share Posted May 13, 2006 normi orggis 31 pict 3. mie lähen kohta säätämään kaasarin kohalleen hakunappulan kautta löytyneillä hyvillä ohjeilla! nyt on säädetty ruuveja iso ruuvi n.2,3kierrosta auki tyhjäkäynti n.850 ja pikkuruuvi n.3 kierrosta .... liekkö sinne päinkään... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.