Jump to content

5x100 jako kuplan peräpäähän


Recommended Posts

Tarkoitus tehdä Type 3:sen takanavalla ja Mb W124 farkun takalevyllä.

 

Navan ja mesen levyn väliin tulis noin 30mm alumiininen välipala.

 

Mikäs on raadin kokemus kestävyydestä kun alumiiniseen väilpalaan tulisi M14x1.5 pinnapultit kiinni? välipala tulee 4x130 jaosta kiinni takanapaan.

 

Vai pitäskö tekasta 15mm laippa teräksestä johon pinnapultit kiinni ja 15mm alumiininen levikepala tämän päälle?

 

Nimimerkki: karkaako pyörä?

Link to comment
Guest Toheltaja

riippuu mistä alusta pala tehdään, ja kuinka ammattitaidolla? Itse suosin 6000 sekä 7000 sarjan alumiineja. Koskaan ei ole mitään murtumia tullut.

Ja alumiiniin aina läpilyötävä pinnapultti, ei kierteitä.

Link to comment

Ei sitten käynytkää type 3 takarummun sisäosa kuplan vetariin. Täytyy sorvautta vanhoista rummuista sopivat.

 

Pinnapultit on jo hommattu, eli joutunee tekasee teräksestä rinkulan jolla muuttaa jaon ja tämän päälle alumiinista välipala

Link to comment

no mikä ihme?!

 

onko uusituotantonavoissa jotakin erilaista kuin vag-originaal osissa? eikai hanu saksalainen sentään kolkkia kahdella eri vetarin poorilla ole mennyt tekemään koska kolkin navat sopii sinne kyllä?

Link to comment
Guest Toheltaja

menee keskenään. Kannattaa kattoo onko sulla kolkin navasta spoori paskana tai vastaavasti vetarissa kiero tms. Yleensä jo mutteri on jääny löysälle, moista ilmenee...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...