pipo_esa Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Tarkoitus tehdä Type 3:sen takanavalla ja Mb W124 farkun takalevyllä. Navan ja mesen levyn väliin tulis noin 30mm alumiininen välipala. Mikäs on raadin kokemus kestävyydestä kun alumiiniseen väilpalaan tulisi M14x1.5 pinnapultit kiinni? välipala tulee 4x130 jaosta kiinni takanapaan. Vai pitäskö tekasta 15mm laippa teräksestä johon pinnapultit kiinni ja 15mm alumiininen levikepala tämän päälle? Nimimerkki: karkaako pyörä? Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 riippuu mistä alusta pala tehdään, ja kuinka ammattitaidolla? Itse suosin 6000 sekä 7000 sarjan alumiineja. Koskaan ei ole mitään murtumia tullut. Ja alumiiniin aina läpilyötävä pinnapultti, ei kierteitä. Quote Link to comment
pipo_esa Posted May 28, 2006 Author Share Posted May 28, 2006 Ei sitten käynytkää type 3 takarummun sisäosa kuplan vetariin. Täytyy sorvautta vanhoista rummuista sopivat. Pinnapultit on jo hommattu, eli joutunee tekasee teräksestä rinkulan jolla muuttaa jaon ja tämän päälle alumiinista välipala Quote Link to comment
Guest Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 no mikä ihme?! onko uusituotantonavoissa jotakin erilaista kuin vag-originaal osissa? eikai hanu saksalainen sentään kolkkia kahdella eri vetarin poorilla ole mennyt tekemään koska kolkin navat sopii sinne kyllä? Quote Link to comment
pipo_esa Posted May 29, 2006 Author Share Posted May 29, 2006 Jaa, olikohan liian vähän voimaa? Täytyy ens viikonloppuna mittailla noita että mikä mättää. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 menee keskenään. Kannattaa kattoo onko sulla kolkin navasta spoori paskana tai vastaavasti vetarissa kiero tms. Yleensä jo mutteri on jääny löysälle, moista ilmenee... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.