Jump to content

Lattiapellin etuosan hitsaus - iso homma?


Guest Ozmopolite

Recommended Posts

Guest Ozmopolite

Heip,

 

Mietin tuossa aiemmassakin, että pitäisikö uutta pohjalevyä vaihtaman. Olen hitsannut joskus parikymmentä vuotta sitten ylä-asteella, mutta luulisin osaavani :P En kuitenkaan haluaisi kovin montaa päivää tehdä tällä erää.

 

Koko levyn vaihtaminen näyttäisi olevan iso homma (eikö niin, että pitäisi ottaa kori irti?), mutta mitenkäs olisi pelkän etuosan vaihtaminen? Saisiko sen tehtyä helposti, siis korin ollessa paikoillaan ja ilman suurempia alhaalta päin tehtäviä hitsauksia?

 

Jos en hitsaa, niin mikä on ehdotus? Toimiiko seuraava: 1) ruoste pois, 2) paikkojen hitsaus lattiaan, 3) happopohjamaali (mikä?), 4) muuta maalia (mitä?), 5) katsastukseen!?

 

Suuret kiitokset neuvoista!

 

O.

 

PS. Sellaista neljänkympin levyä ei kannata ostaa vai?

Link to comment

Jos tarkoitus päästä tänä kesänä ajeleen, niin vedät räkämälleillä paikkapellinpaloja vaan sinne eikä mitään puolikkaita tai neljäsosakorjauspaloja, et pariin vuoteen pääse mihinkään jos niitä alat sinne suunnittelemaan kiinni varsinkin jos kaikki uutta kuplan harrastamisessa.

  • Like 2
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...