Guest PKW Posted July 28, 2017 Share Posted July 28, 2017 Onko infoa miten 944 vaparin etujarrut saa asennettua '73 myöhäispalloon?Takapää on lukemani perusteella "bolt-on" mutta miten etupää menee? Tähän en ole löytänyt tyhjentävää vastausta. Hyllystä löytyy siis varhaisen 944:n olka-akselit, navat, levyt sekä satulat. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 (edited) Bolt on?!?!? Juu ei ole eteen eikä taakse. Takana ei oo sama spoori navassa, satulan kannakerauta ei käy mitenkään, eteen menee napa laakerimuutoksella/soviteholkeilla toki, satulan kiinnitysjakokin saattaa täsmätä mutta onko levyn halkaisija sama, sitä en enää muista. Jos sulla jää olka-akselit yli niin olisi tarvetta jos myyt? Voin napata kuvia kamoista vierekkäin takapäänkin osalta sulle niin huomaat homman helppouden. Taakse toki saat vanhan navan sorvaamalla pienemmäksi takalevyn ja erikseen satualle kiinnitysraudan tekemällä senkin paikoilleen. Käsijarrukengät tein aikanaan yhteen pallikseen golf 2 takajarrukilvellä (melkoinen sovittelu siinäkin). Jos levyt haluat eteen ja taakse niin 112x5 jaolla löytyy helpompiakin sarjoja. Mulla ylimääräisenä satulat eteen ja taakse käsijarruineen ja tais olla jopa levytkin napoihin sopivina Edited July 31, 2017 by Toheltaja Quote Link to comment
Guest PKW Posted July 31, 2017 Share Posted July 31, 2017 Ei sinänsä ole pakko olla 5x130 jakoiset jarrut eli muitakin vaihtoehtoja saa toki esittää. Vannevalikoiman kannalta 5x112 on toki paljon parempi vaihtoehto. 944 vaparin jarruosia kun on kertynyt nurkkiin niin siksi tuo asia tuli mieleen. Quote Link to comment
Miglos Posted November 12, 2023 Share Posted November 12, 2023 Onko sullla takajarruja nurkissa ? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.